Wypowiedzi

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie :)
    9.01.2009, 12:52

    a może podesłać gotowca??

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Filmy o tematyce transportowej
    26.11.2008, 14:34

    mógłbyś mu wystawić na FTPie, lub wypalić płytę i wysłac pocztą

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Czasopisma transportowe
    22.10.2008, 14:22

    Jest coś takiego jak Truck Autokomis
    trochę atrykułów, na końcu gazety ogłoszenia

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi... w temacie Gabaryty

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Poszukuję pracy - Pruszków - Warszawa
    11.07.2008, 12:04

    Kto pracuje w Pekaesie ten do domu coś przyniesie ;-)

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Snowboard w temacie WYPADKI
    25.04.2008, 14:50

    http://80.54.99.102/~alKO/gallery/main.php?g2_view=cor...

    Tu tylko deska, ale 2 lata wczesniej zamiast deski połamało się żebro

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie gospodarka oponowa
    21.04.2008, 13:29

    Marcin P.:
    chodzi mi o kazdy aspekt czyli jak juz wspomnieliscie:zakupy, bieznikowanie,utylizacja, trzymanie zapasow dobor odp. oon do poszczegolnych tras.

    Pozdrawiam


    W przyopadku firmy o waszym rozmiarze to jest z tym trochę roboty, ale na twoim miejscu podpisałbym umowę z jednym lub dwoma producentami np goodyear lub conitnental lub ktokolwiek inny, kto cie przekona, że ich opony sa najlepsze.
    Wtedy oni dbają o wymianę gum. w razie wypadku zagranicą podstawiają ci serwis a fakture piszesz i tak na nich.
    Co do doboru typu bieżników to raczej staraj się ograniczyć ich ilość, jesli będziesz miał ich mało, łatwiej ci żąglowac między poszczególnymi pojazdami.
    Utylizacje opon masz za darmo niezależnie czy odbiera od ciebie firma utylizującą czy jakiś gumiarz.
    Co do bieżnikowania to jesli handlowiec z firmy produkującej opony jest obrotny poleci ci jakąś bieznikownie lub bieżnikowanie "na ciepło" w swoim zakładzie.
    Jeśli chodzi o dobre bieżnikownie w polsce to jest to ATB Truck i Colmec. Inne robia opony tańsze i gorsze jakościowo.

    Co do doboru opon, to pewnie jako Omega Pilzno powinniście dobierać opony z bieżnikami autostradowymi.

    Co do zapasu to warto mieć kilka kompletów najcześciej używanych opon i powiedzmy komplet, rzadziej używanych.

    to tak w bardzo wielkim skrócieAleksander Lenkiewicz edytował(a) ten post dnia 21.04.08 o godzinie 13:36

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie gospodarka oponowa
    17.04.2008, 15:01

    W sensie, przekładanie na osiach, trzymanie zapasów, bieznikowanie, zakupy, utylizacja, wszystko razem??

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Holowanie auta - Laweta -PILNIE!!!
    15.04.2008, 10:55

    Pewnie po ptakach, ale jakie auto, skąd w Niemczech, dokąd w Polsce, silnik się pewnie nie odpala//

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie SAMOCHODY CIĘŻAROWE w temacie A propos kobiet i ciężarówek:)
    27.03.2008, 12:04

    Napewno pacują w firmie Direx, wiem też, że jakaś firma z pod Torunia zatrudnia kobietę/kobiety nie pamiętam dokładnie.Aleksander Lenkiewicz edytował(a) ten post dnia 27.03.08 o godzinie 12:04

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Ricö ?
    21.03.2008, 10:42

    My akurat nie mamy aktualnie problmemu z brakiem kierowców, ale rodzynki zdarzają się wszędzie.
    Ale chyba zgodzisz się ze mną, że mój opis pasuje do sporej grupy kierowców z tej firmy

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Ricö ?
    19.03.2008, 11:53

    Piotr Niewiadomski:
    Rico padło i dobrze....
    Teraz będzie kierowców do wybboru do koloru...
    Nikt mi teraz nie powie że "problem z kierowcami"


    Dzięki za takich kierowców z łapanki.
    W październiku zrobił prawko C+E w listopadzie został kierowcą w Rico, a w styczniu drewniaki na nogach i "drajwer" pełną gębą.

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Samochód DMC 3,5T plus przyczepa
    17.03.2008, 14:03

    Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Samochód DMC 3,5T plus przyczepa
    14.03.2008, 14:39

    Witam,
    Mam chciałem się dowiedzieć odnośnie winiety i tachografu.

    Jest bus 3,5 tony, zarejestrowany na osobę prywatną, nie na firmę. Bus ten ma hak. Gdyby kotś chcial nim ciągną przyczepe, powiedzmy półtora tonową. To poza tym, że potrzebuje odpowiedniego prawa jazdy . Musi zainstalować w busie tachograf i wykupić winietę na taki pojazd??

    Wydaje mi się, że tak i bez przyczepy jeździć bez karty w tachografie, a po podczepieniu przyczepy używac tachografu,
    ale wolałbym się upewnić.

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie TRANSPORT DROGOWY A ZAGADNIENIA PRAWNE w temacie Samochód do 3,5T plus przyczepa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy TRANSPORT DROGOWY A ZAGADNIENIA PRAWNE

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Szkolenie Basic Cargo (transport lotniczy)
    13.03.2008, 12:52

    Jaki koszt??
    Co prawda to zupełnie nie moja bajka, ale jesli mógłbym się dowiedzieć czegoś nowego, to może warto, kiedyś w życiu może się przydać.

  • Aleksander Lenkiewicz
  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie F I N L A N D I A
    29.02.2008, 15:18

    Szczególnie żurawinową, chociaż odkąd jest landrynkowa w smaku zdecydowanie się popsuła.

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie transport koparki z Niemiec
    15.02.2008, 10:54

    Zapomniałem dodać, że wozimy po kilkanaście transportów ponadgabarytowych dziennie.

  • Aleksander Lenkiewicz
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie transport koparki z Niemiec
    15.02.2008, 10:43

    Dominik Kostrzewa:
    Jeśli to jest duża koparka to potrzebna jest platforma, jeśli wozisz to na codzień to gratuluje pomysłowości bo na plandekę jej nie załadujesz. Przedewszystkim dlatego, że musisz mieć najazd. Kolejny problem to wysokość i waga, Ponadgabaryt w wysokości musisz mieć pilota i wyznaczoną trasę, żeby nie zdjąć wiaduktu. W takich ładunkach koszty nie grają roli.

    Swoją drogą to dzwne, że zdobycie zezwolenia na ponagabaryty w Niemczech, Holandii czy Belgii nie sprawia problemu, natomiast w przypadku Polski, trzeba za każdym występować o oddzielne.
    Jest to zdecydowanie słabe, wiem bo dotyczy bezpośrednio firmy, w której pracuje.
    Gdybyś miał w przyszłości koparkę na kołach, a nie na gąsienicach to zapraszam do kontaktu.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do