Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel, główny trener.
Nowa Psychologia Sprzedaży - Szkolenia dla sprzedawców i Menedżerów
Szkolę sprzedawców, liderów, niezależnych dystrybutorów. Wszystkich, którzy chcą podnieść jakość i wielkość swojej sprzedaży, rozwinąć umiejętności w zakresie eleganckiej perswazji i poprawić skuteczność w osiąganiu własnych celów. Wdrażamy unikalne narzędzia dla menedżerów wszystkich szczebli rozwijające kompetencje z zakresu praktycznej inteligencji emocjonalnej - od zbudowania silnej i konsekwentnej postawy zorientowanej na działanie, przez wrażliwość społeczną, na umiejętnościach przekonywania, sprzedaży i przewodzenia skończywszy.
Prowadziłem szkolenia w Polsce i poza granicami, dla międzynarodowego audytorium (Portugalia, Litwa, Łotwa, Estonia, Belgia). Zaufali mi m.in.: Imperial Tobacco Polska, Michelin, Warta, Betafence, FM Group, Arrow (IBM), Roncato Polska, SKOK Wesoła, Techland, Żywiec Zdrój, Amundi, FMG, Aspen Pharma, Neorol i wiele innych.
Więcej na: OlekSienkiewicz.pl
Prowadziłem szkolenia w Polsce i poza granicami, dla międzynarodowego audytorium (Portugalia, Litwa, Łotwa, Estonia, Belgia). Zaufali mi m.in.: Imperial Tobacco Polska, Michelin, Warta, Betafence, FM Group, Arrow (IBM), Roncato Polska, SKOK Wesoła, Techland, Żywiec Zdrój, Amundi, FMG, Aspen Pharma, Neorol i wiele innych.
Więcej na: OlekSienkiewicz.pl
Współwłaściciel i współzałożyciel
Od wizerunku, poprzez wdrożenie i legislację produktów na terenie UE, budowanie i rozwój sieci dystrybucji, prowadzenie konferencji biznesowych, negocjacje i utrzymanie relacji z producentem (Sri Lanka) i dystrybucją (Niemcy), na komunikacji z partnerami skończywszy.
Partner Zarządzający
- Rozwój biznesu (sprzedaż, rozwój produktów);
- CI, BI;
- Zarządzanie projektami: szkolenia firmowe, coaching;
- Relacje z mediami.
- CI, BI;
- Zarządzanie projektami: szkolenia firmowe, coaching;
- Relacje z mediami.
klient
wystawiono
Wzięłam ostatnio udział w bardzo ciekawym szkoleniu sprzedażowym prowadzonym przez Aleksandra Sienkiewicza. Aleksander zaraża pozytywną energią i `powerem` do działania. Spotkanie było niebanalne, niestandardowe, pozwoliło mi dowiedzieć się o sobie kilku ciekawych rzeczy, a wykonywane w trakcie szkolenia ćwiczenia przynosiły zaskakujące efekty! Polecam serdecznie współpracę z Aleksandrem Sienkiewiczem!
Właściciel / Dyrektor Zarządzający
Friends4Brands
- opracowanie strategii budowy i rozwoju biznesu;
- pozyskiwanie klientów i budowanie pozytywnych relacji z obecnymi;
- realizacja zadań i odpowiedzialności typowych dla obszarów: Key Account, New Business;
- kreowanie wizerunku marki F4B;
- reprezentowanie firmy;
- budowanie strategii komunikacji (B2C, B2B) Marek naszych Partnerów;
- projektowanie programów lojalnościowych, mechanizmów promocyjnych;
- praca z Marką od decyzji o jej powołaniu do kompletnego CI;
- praca z wizerunkiem Marek wchodzących na giełdę.
Marki: Unilever, Scan Holiday, Winiary, TPSA, MW Trade, Meble Wajnert, Dent-a-Medical, EuroDentica i inne.
- pozyskiwanie klientów i budowanie pozytywnych relacji z obecnymi;
- realizacja zadań i odpowiedzialności typowych dla obszarów: Key Account, New Business;
- kreowanie wizerunku marki F4B;
- reprezentowanie firmy;
- budowanie strategii komunikacji (B2C, B2B) Marek naszych Partnerów;
- projektowanie programów lojalnościowych, mechanizmów promocyjnych;
- praca z Marką od decyzji o jej powołaniu do kompletnego CI;
- praca z wizerunkiem Marek wchodzących na giełdę.
Marki: Unilever, Scan Holiday, Winiary, TPSA, MW Trade, Meble Wajnert, Dent-a-Medical, EuroDentica i inne.
