Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Firma
-
Zapraszamy do wypełnienia drugiej ankiety dotyczącej problematyki lokalnej Krakowa. Tym razem pytamy o zagadnienia związane z turystyką i promocją, bezpieczeństwem oraz komunikacją i inwestycjami miejskimi – wypełnijmy ankietę jak najliczniej – pokażmy że mamy własne zdanie i urzędnicy powinni je respektować!
http://www.surveygizmo.com/s/346099/fdk2
Aleksander Miszalski -
Zapraszamy do wypełnienia drugiej ankiety dotyczącej problematyki lokalnej Krakowa. Tym razem pytamy o zagadnienia związane z turystyką i promocją, bezpieczeństwem oraz komunikacją i inwestycjami miejskimi – wypełnijmy ankietę jak najliczniej – pokażmy że mamy własne zdanie i urzędnicy powinni je respektować!
http://www.surveygizmo.com/s/346099/fdk2
Aleksander Miszalski -
Zapraszamy do wypełnienia drugiej ankiety dotyczącej problematyki lokalnej Krakowa. Tym razem pytamy o zagadnienia związane z turystyką i promocją, bezpieczeństwem oraz komunikacją i inwestycjami miejskimi – wypełnijmy ankietę jak najliczniej – pokażmy że mamy własne zdanie i urzędnicy powinni je respektować!
http://www.surveygizmo.com/s/346099/fdk2
Aleksander Miszalski -
Zapraszamy do wypełnienia drugiej ankiety dotyczącej problematyki lokalnej Krakowa. Tym razem pytamy o zagadnienia związane z turystyką i promocją, bezpieczeństwem oraz komunikacją i inwestycjami miejskimi – wypełnijmy ankietę jak najliczniej – pokażmy że mamy własne zdanie i urzędnicy powinni je respektować!
http://www.surveygizmo.com/s/346099/fdk2
Aleksander Miszalski -
Udało się zakończyć i podsumować drugą cześć badań -
badania w Internecie na próbie 789 respondentów. W tej części
badaliśmy odczucia Polaków na temat marki Krakowa.
Badania były prowadzone drogą internetową. Przebadano w sumie 789
osób. Szczegóły ponizej:
http://fdp123.nazwa.pl/turystyka/index.php?mact=News%2... -
Udało się zakończyć i podsumować drugą cześć badań - badania w Internecie na próbie 789 respondentów. W tej części badaliśmy odczucia Polaków na temat marki Krakowa.
Badania były prowadzone drogą internetową. Przebadano w sumie 789 osób. Szczegóły ponizej:
http://fdp123.nazwa.pl/turystyka/index.php?mact=News%2...Aleksander Miszalski edytował(a) ten post dnia 08.08.10 o godzinie 23:17 -
Zapraszamy do wypełnienia ankiety dotyczącej problematyki lokalnej Krakowa. To pierwsza część z cyklu „Forum dla Krakowa”. W kolejnych częściach ankiety będziecie mogli Państwo wypowiedzieć się na kolejne tematy. Zaczynamy zagadnień związanych ze sportem i infrastrukturą sportową, problematyką socjalną oraz administracją i funkcjonowaniem dzielnic – wypełnijmy ankietę jak najliczniej – pokażmy że mamy własne zdanie i urzędnicy powinni go słuchać!
http://www.surveygizmo.com/s/290117/fdk1
Jakub Łowczowski
Aleksander Miszalski
Jakub Witoszek
Artur Wolny -
Parę ciekawych liczb z badania ITB Berlin
(szczegółowy raport pojawi się po zakończeniu całości badania)
Przebadano w sumie 255 osób. Struktura próby była tak dobrana, by możliwie najlepiej odwzorować strukturę demograficzną Europy. Najwięcej respondentów pochodziło z: Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytania, Hiszpanii oraz Francji. Wszyscy respondenci byli to przedstawiciele branży turystycznej, stąd ich wiedza była na pewno większa niż przeciętnego Europejczyka. W sumie w próbie znaleźli się przedstawiciele 28 państw. Respondenci oceniali atrakcyjność turystyczną 30 europejskich miast. Najwyższą ocenę (w skali 0-10) uzyskał Paryż - średnio 8,5 - następnie Barcelona, Londyn i Rzym po 8,3 i Berlin 7,8. W środkowo - wschodniej Europie najwyższą ocenę uzyskały Praga 7,3 i Budapeszt 6,4. Kraków znalazł się na 24 pozycji ze średnią 5,8, a Warszawa ze średnią 5,4 na miejscu 26. Bratysława – stolica naszego południowego sąsiada uzyskała średnią 5,1. Kraków przegoniły m.in. takie miasta jak Mediolan, Nicea, Bruksela, Salzburg, Monachium i Sewilla. W drugiej części ankiety w pytaniach bezpośrednio o Kraków okazało się że:
80 % respondentów słyszało o Krakowie, 20 % nigdy o nim nie słyszało (przypominam byli to przedstawiciele branży turystycznej).
80 % mówiło, że Kraków leży w Polsce, 17 % nie wiedziało gdzie, po 1 % podawało Czechy, Ukrainę i Rosję.
9 % respondentów było kiedyś w Krakowie
55 % nie miało żadnych skojarzeń z Krakowem gdy mieli podać je z głowy.
21 % wpisało Wawel jako pierwsze skojarzenie z Krakowem, 10 % Stare Miasto, 9 % Rynek Główny.
