Aleksander Miernik

Specjalista ds. rozwoju rynku, Biznowacje spółka z o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Reklama Zaangażowanie w obsługę klienta Pozyskiwanie klientów Internet Umiejętności interpersonalne Microsoft Word Outlook Gra na perkusji szybkie przyswajanie wiedzy Odporność na stres obsługa komputera Obsługa kasy fiskalnej Umiejętność pracy zespołowej negocjacje handlowe Obsługa klienta Umiejętność pracy pod presją czasu poczucie humoru Prawo jazdy kat B wysoka kultura osobista Telefoniczna obsługa klientów Nieruchomości mieszkaniowe cierpliwość w stosunku do trudnych klientów Mailing obsługa konferencji Wytrwałość w dążeniu do celu wyciąganie syntetycznych wniosków Kontakt z klientem obsługa posprzedażowa tworzenie kampanii mailingowych, Rozpatrywanie reklamacji, dyspozycji oraz zapytań Klientów telefoniczna obsługa klienta biznesowego i indywidualnego Koszykówka Analiza potrzeb Etyka zawodowa Obsługa programu CRM (wewnętrzny system firmy), podtrzymywanie relacji z klientem Obsługa zewnętrznych baz danych np. HBI

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. rozwoju rynku
Biznowacje spółka z o.o.
Przedstawienie oferty firmy klientom, nawiązywanie pierwszego kontaktu z klientem, podtrzymywanie dobrych relacji, kompleksowa obsługa klienta wraz analizą potrzeb, przygotowywanie ofert. Aktywne uczestnictwo w planowaniu dalszego rozwoju firmy, współtworzenie kampanii mailingowych, uzupełnianie i korygowanie bazy danych w systemie CRM. Analiza klienta pod kątem zasadności włączenia do projektu z użyciem zewnętrznych narzędzi internetowych. Obsługa konferencji.
PKT.PL
Doradca Klienta
Nawiązywanie kontaktów z klientami, pozyskanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kontakt telefoniczny z klientami, uaktualnianie i prezentowanie oferty klientom, negocjacje między stronami, obsługa komputerowej bazy danych, uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych.
Agencja Nieruchomosci Tecnocasa
Doradca Klienta ds. Nieruchomości
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kontakt telefoniczny z klientami, prowadzenie biura, pozyskiwanie nieruchomości do oferty firmy, prezentacja nieruchomości klientom, sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości, negocjacje między stronami, podpisywanie i tłumaczenie umów, obsługa komputerowej bazy danych, kontakt między placówkami, uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych.
Stacja Paliw Shell
obsługa klienta
Obsługa klienta, obsługa podjazdu, sprzedawca, przyjmowanie reklamacji.
ARGE
obsługa klienta
Obsługa klienta, obsługa myjni automatycznej, przyjmowanie reklamacji, usuwanie drobnych usterek
Pracownik kasjer:
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.

Szkolenia i kursy

Akademia sprzedaży – moduł I i II. Nowe Motywacje.

I część seminarium biznesowego przygotowującego do egzaminu licencyjnego (szkolenie prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 07.07.2005 r. Dz.U. Nr 125, poz. 1053 z 2005 r.).

Edukacja

Logo
Mechanik Samochodowy, średnie
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Skarżysku-Kamiennej Liceum o profilu technicznym

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Muzyka, instrumenty perkusyjne, sport (koszykówka, siatkówka, rower, bilard, turystyka górska), film, lotnictwo, literatura fantasy.