Key Account Director QST / również V-ce President QST Licences (od 2006)
- budowanie strategii rozwoju biznesu;
- zarządzanie kluczowymi klientami Grupy;
- negocjacje businessowe;
- opracowywanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych;
- współpraca przy budowaniu strategii komunikacji Marek dla Klientów Grupy;
- współpraca przy kreowaniu wizerunku Grupy QST;
- budowa odpowiedzialności w obszarze PR w Grupie;
- rozwój nowych produktów Grupy;
- współpraca z partnerami i Klientami spoza PL.
QST Licences:
- zarządzanie marką licencyjną Hugo the Troll;
- analiza rynku, pozyskiwania Klientów licencyjnych;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- uczestnictwo w lunchu produktów licencyjnych na rynek (budowanie strategii komunikacji, wsparcia ATL, BTL, uczestnictwo w budowaniu kanałów sprzedażowych);
- bieżąca obsługa Klientów licencyjnych w zakresie marki Hugo(prawna, finansowa.
Wspierane Marki m.in.: Unilever (Lipton), Kraft Foods Polska (Jacobs), Sony, Alima Gerber, Lorenz Snack World (Hugo), Kamis, Wawel, Euro-Net, Sokpol, Zielona Budka i wiele innych...
- zarządzanie kluczowymi klientami Grupy;
- negocjacje businessowe;
- opracowywanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych;
- współpraca przy budowaniu strategii komunikacji Marek dla Klientów Grupy;
- współpraca przy kreowaniu wizerunku Grupy QST;
- budowa odpowiedzialności w obszarze PR w Grupie;
- rozwój nowych produktów Grupy;
- współpraca z partnerami i Klientami spoza PL.
QST Licences:
- zarządzanie marką licencyjną Hugo the Troll;
- analiza rynku, pozyskiwania Klientów licencyjnych;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- uczestnictwo w lunchu produktów licencyjnych na rynek (budowanie strategii komunikacji, wsparcia ATL, BTL, uczestnictwo w budowaniu kanałów sprzedażowych);
- bieżąca obsługa Klientów licencyjnych w zakresie marki Hugo(prawna, finansowa.
Wspierane Marki m.in.: Unilever (Lipton), Kraft Foods Polska (Jacobs), Sony, Alima Gerber, Lorenz Snack World (Hugo), Kamis, Wawel, Euro-Net, Sokpol, Zielona Budka i wiele innych...
Konsultant
4pi Analyst Sp. z o.o.
- uczestnictwo w audycie technologii informacyjnych realizowanym na zlecenie Ministerstwa Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej;
- odpowiedzialność za część poświęconą zasobom ludzkim;
- w ramach prac: zaplanowanie audytu w powierzonej części, opracowanie i przeprowadzenie wywiadów wg opracowanego klucza, zebranie wniosków w odniesieniu do analizowanych aspektów IT, opracowanie spójnego raportu stanowiącego integralną część kompleksowego dokumentu na końcu audytu.
- odpowiedzialność za część poświęconą zasobom ludzkim;
- w ramach prac: zaplanowanie audytu w powierzonej części, opracowanie i przeprowadzenie wywiadów wg opracowanego klucza, zebranie wniosków w odniesieniu do analizowanych aspektów IT, opracowanie spójnego raportu stanowiącego integralną część kompleksowego dokumentu na końcu audytu.
Projekty
Mistrz Inteligencji Emocjonalnej
Jedyny w Polsce tak praktyczny i użyteczny program rozwoju kompetencji z zakresu inteligencji emocjonalnej. Dla pracowników wszystkich szczebli zarządzania oraz obszarów funkcjonalnych biznesu. W całości oparty na metodyce naukowej. Wsparty doświadczeniami zebranymi w środowisku biznesowym zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach.
Uczymy w 3 praktycznych krokach, jak:
1. Zbudować silną postawę w życiu - świadomą siebie, własnego potencjału oraz naturalnych ograniczeń.
2. Zbudować praktyczną wrażliwość społeczną - co bezpośrednio wspiera jakość i skuteczność w zakresie: współpracy w zespole, relacji z klientami, procesów przywódczych, a w obszarze prywatnym związków partnerskich.
3. Zbudować silne i mądre kompetencje z zakresu doradczej sprzedaży oraz inspirującego przywództwa.
Uczymy w 3 praktycznych krokach, jak:
1. Zbudować silną postawę w życiu - świadomą siebie, własnego potencjału oraz naturalnych ograniczeń.
2. Zbudować praktyczną wrażliwość społeczną - co bezpośrednio wspiera jakość i skuteczność w zakresie: współpracy w zespole, relacji z klientami, procesów przywódczych, a w obszarze prywatnym związków partnerskich.