Gdy respondentom dano do wyboru pewne skojarzenia (mogli wybrać 3) najczęściej wskazywali oni: Wawel 33%, Jana Pawła II 30 % i Historię 28 %. Przy wskazaniu konkretnych zabytków/ miejsc (respondenci dostawali listę miejsc, mogli wskazać 3) najczęściej wybierano: Wawel 34 %, Muzea 33%, Kościoły 31 %. Mimo listy, którą mieli przed sobą w dalszym ciągu 19 % nie kojarzył się Kraków z niczym, a 30 % nie było w stanie wybrać żadnego miejsca/ zabytku charakterystycznego dla Krakowa. -
Badania "Turystyka w Krakowie 2010 - turystyczna marka Krakowa" wchodzą w 2 fazę. Wyniki z ITB Berlin już niedługo, tymczasem zapraszamy wszystkich chętnych do wypełnienia ankiety na temat marki turystycznej Krakowa – to zaledwie 5 minut. Prosimy o przesyłanie dalej – im więcej osób ją wypełni tym większa waga naszego głosu.
http://surveygizmo.com/s/282849/turystyka -
Badania "Turystyka w Krakowie 2010 - turystyczna marka Krakowa" wchodzą w 2 fazę. Wyniki z ITB Berlin już niedługo, tymczasem zapraszamy wszystkich chętnych do wypełnienia ankiety na temat marki turystycznej Krakowa – to zaledwie 5 minut. Prosimy o przesyłanie dalej – im więcej osób ją wypełni tym większa waga naszego głosu.
http://www.surveygizmo.com/s/282849/turystyka -
Badania „Turystyka w Krakowie 2010” weszły w fazę realizacji! Dzięki pomocy studentów z AWF w Krakowie na Targach ITB w Berlinie udało się zebrać przeszło 250 ankiet. Dowiemy się z nich faktów, które naszym zdaniem są bardzo istotne, a nie były chyba jeszcze do tej pory badane. Jak prezentuje się turystyczna marka Kraków na tle marek europejskich? Czy Kraków jest rozpoznawalny za granicą? Z czym kojarzy się nasze miasto? Czy odbiór marki Kraków jest taki jak byśmy chcieli? Niedługo opublikujemy wstępne wyniki badań, tymczasem powoli przechodzimy do drugiej części badania – Turystyczna Marka Kraków w odbiorze mieszkańców Krakowa. Zapraszamy do współpracy!
Szczegółowy opis badania na stronie:
http://www.turystykawkrakowie.pl/index.php?page=badani... -
Badania „Turystyka w Krakowie 2010” weszły w fazę realizacji! Dzięki pomocy studentów z AWF w Krakowie na Targach ITB w Berlinie udało się zebrać przeszło 250 ankiet. Dowiemy się z nich faktów, które naszym zdaniem są bardzo istotne, a nie były chyba jeszcze do tej pory badane. Jak prezentuje się turystyczna marka Kraków na tle marek europejskich? Czy Kraków jest rozpoznawalny za granicą? Z czym kojarzy się nasze miasto? Czy odbiór marki Kraków jest taki jak byśmy chcieli? Niedługo opublikujemy wstępne wyniki badań, tymczasem powoli przechodzimy do drugiej części badania – Turystyczna Marka Kraków w odbiorze mieszkańców Krakowa. Zapraszamy do współpracy!
Szczegółowy opis badania na stronie:
http://www.turystykawkrakowie.pl/index.php?page=badani... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Polityka
-
...Aleksander Miszalski edytował(a) ten post dnia 10.04.10 o godzinie 21:00
-
...Aleksander Miszalski edytował(a) ten post dnia 10.04.10 o godzinie 21:01
-
Dworzec Główny - jedna z bram turystycznych Krakowa :-) Film bardziej historyczny niż turystyczny ale warto zobaczyć!
http://www.youtube.com/watch?v=PbbWOgQxARk -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy TURYSTYKA ROZRYWKOWA
-
Serdecznie zapraszamy na debatę „Czy Kraków traci turystów?”, na temat turystyki przyjazdowej w Krakowie. Debata zostanie przeprowadzona w oparciu o raport „Turystyka w Krakowie”, opracowany przez stowarzyszenie Forum dla Polski na podstawie badań, w których udział wzięło przeszło 2000 respondentów.
Raport znajduje się na stronach:
http://www.forumdlapolski.pl
http://www.turystykawkrakowie.pl
Debata ma na celu nie tylko skomentowanie wyników ankiety, ale również wspólne zastanowienie się nad tym co zrobić, aby turystów w Krakowie było jak najwięcej.
Na debatę zapraszamy we wtorek 23 czerwca o godzinie 17.00 w auli Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera na ulicy Westerplatte 11.
Dyskutować będą:
Dr Krzysztof Borkowski – wykładowca na kierunku Turystyka i Rekreacja na AWF Kraków
Mgr Leszek Mazanek – wykładowca na kierunku Turystyka i Rekreacja na AWF Kraków
Paweł Bystrowski – przewodniczący Komisji Sportu i Turystyki Rady Miasta Krakowa
Wojciech Pelowski – dziennikarz „Gazety Wyborczej”
Julien Hallier – dyrektor biura turystyki przyjazdowej „4 travel”
W poniedziałek dowiemy się również kto z urzędników weźmie udział w debacie.
Debata jest częścią projektu „Turystyka w Krakowie”. Projekt, którego częścią jest portal internetowy (http://turystykawkrakowie.pl), stawia sobie za cel poprawę sytuacji Krakowa w zakresie turystyki przyjazdowej. Rok 2008 nie był dla naszego miasta najlepszy - odnotowano spadek ilości przyjazdów. Dodatkowo ogólnoświatowy kryzys powoduje ograniczenie ilości podróży na całym świecie, co oczywiście wywiera wpływ również na gospodarkę turystyczną Krakowa.
Serdecznie zapraszamy do przyjścia na debatę oraz do wzięcia udziału w dyskusji.