Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie incydentami
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Certyfikat ITIL v3
Zarządzanie relacjami z klientem
Zarządzanie projektami
Prince2 Foundation
cisco ccna
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Support Team Leader
* Leading a team of 10 network management specialists: managing individual
and team performance; managing talent, knowledge and skills; recruitment
* Organizing the work of global 24/5 support desk in terms of resource
allocation, process control, coordination of global software upgrades
* Managing incidents and handling escalations from customers and stakeholders
and team performance; managing talent, knowledge and skills; recruitment
* Organizing the work of global 24/5 support desk in terms of resource
allocation, process control, coordination of global software upgrades
* Managing incidents and handling escalations from customers and stakeholders
Network Management Specialist
* Proactive monitoring of the network infrastructure
* Working as a 2nd line support for internal and external customers
* Planning and coordinating the software upgrades for the customers in Asia
* Involvement as Subject Matter Expert in development of new tools and capabilities: GMI, Eikon, TOM
* Working as a 2nd line support for internal and external customers
* Planning and coordinating the software upgrades for the customers in Asia
* Involvement as Subject Matter Expert in development of new tools and capabilities: GMI, Eikon, TOM
Wireless Networks Engineer
Project, installation and support of wireless computer networks
Szkolenia i kursy
o PRINCE2 Foundation
o ITIL v3 Foundation
o APM Introductory Certificate in Project Management
o CISCO CCNA
o 01 - 06.2009 - Leadership Development Programme
o "MS Office System - Zaawansowane rozwiązania w arkuszach kalkulacyjnych"
o "MS Office System - Programowanie w arkuszach kalkulacyjnych (język Visual Basic dla MS Excel)"
o certyfikat Microsoft Excel 2003 Expert
o certyfikat FCE z języka angielskiego
o ITIL v3 Foundation
o APM Introductory Certificate in Project Management
o CISCO CCNA
o 01 - 06.2009 - Leadership Development Programme
o "MS Office System - Zaawansowane rozwiązania w arkuszach kalkulacyjnych"
o "MS Office System - Programowanie w arkuszach kalkulacyjnych (język Visual Basic dla MS Excel)"
o certyfikat Microsoft Excel 2003 Expert
o certyfikat FCE z języka angielskiego
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
o gry sieciowe
o literatura fantasy i S-F
o muzyka
o sport (koszykówka, piłka nożna, pływanie)
o literatura fantasy i S-F
o muzyka
o sport (koszykówka, piłka nożna, pływanie)
Grupy
Thomson Reuters
Grupa zrzeszająca pracowników firmy Thomson Reuters ze wszystkich oddziałów w Polsce i na świecie.