Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zarządu
Rozliczanie partnerów; kontrola wpłat; elementy księgowości; windykacja; koordynacja prac służb odpowiedzialnych za ochronę mienia; koordynacja spraw związanych z dzierżawami, franczyzą i najmem lokali; nadzór nad administracją Spółki; pozyskiwanie kontrahentów, wyszukiwanie i selekcja ofert ubezpieczeniowych, kredytowych i telekomunikacyjnych, marketing.
Zastępca Kierownika Sklepu w Silesia City Center
visual merchandising: kompleksowe zarządzanie ekspozycją produktu na terenie sklepu: utrzymywanie zgodnego z założeniami brandu wizerunku VM; planowanie i adaptacja merchandisingu w sklepie zgodnie z wytycznymi Centrali i wysokością obrotów; współpraca z regionalnym Merchandiserem,; zagwarantowanie standardów merchandisingu i konserwacji elementów dekoracji; praca z produktem na podstawie raportów sprzedaży; szkolenia pracowników z zakresu standardów koordynacji produktu; konstrukcja manuala VM; śledzenie i analiza bieżących trendów w modzie; badanie konkurencji;
sprzedaż i obsługa klienta: obsługa klienta zgodna ze standardami firmy; znajomość produktu pozwalająca na fachową obsługę klienta; rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientami;
organizacja zasobów i optymalizacja: zarządzanie zamówieniami dla sekcji/sklepu; utrzymanie optymalnego poziomu zapasów i odpowiedni wybór towaru; kontrola poziomu sprzedaży danego towaru w sklepie komunikacja z Działem Produktu (Polska i Hiszpania).
dostawa i organizacja towaru: organizacja dostaw; organizacja magazynu (rodziny produktów); uzupełnianie towaru (kontrola dopełnień, uzupełnienia na podstawie raportów); transfery i odsyłka towaru (Polska, Hiszpania).
administracja: przeprowadzanie operacji kasowych mających na celu dokonanie wymian, płatności, zwrotów, itd.; praca z raportami kasowymi w celu podniesienia sprzedaży; zamówień wszelkich materiałów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sklepu; kontrola godzin wprowadzanych na kasę; zarządzanie budżetami sprzedaży i godzin;
zasoby Ludzkie i Zarządzanie Zespołem: przeprowadzenie procesu rekrutacji; organizacja i przeprowadzanie zebrań oraz szkoleń; dbanie o prawidłową adaptację i ocenę osiągnięć nowego pracownika; przestrzeganie zasad i standardów firmy; układanie grafików i planowanie urlopów; analiza sytuacji w zespole i rozwiązywanie problemów; przekazywanie konstruktywnych komentarzy oraz udzielanie informacji zwrotnej (feedback'u); znajomość i stosowanie w praktyce podstawowych zasad Prawa Pracy; samodzielne poprowadzenie sklepu/działu podczas swojej zmiany (strefy, dopełnienia, organizacja personelu, umiejętność wyznaczania priorytetów itp.);
sprzedaż i obsługa klienta: obsługa klienta zgodna ze standardami firmy; znajomość produktu pozwalająca na fachową obsługę klienta; rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientami;
organizacja zasobów i optymalizacja: zarządzanie zamówieniami dla sekcji/sklepu; utrzymanie optymalnego poziomu zapasów i odpowiedni wybór towaru; kontrola poziomu sprzedaży danego towaru w sklepie komunikacja z Działem Produktu (Polska i Hiszpania).
dostawa i organizacja towaru: organizacja dostaw; organizacja magazynu (rodziny produktów); uzupełnianie towaru (kontrola dopełnień, uzupełnienia na podstawie raportów); transfery i odsyłka towaru (Polska, Hiszpania).
administracja: przeprowadzanie operacji kasowych mających na celu dokonanie wymian, płatności, zwrotów, itd.; praca z raportami kasowymi w celu podniesienia sprzedaży; zamówień wszelkich materiałów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sklepu; kontrola godzin wprowadzanych na kasę; zarządzanie budżetami sprzedaży i godzin;
zasoby Ludzkie i Zarządzanie Zespołem: przeprowadzenie procesu rekrutacji; organizacja i przeprowadzanie zebrań oraz szkoleń; dbanie o prawidłową adaptację i ocenę osiągnięć nowego pracownika; przestrzeganie zasad i standardów firmy; układanie grafików i planowanie urlopów; analiza sytuacji w zespole i rozwiązywanie problemów; przekazywanie konstruktywnych komentarzy oraz udzielanie informacji zwrotnej (feedback'u); znajomość i stosowanie w praktyce podstawowych zasad Prawa Pracy; samodzielne poprowadzenie sklepu/działu podczas swojej zmiany (strefy, dopełnienia, organizacja personelu, umiejętność wyznaczania priorytetów itp.);
Szkolenia i kursy
2011-2012 Kozlowska Visage Professional School of Make-up & Style w Warszawie, specjalność: Stylista ubrań;
wrzesień 2012- grudzień 2012 staż przy drugiej edycji festiwalu mody Neo Fashion Jamboree (Bielsko-Biała
kwiecień 2012 staż na stanowisku asystentki stylistki mody i asystentki redaktorki działu mody w redakcji magazynu GLAMOUR, ul. Marynarska 15, Warszawa
luty 2013 – obecnie: ścieżka rozwojowa w ramach projektu „Projektanci Kariery” – ścieżka managera sklepu (Inditex);
listopad 2013 – szkolenie „Delegowanie zadań i feedback” dla osób zarządzających ludźmi z nastawieniem na Visual Marchandising (Inditex, Katowice);
czerwiec 2013 – promocja na ścieżkę rozwojową sklepowego Visual Marchandinsera Massimo-Dutti CH Sfera, Bielsko-Biała; (ścieżka przerwana z powodu awansu);
styczeń-czerwiec 2011r - kurs fotografii dla firm i osób prywatnych w Beskidzkim Centrum Edukacyjnym, (Bielsko-Biała, Certyfikat Beskidzkiego Towarzystwa Edukacyjnego;
udział w warsztatach „Jak uczyć uczenia się?”;
udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu I Festiwalu Książki w Bielsku-Białej;
wrzesień 2012- grudzień 2012 staż przy drugiej edycji festiwalu mody Neo Fashion Jamboree (Bielsko-Biała
kwiecień 2012 staż na stanowisku asystentki stylistki mody i asystentki redaktorki działu mody w redakcji magazynu GLAMOUR, ul. Marynarska 15, Warszawa
luty 2013 – obecnie: ścieżka rozwojowa w ramach projektu „Projektanci Kariery” – ścieżka managera sklepu (Inditex);
listopad 2013 – szkolenie „Delegowanie zadań i feedback” dla osób zarządzających ludźmi z nastawieniem na Visual Marchandising (Inditex, Katowice);
czerwiec 2013 – promocja na ścieżkę rozwojową sklepowego Visual Marchandinsera Massimo-Dutti CH Sfera, Bielsko-Biała; (ścieżka przerwana z powodu awansu);
styczeń-czerwiec 2011r - kurs fotografii dla firm i osób prywatnych w Beskidzkim Centrum Edukacyjnym, (Bielsko-Biała, Certyfikat Beskidzkiego Towarzystwa Edukacyjnego;
udział w warsztatach „Jak uczyć uczenia się?”;
udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu I Festiwalu Książki w Bielsku-Białej;
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
moda, kinematografia, sport