Agnieszka Zygadło
Agencja SEM Searchlab, Agora SA
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Performance Analyst
-Planowanie kampanii dla obecnych i nowych klientów;
-Uruchamianie, monitoring, prowadzenie i optymalizacja kampanii internetowych (Facebook, Twitter, Instagram);
-Prowadzenie kampanii wizerunkowych, leadowych i sprzedażowych;
-Optymalizacja kampanii pod określone cele i analiza jej wyników;
-Estymacja wyników kampanii.
Obsługa takich klientów jak: Mondelez, Virgin Mobile, ING Bank Śląski czy Accorhotels.
-Uruchamianie, monitoring, prowadzenie i optymalizacja kampanii internetowych (Facebook, Twitter, Instagram);
-Prowadzenie kampanii wizerunkowych, leadowych i sprzedażowych;
-Optymalizacja kampanii pod określone cele i analiza jej wyników;
-Estymacja wyników kampanii.
Obsługa takich klientów jak: Mondelez, Virgin Mobile, ING Bank Śląski czy Accorhotels.
Specjalista ds. SEM
-Wycena, planowanie, prowadzenie, optymalizacja kampanii Adwords w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google (w tym w serwisie Youtube.com);
-Prowadzenie kampanii GSP oraz PLA;
-Planowanie oraz prowadzenie kampanii w serwisie Facebook.com;
-Optymalizacja i prowadzenie kampanii z wykorzystaniem Google Analytics;
-Prowadzenie szkoleń produktowych;
-Copywriting, pisanie tekstów reklamowych, korekta.
-Prowadzenie kampanii GSP oraz PLA;
-Planowanie oraz prowadzenie kampanii w serwisie Facebook.com;
-Optymalizacja i prowadzenie kampanii z wykorzystaniem Google Analytics;
-Prowadzenie szkoleń produktowych;
-Copywriting, pisanie tekstów reklamowych, korekta.
Junior Performance Analyst
-Planowanie kampanii dla obecnych i nowych klientów;
-Uruchamianie, monitoring, prowadzenie i optymalizacja kampanii internetowych (Facebook, Twitter, Instagram);
-Prowadzenie kampanii wizerunkowych;
-Optymalizacja kampanii pod określone cele i analiza jej wyników;
-Estymacja wyników kampanii.
Obsługa takich klientów jak: Opel, H&M, Mattel, NC+.
-Uruchamianie, monitoring, prowadzenie i optymalizacja kampanii internetowych (Facebook, Twitter, Instagram);
-Prowadzenie kampanii wizerunkowych;
-Optymalizacja kampanii pod określone cele i analiza jej wyników;
-Estymacja wyników kampanii.
Obsługa takich klientów jak: Opel, H&M, Mattel, NC+.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.