Umiejętności
FMCG
Negocjacje
Sprzedaż
tworzenie relacji z klientami
prawo jazdy kat. B, obsługa komputera (pakiet Office, Internet)
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów
• zarządzanie budżetem sprzedażowym w maksymalizacji wyników finansowych
• budowanie wizerunku i pozycji firmy jako rzetelnego partnera biznesowego
• realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej firmy
• planowanie operacyjne sprzedaży w tym: ocena potencjału klientów, planowanie taktyki sprzedażowej dla poszczególnych klientów, wycenianie możliwej wielkości współpracy z danym klientem oraz tworzenie planów współpracy, rozwoju sprzedaży na podległym terenie,
• realizację planów sprzedaży na podległym rynku w tym: kontakty telefoniczne oraz odbywanie spotkań z klientami zgodnie z przyjętym kalendarzem działań oraz modelem sprzedaży,
• zarządzanie kilkuosobowym zespołem serwisantów
• budowanie wizerunku i pozycji firmy jako rzetelnego partnera biznesowego
• realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej firmy
• planowanie operacyjne sprzedaży w tym: ocena potencjału klientów, planowanie taktyki sprzedażowej dla poszczególnych klientów, wycenianie możliwej wielkości współpracy z danym klientem oraz tworzenie planów współpracy, rozwoju sprzedaży na podległym terenie,
• realizację planów sprzedaży na podległym rynku w tym: kontakty telefoniczne oraz odbywanie spotkań z klientami zgodnie z przyjętym kalendarzem działań oraz modelem sprzedaży,
• zarządzanie kilkuosobowym zespołem serwisantów
Przedstawiciel handlowy ds. głównych klientów
• bieżąca realizacja planów sprzedaży
• budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
• wdrażanie i kontrolowanie akcji promocyjnych
• monitorowanie lokalnego rynku oraz działań konkurencji
• sporządzanie cyklicznych raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą
• merchandising produktów i materiałów POS
• realizacja indywidualnych celów dystrybucyjnych
• codzienne raportowanie wyników
• prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie
• budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
• wdrażanie i kontrolowanie akcji promocyjnych
• monitorowanie lokalnego rynku oraz działań konkurencji
• sporządzanie cyklicznych raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą
• merchandising produktów i materiałów POS
• realizacja indywidualnych celów dystrybucyjnych
• codzienne raportowanie wyników
• prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie
Przedstawiciel handlowy
• pozyskiwanie klientów
• realizacja planów sprzedaży
• analiza i monitorowanie sytuacji handlowej powierzonych klientów
• raportowanie pracy i wyników według procedur firmy
• tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów
• ekspozycja produktów i materiałów POS
• przepływ informacji handlowych pomiędzy firmą a klientami
• zapewnienie optymalnej dystrybucji oraz standardów merchandisingowych produktów
• realizacja planów sprzedaży
• analiza i monitorowanie sytuacji handlowej powierzonych klientów
• raportowanie pracy i wyników według procedur firmy
• tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów
• ekspozycja produktów i materiałów POS
• przepływ informacji handlowych pomiędzy firmą a klientami
• zapewnienie optymalnej dystrybucji oraz standardów merchandisingowych produktów
Starszy sprzedawca
Mon Image
• zarządzanie powierzchnią sprzedaży,
• rekrutacja, szkolenie i zarządzanie pracownikami,
• dostosowanie oferty handlowej i polityki cenowej do potrzeb lokalnego rynku,
• wyniki ekonomiczne (przychody, koszty, zapas, wynik ekonomiczny),
• współudział w zarządzaniu sklepem
• obsługa klienta
• rekrutacja, szkolenie i zarządzanie pracownikami,
• dostosowanie oferty handlowej i polityki cenowej do potrzeb lokalnego rynku,
• wyniki ekonomiczne (przychody, koszty, zapas, wynik ekonomiczny),
• współudział w zarządzaniu sklepem
• obsługa klienta
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Fotografia
Literatura
Narciarstwo
Wspinaczka górska
Literatura
Narciarstwo
Wspinaczka górska
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Przedsiębiorcza
Grupa stworzona z myślą o kobietach zainteresowanych własnym biznesem i rozwojej kariery.
Sukces jest w zasięgu ręki!