Aleksander Janus

Business Consultant Permanent Placement
Katowice, śląskie

Umiejętności

Back Office Linux Media Microsoft Excel Social Media Negocjacje Szkolenia pracowników przywództwo w zespole System Windows zarządzanie jakością Sales manager MS Oficce Kierowanie projektami Szkolenia sprzedażowe kierowca kat B Techniki sprzedaży i negocjacji mediacja Wyszukiwanie i analizowanie informacji, Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży Koordynowanie i kierowanie zespołem Rekrutacja i selekcja na stanowiska wszystkich szczebli Professional Customer Service

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Manpower
Business Consultant Permanent Placement
Maksimum sp. z o. o. HOLDING S.K.A. (dawniej Przedsiębiorstwo OPAL sp. z o. o.)
Kierownik Kampanii
• Kierowanie skuteczną realizacją kampanii sprzedażowej.
• Przygotowanie i podział bazy rekordów w celu maksymalizacji sprzedaży.
• Dbałość o wykonanie celu z zachowaniem wyznaczonych procedur jakościowych
i obsługowych.
• Podnoszenie kwalifikacji zespołu wykonawczego.
Maksimum sp. z o. o. HOLDING S.K.A. (dawniej Przedsiębiorstwo OPAL sp. z o. o.)
Lider ds. Sprzedaży
• Kierowanie 18 osobowym zespołem sprzedażowym.
• Realizacja nałożonego celu ilościowego i jakościowego.
• Praca nad rozwojem umiejętności sprzedażowych powierzonego zespołu.
• Wdrażanie się do objęcia stanowiska Kierownik Kampanii
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik Zespołu Doradców
• Kierowanie 20 osobowym zespołem doradców o zróżnicowanych specjalizacjach.
• Wprowadzanie nowego standardu COPC w obsłudze FL i BL.
• Wyznaczanie celów jakościowych, efektywnościowych i sprzedażowych - MBO.
• Rozliczanie czasu pracy w WFM-SAP.
• Realizacja wyznaczonych zadań i celów zespołu.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik projektu
• Koordynacja projektu przejmowania kompetencji i ruchu infolinii *100
w CC Katowice.
• Projektowanie i koordynacja przekształcenia stworzonych sekcji zgodnie z nową strategią firmy.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik Back Office
• Współtworzenie centrum obsługi zleceń Orange w Katowicach.
• Kierowanie zespołem doradców Back Office.
• Odpowiedzialność za wydzielone procesy i procedury.
• Rozwijanie działu i zespołu poprzez przejmowanie kolejnych kompetencji
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Social Media
• Współtworzenie procesu obsługi klientów poprzez Facebook.
• Dbanie o wizerunek sieci Orange w mediach społecznościowych i Internecie.
• Zajmowanie się trudnymi zgłoszeniami wpływającymi przez kanały mediów społecznościowych.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Doradca Klienta Biznesowego
• Zwiększenie kompetencji w zakresie obsługi.
• Obsługa dedykowana dla wybranej grupy klientów.
• Rozpatrywanie reklamacji zawierających rozliczenia trudne.
Orange Polska S.A.
Doradca klienta biznesowego
• Telefoniczna obsługa klientów sieci komórkowej segmentu firm
oraz mniejszych i średnich przedsiębiorstw.
• Realizacja zadań Back Office, rozpatrywanie reklamacji, skarg.
• Obsługa infolinii windykacyjnej.
• Obsługa zagadnień technicznych usług mobilnych.
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji
• Kierowanie 12 osobowym zespołem doradców telefonicznych.
• Przeprowadzanie szkoleń.
• Tworzenie programów motywacyjnych.
• Zastępstwo Kierownika Lokalizacji.
Orange Polska S.A.
Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
• Obsługa klientów indywidualnych i segmentu segmentu „small business”.
• Obsługa klientów anglojęzycznych i VIP.
• Zastępstwo Kierownika Sekcji.
Logo
Przedstawiciel handlowy
Bis Centrum Zapatrzenia Biur
• Sprzedaż bezpośrednia i obsługa posprzedażowa na rzecz
klientów biznesowych i instytucjonalnych.
• Przygotowywanie zapytań i ofert przetargowych.
• Odpowiedzialność za zakup towaru i negocjacje cenowe z dostawcami.

Edukacja

Logo
Filologia Francuska - Spec. Tłumaczeniowo-biznesowa, licencjackie
Politechnika Śląska w Gliwicach
Logo
Politologia - Komunikacja Społeczna i Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

Czytanie, Nowoczesne technologie, Inwestycje finansowe, Herbata.