3. Zbudować silne i mądre kompetencje z zakresu doradczej sprzedaży oraz inspirującego przywództwa.
Zakres obowiązków
Autor cykl edukacyjnego. Kompletny proces realizacji - od koncepcji, przez egzekucję, wsparcie marketingowe na każdym etapie, na implementacjach do organizacji skończywszy.
Odkryj12 - Najważniejsze lekcje sprzedaży i polskiego biznesu.
Odkryj12 to unikalne i autorskie seminarium szkoleniowe, którego misją jest promowanie najlepszych praktyk polskiej sprzedaży i przedsiębiorczości na terenie całego kraju. W trakcie poszczególnych konferencji przekazujemy 12 unikalnych lekcji, które stanowią podsumowanie ponad 10 lat praktyki w sprzedaży i marketingu. W aktywizujący uczestników sposób przekazujemy praktyczne wskazówki z zakresu m.in.: zarządzania sobą, motywacji osiągnięć, efektywnej komunikacji, budowania relacji w biznesie, pracy z trudnościami, pracy z klientem reklamacyjnym, przekonywania, pracy z własną ambicją, i celami.
W pierwszych 3 edycjach wzięło udział ponad pół tysiąca ludzi z całej Polski.
W pierwszych 3 edycjach wzięło udział ponad pół tysiąca ludzi z całej Polski.
Zakres obowiązków
Kompletne zarządzanie całością projektu szkoleniowego - od kreacji, przez wsparcie marketingowe, sprzedaż na egzekucji i dalszym rozwoju skończywszy.
Szkolenia i kursy
- Licencjonowany Trener Structogram;
- Master Practitioner NLP, ABNLP - NeuroAkademia;
- Master Practitioner Time Line Therapy, TLTA - NeuroAkademia;
- "It's possible", Les Brown, 09.05.2009, Hollywood, USA
- Wystąpienia publiczne, ponad 90h pracy na scenie;
- Praktyk NLP, ABNLP
- Praktyk Time Line Therapy, TLTA
- Nowa Psychologia Sprzedaży, Brian Tracy, 25.04.2008
- Trening Trenerski MS Team, W-w, w trakcie
- Dogonić Siebie, FIREWALKING, M.Szuba, W-w, 04.2008
- Charyzma w biznesie, Mariusz Szuba, W-w, 03.2008
- Tony Robbins, UPW, Londyn, 02.2008
- Podróż Bohatera, Mariusz Szuba, W-wa, 11.2007
- Sales Excellence, Michael Carroll / NLP Academy;
- Aktywna Sprzedaż, PROFES, Poznań
- Master Practitioner NLP, ABNLP - NeuroAkademia;
- Master Practitioner Time Line Therapy, TLTA - NeuroAkademia;
- "It's possible", Les Brown, 09.05.2009, Hollywood, USA
- Wystąpienia publiczne, ponad 90h pracy na scenie;
- Praktyk NLP, ABNLP
- Praktyk Time Line Therapy, TLTA
- Nowa Psychologia Sprzedaży, Brian Tracy, 25.04.2008
- Trening Trenerski MS Team, W-w, w trakcie
- Dogonić Siebie, FIREWALKING, M.Szuba, W-w, 04.2008
- Charyzma w biznesie, Mariusz Szuba, W-w, 03.2008
- Tony Robbins, UPW, Londyn, 02.2008
- Podróż Bohatera, Mariusz Szuba, W-wa, 11.2007
- Sales Excellence, Michael Carroll / NLP Academy;
- Aktywna Sprzedaż, PROFES, Poznań
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Motoryzacja, ze szczególnym naciskiem na markę Volvo - Klub Miłośników Volvo - Volvopasja.pl
Organizacje
Członkostwo w:
- Structogram International
- The American Board of Neuro-Linguistic Programming
- Time Line Therapy Association
- MS Team (Business Development Director oraz Trener Sprzedaży i NLP)
- Structogram International
- The American Board of Neuro-Linguistic Programming
- Time Line Therapy Association
- MS Team (Business Development Director oraz Trener Sprzedaży i NLP)
Grupy
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
AUTOHOLIK
- Dla tych, którzy w samochodach widzą coś więcej niż środek transportu;
- Dla tych, którzy marzyli, marzą i będą marzyć o samochodach;
- Dla tych, którzy samochody kupują dla siebie, a nie na pokaz
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut