Umiejętności
Project Management
Scrum
Zarządzanie IT
zarządzanie zmianą
Zarządzanie projektem metodą Agile
Zarządzanie zespołem
Agile
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Wdrożenia systemów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
NetPOS sp. z o.o.
Zadania na stanowisku: prowadzenie powierzonych projektów na wszystkich jego etapach; udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej od utworzenia oferty, przez umowę z Klientem do protokołu zdawczo-odbiorczego; czynny udział na etapie ofertowania i ustalania zakresu przedmiotowego, kryteriów jakościowych, harmonogramu i budżetu projektów; odpowiedzialność za budżetową i terminową realizację projektów według strategii wewnętrznej firmy oraz ustaleń z Klientem; zarządzanie zmianami w projekcie; odpowiedzialność za komunikację z Klientami i pozostałymi interesariuszami projektu; opracowywanie szczegółowych planów i raportów realizacji projektów; aktywne wsparcie pracy całego działu, w tym: proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność, wsparcie pracy pozostałych PMów, wspieranie i modelowanie procesów wewnętrznych organizacji, pomoc w utrzymaniu narzędzi działowych.
Dyrektor ds. Rozwoju Rynku – Region Południe
Zadania na stanowisku: zarządzanie regionem sprzedaży, wytyczanie strategii działania regionu oraz opracowywanie i przekazywanie zasadniczych kierunków rozwoju, zapewnienia rzetelnego i efektywnego systemu planowania, zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy regionu, poprzez wdrażanie właściwych struktur i procesów, prowadzenie efektywnego zarządzania i zapewnienie należytej obsługi klientów, zarządzanie zasobami ludzkimi w regionie w sposób zapewniający ich odpowiednią jakość, właściwą obsadę kadrową i ciągłość kadr o odpowiednich kompetencjach, nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną regionu, analiza rynku oraz rekomendowanie, a w późniejszym czasie (po akceptacji Zarządu) otwieranie kolejnych Oddziałów spółki.
Ekspert ds. Usług Dodanych (Koordynator sprzedaży)
Zadania na stanowisku: nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami (w szczególności biznesowymi), zapewnianie wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności sprzedażowych wśród moich współpracowników, prowadzenie szkoleń i prezentacji z nowych usług i produktów Grupy TP, weryfikacja poziomu wiedzy, a także przygotowanie merytoryczne pracowników (znajomość oferty i aplikacji) oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta (m.in. poprzez sesje coachingowe oraz indywidualne szkolenia), wdrażanie nowych konsultantów do samodzielnego działania, koordynowanie sprzedaży produktów strategicznych dla Grupy TP.
Telefoniczna Obsługa Klienta o Profilu Informacyjnym w Telekomunikacji Polskiej S.A.
Zadania na stanowisku: utrzymywanie dobrych relacji z klientami, obsługa klienta w zakresie usług telekomunikacyjnych, utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi, analiza potrzeb klientów, doradzanie w zakresie wyboru oferty, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków klientów
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA I CERTYFIKATY:
+ Professional Scrum Master I (Certyfikat - Scrum.org)
+ AgilePM Foundation (Certyfikat APMG)
+ Międzynarodowy Akredytowany Coach ICF
+ PRINCE2
+ ITIL Foundation
+ Train The Trainers
+ Motywowanie Pracowników
+ Zarządzanie zmianą
+ Zaawansowane Techniki Sprzedażowe
+ Professional Scrum Master I (Certyfikat - Scrum.org)
+ AgilePM Foundation (Certyfikat APMG)
+ Międzynarodowy Akredytowany Coach ICF
+ PRINCE2
+ ITIL Foundation
+ Train The Trainers
+ Motywowanie Pracowników
+ Zarządzanie zmianą
+ Zaawansowane Techniki Sprzedażowe
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
+ Podróże i odkrywanie nowych miejsc
+ Tworzenie stron internetowych
+ Tworzenie stron internetowych
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
+ Bardzo bobra organizacja pracy
+ Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
+ Umiejętność pracy w zespole
+ Znajomość języka angielskiego: dobra w mowie i piśmie
+ Praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, MS Project)
+ Prawo jazdy kat. B
+ Bardzo bobra organizacja pracy
+ Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
+ Umiejętność pracy w zespole
+ Znajomość języka angielskiego: dobra w mowie i piśmie
+ Praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, MS Project)
+ Prawo jazdy kat. B
Grupy
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
ICF Śląsk
Misją oddziału ICF Śląsk jest integracja, propagowanie, rozpowszechnianie oraz zaszczepianie idei coachingu na terenie województwa śląskiego.
Śląski Klub Trenerów MATRIK
INTEGRACJA ŚRODOWISKA TRENERSKIEGO I PASJONATÓW SZKOLEŃ ORAZ ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO