Umiejętności
Zarządzanie Marką
Doradztwo finansowe
Łatwość nawiązywania kontaktów
Prawo jazdy kat B
biegła znajomość pakietu Microsoft Office
znajomość języka niemieckiego
Biegła znajomość języka angielskiego
Organizowanie eventów
umiejętność budowania zaangażowanego zespołu i zarządzania nim
zdolność współpracy w zespole
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Supervising Associate, Brand, Marketing & Communications
Project Manager kluczowych inicjatyw marketingowych
- opracowywanie strategii i planu promocji firmy i jej usług
- przygotowywanie merytoryczne i realizacja kluczowych inicjatyw marketingowych w kraju i za granicą
- inicjowanie oraz wdrażanie nowych działań w zakresie promocji merytorycznej poszczególnych działów i zespołów
- prowadzenie rozmów i negocjacji z kluczowymi partnerami zewnętrznymi oraz przygotowywanie umów
- przygotowywanie budżetów oraz nadzór nad ich wykonaniem
- bieżący nadzór nad realizacją projektów oraz ocena ich efektywności
- komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna
- monitorowanie rynku pod kątem kluczowych wydarzeń branżowych
- zarządzanie poszczególnymi zespołami projektowymi
Project Manager programu EY Przedsiębiorca Roku
- przygotowywanie kluczowych założeń programu
- koordynacja i merytoryczny nadzór nad poszczególnymi etapami projektu
- koordynowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, w tym z mediami
- przygotowanie i realizacja gali finałowej konkursu oraz światowego finału
- organizacja oraz nadzór nad wydarzeniami towarzyszącymi, w tym nad cyklem spotkań regionalnych
- wsparcie programu sprzedażowego
Koordynator pozostałych wydarzeń marketingowych w różnych działach firmy
- weryfikacja zgodności wydarzeń marketingowych z przyjętą strategią oraz celami biznesowymi poszczególnych działów
- uzgodnienia kluczowych założeń poszczególnych inicjatyw
- koordynowanie i nadzór nad działaniami zespołu w zakresie realizacji poszczególnych wydarzeń
- prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi i koordynowanie współpracy z nimi
- przygotowywanie umów oraz nadzór nad realizacją budżetu
- komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna
Zarządzanie budżetem marketingowym
- przygotowywanie planów budżetowych
- weryfikacja i bieżąca kontrola nad realizacją budżetów
- opracowywanie strategii i planu promocji firmy i jej usług
- przygotowywanie merytoryczne i realizacja kluczowych inicjatyw marketingowych w kraju i za granicą
- inicjowanie oraz wdrażanie nowych działań w zakresie promocji merytorycznej poszczególnych działów i zespołów
- prowadzenie rozmów i negocjacji z kluczowymi partnerami zewnętrznymi oraz przygotowywanie umów
- przygotowywanie budżetów oraz nadzór nad ich wykonaniem
- bieżący nadzór nad realizacją projektów oraz ocena ich efektywności
- komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna
- monitorowanie rynku pod kątem kluczowych wydarzeń branżowych
- zarządzanie poszczególnymi zespołami projektowymi
Project Manager programu EY Przedsiębiorca Roku
- przygotowywanie kluczowych założeń programu
- koordynacja i merytoryczny nadzór nad poszczególnymi etapami projektu
- koordynowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, w tym z mediami
- przygotowanie i realizacja gali finałowej konkursu oraz światowego finału
- organizacja oraz nadzór nad wydarzeniami towarzyszącymi, w tym nad cyklem spotkań regionalnych
- wsparcie programu sprzedażowego
Koordynator pozostałych wydarzeń marketingowych w różnych działach firmy
- weryfikacja zgodności wydarzeń marketingowych z przyjętą strategią oraz celami biznesowymi poszczególnych działów
- uzgodnienia kluczowych założeń poszczególnych inicjatyw
- koordynowanie i nadzór nad działaniami zespołu w zakresie realizacji poszczególnych wydarzeń
- prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi i koordynowanie współpracy z nimi
- przygotowywanie umów oraz nadzór nad realizacją budżetu
- komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna
Zarządzanie budżetem marketingowym
- przygotowywanie planów budżetowych
- weryfikacja i bieżąca kontrola nad realizacją budżetów
Stażystka, Dział Wsparcia Sprzedaży
- bieżące wsparcie pracy Działu w zakresie monitoringu rynku ubezpieczeń, tworzenia zestawień i raportów dotyczących wyników działania zespołu projektowego, korespondencji z partnerami handlowymi, organizacji spotkań biznesowych, przygotowywania prezentacji i materiałów szkoleniowych oraz informacyjnych,
- tworzenie baz danych
- tworzenie baz danych
Stażystka, Dział Wsparcia Sprzedaży i Dział Marketingu
Union Investment TFI S.A.
- realizacja zadań w Dziale Sprzedaży w ramach zespołu projektowego ds. bankowości spółdzielczej w zakresie organizacji szkoleń, spotkań oraz korespondencji z partnerami handlowymi
- przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla regionalnych dyrektorów sprzedaży
- bieżące wsparcie pracy Działu Marketingu w zakresie monitoringu rynku funduszy inwestycyjnych, tworzenia zestawień i raportów tematycznych, przygotowywania materiałów szkoleniowych i reklamowych, monitoringu prasy
- przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla regionalnych dyrektorów sprzedaży
- bieżące wsparcie pracy Działu Marketingu w zakresie monitoringu rynku funduszy inwestycyjnych, tworzenia zestawień i raportów tematycznych, przygotowywania materiałów szkoleniowych i reklamowych, monitoringu prasy
Szkolenia i kursy
CIM - The Chartered Institute of Marketing
Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!