Agnieszka Sieczka

Marketing & PR Manager | TPA Poland
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Doradztwo finansowe Łatwość nawiązywania kontaktów Prawo jazdy kat B biegła znajomość pakietu Microsoft Office znajomość języka niemieckiego Biegła znajomość języka angielskiego Organizowanie eventów umiejętność budowania zaangażowanego zespołu i zarządzania nim zdolność współpracy w zespole

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

TPA Poland
Marketing & PR Manager
EY (dawniej Ernst & Young)
Supervising Associate, Brand, Marketing & Communications
Project Manager kluczowych inicjatyw marketingowych
- opracowywanie strategii i planu promocji firmy i jej usług
- przygotowywanie merytoryczne i realizacja kluczowych inicjatyw marketingowych w kraju i za granicą
- inicjowanie oraz wdrażanie nowych działań w zakresie promocji merytorycznej poszczególnych działów i zespołów
- prowadzenie rozmów i negocjacji z kluczowymi partnerami zewnętrznymi oraz przygotowywanie umów
- przygotowywanie budżetów oraz nadzór nad ich wykonaniem
- bieżący nadzór nad realizacją projektów oraz ocena ich efektywności
- komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna
- monitorowanie rynku pod kątem kluczowych wydarzeń branżowych
- zarządzanie poszczególnymi zespołami projektowymi

Project Manager programu EY Przedsiębiorca Roku
- przygotowywanie kluczowych założeń programu
- koordynacja i merytoryczny nadzór nad poszczególnymi etapami projektu
- koordynowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, w tym z mediami
- przygotowanie i realizacja gali finałowej konkursu oraz światowego finału
- organizacja oraz nadzór nad wydarzeniami towarzyszącymi, w tym nad cyklem spotkań regionalnych
- wsparcie programu sprzedażowego

Koordynator pozostałych wydarzeń marketingowych w różnych działach firmy
- weryfikacja zgodności wydarzeń marketingowych z przyjętą strategią oraz celami biznesowymi poszczególnych działów
- uzgodnienia kluczowych założeń poszczególnych inicjatyw
- koordynowanie i nadzór nad działaniami zespołu w zakresie realizacji poszczególnych wydarzeń
- prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi i koordynowanie współpracy z nimi
- przygotowywanie umów oraz nadzór nad realizacją budżetu
- komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna

Zarządzanie budżetem marketingowym
- przygotowywanie planów budżetowych
- weryfikacja i bieżąca kontrola nad realizacją budżetów
Europ Assistance Polska Sp. Z o.o.
Stażystka, Dział Wsparcia Sprzedaży
- bieżące wsparcie pracy Działu w zakresie monitoringu rynku ubezpieczeń, tworzenia zestawień i raportów dotyczących wyników działania zespołu projektowego, korespondencji z partnerami handlowymi, organizacji spotkań biznesowych, przygotowywania prezentacji i materiałów szkoleniowych oraz informacyjnych,
- tworzenie baz danych
Logo
Stażystka, Dział Wsparcia Sprzedaży i Dział Marketingu
Union Investment TFI S.A.
- realizacja zadań w Dziale Sprzedaży w ramach zespołu projektowego ds. bankowości spółdzielczej w zakresie organizacji szkoleń, spotkań oraz korespondencji z partnerami handlowymi
- przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla regionalnych dyrektorów sprzedaży
- bieżące wsparcie pracy Działu Marketingu w zakresie monitoringu rynku funduszy inwestycyjnych, tworzenia zestawień i raportów tematycznych, przygotowywania materiałów szkoleniowych i reklamowych, monitoringu prasy

Szkolenia i kursy

CIM - The Chartered Institute of Marketing
Professional Diploma in Marketing

Edukacja

Logo
Manager CSR, studia podyplomowe
Collegium Civitas
Logo
Podyplomowe Studia Marketingu Internetowego, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Podyplomowe Studia Menedżersko-Finansowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Zarządzania, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!