Umiejętności
Back Office
Linux
Media
Microsoft Excel
Social Media
Negocjacje
Szkolenia pracowników
przywództwo w zespole
System Windows
zarządzanie jakością
Sales manager
MS Oficce
Kierowanie projektami
Szkolenia sprzedażowe
kierowca kat B
Techniki sprzedaży i negocjacji
mediacja
Wyszukiwanie i analizowanie informacji,
Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży
Koordynowanie i kierowanie zespołem
Rekrutacja i selekcja na stanowiska wszystkich szczebli
Professional Customer Service
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Doradców
• Kierowanie 20 osobowym zespołem doradców o zróżnicowanych specjalizacjach.
• Wprowadzanie nowego standardu COPC w obsłudze FL i BL.
• Wyznaczanie celów jakościowych, efektywnościowych i sprzedażowych - MBO.
• Rozliczanie czasu pracy w WFM-SAP.
• Realizacja wyznaczonych zadań i celów zespołu.
• Wprowadzanie nowego standardu COPC w obsłudze FL i BL.
• Wyznaczanie celów jakościowych, efektywnościowych i sprzedażowych - MBO.
• Rozliczanie czasu pracy w WFM-SAP.
• Realizacja wyznaczonych zadań i celów zespołu.
Kierownik projektu
• Koordynacja projektu przejmowania kompetencji i ruchu infolinii *100
w CC Katowice.
• Projektowanie i koordynacja przekształcenia stworzonych sekcji zgodnie z nową strategią firmy.
w CC Katowice.
• Projektowanie i koordynacja przekształcenia stworzonych sekcji zgodnie z nową strategią firmy.
Kierownik Back Office
• Współtworzenie centrum obsługi zleceń Orange w Katowicach.
• Kierowanie zespołem doradców Back Office.
• Odpowiedzialność za wydzielone procesy i procedury.
• Rozwijanie działu i zespołu poprzez przejmowanie kolejnych kompetencji
• Kierowanie zespołem doradców Back Office.
• Odpowiedzialność za wydzielone procesy i procedury.
• Rozwijanie działu i zespołu poprzez przejmowanie kolejnych kompetencji
Specjalista ds. Social Media
• Współtworzenie procesu obsługi klientów poprzez Facebook.
• Dbanie o wizerunek sieci Orange w mediach społecznościowych i Internecie.
• Zajmowanie się trudnymi zgłoszeniami wpływającymi przez kanały mediów społecznościowych.
• Dbanie o wizerunek sieci Orange w mediach społecznościowych i Internecie.
• Zajmowanie się trudnymi zgłoszeniami wpływającymi przez kanały mediów społecznościowych.
Starszy Doradca Klienta Biznesowego
• Zwiększenie kompetencji w zakresie obsługi.
• Obsługa dedykowana dla wybranej grupy klientów.
• Rozpatrywanie reklamacji zawierających rozliczenia trudne.
• Obsługa dedykowana dla wybranej grupy klientów.
• Rozpatrywanie reklamacji zawierających rozliczenia trudne.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Czytanie, Nowoczesne technologie, Inwestycje finansowe, Herbata.