Agnieszka Anna Dudzińska (Zięba)

Naczelnik Wydziału
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office zarządzanie zmianą Sprzedaż Obsługa klienta Microsoft Dynamics CRM Obsługa kluczowych klientów Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac SAP R / 3

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Naczelnik Wydziału
Nadzór nad pracownikami komórki Centrum Informacji o Ochronie Własności Przemysłowej, przeprowadzanie naborów, raportowanie, praca nad rozwojem systemu CRM oraz udział w projektach informatyzacji Urzędu Patentowego RP (platforma PUEUP).
Urząd Patentowy RP
Starszy specjalista w Departamencie Zgłoszeń, Centrum Informacji o Własności Przemysłowej w UPRP
1. Restrukturyzacja Komórki Informacji Ogólnej UPRP - Projekt IP Info Center
Praca w Zespole Projektowym zajmującym się utworzeniem Centrum Informacji o Ochronie Własności Przemysłowej w UPRP, w tym: akomodacja i testowanie wprowadzanych systemów (Microsoft Dynamics CRM 2013, Open Scape Contact Center Enterpise i rejestratora rozmów TRX (administrator)), Budowa nowych standardów obsługi klienta w UPRP;
2. Koordynacja pracy komórki Centrum Informacji o Ochronie Własności Przemysłowej,
w tym: nadzór nad pracą konsultantów telefonicznych oraz pracowników obsługi bezpośredniej;
Przygotowywanie i analiza skryptów rozmów oraz identyfikacja niezbędnych zmian;
Przygotowanie raportów oraz statystyk dotyczących pracy komórki;
Praca w systemie CRM oraz z systemami bazodanowymi Urzędu;
Współpraca z komórkami merytorycznymi;
ANTALIS POLAND Spółka z o.o.
Samodzielny Specjalista ds. Sprzedaży w Sektorze Industrial Packaging
Wykonywanie planów sprzedaży na powierzonym rynku, w tym: pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych relacji z klientami kluczowymi (między innymi: Unilever, PMI, Decathlon, Black&Decker); negocjacje handlowe; kontrola spływu należności; tworzenie ofert sprzedażowych; obsługa zamówień zakupu w systemie SAP R/3; analiza rynku produktów pod kątem zapotrzebowania wymagającego klienta; zarządzanie i koordynacja dostaw "szytych na miarę"; raportowanie
Tradis Sp. z o.o.
Asystent ds. Obsługi Klienta
kancelaryjna obsługa biura sprzedaży, marketingu i dostaw; generowanie planów zakupowych i uzupełnianie stanów magazynowych; księgowanie faktur VAT; obsługa posprzedażowa (faktury korygujące, reklamacje); wsparcie przedstawicieli handlowych w ramach obsługi klientów strategicznych;
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. obsługi klientów
Pozyskiwanie klientów indywidualnych i utrzymywanie stałych relacji, przedstawianie ofert, zawieranie umów, konsulting i obsługa posprzedażowa;

Szkolenia i kursy

Prince2_Foundation - marzec 2020
Kadry i płace - Stowarzyszenie Księgowych w Polsce 2010
Techniki sprzedaży - Akademia PARP 2012
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem - Akademia PARP 2013
Negocjacje - Akademia PARP 2013
Własność intelektualna i przemysłowa w przedsiębiorstwie - Akademia PARP 2014
Szkolenie - Służba Przygotowawcza z Służbie Cywilnej - MCDK, październik 2014
Zarządzanie Zmianą - Akademia PARP 2014

Edukacja

Logo
PSM Zarządzanie zasobami ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Prawo Własności Intelektualnej, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Administracja spec. prawo europejskie, sądy i prokuratury, magisterskie
Wyższa Szkoła Administracji i Zarządzania w Przemyślu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

- turystyka górska;
- rysowanie - ołówek, węgiel;

Organizacje

Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci - wolontariusz
Stowarzyszenie Wiosna - Wolontariusz / Lider Rejonu w Projekcie Szlachetna Paczka 2013
Stowarzyszenie Wiosna - Wolontariusz / pomocnik ds. rekrutacji w Projekcie Szlachetna Paczka 2014

Inne

- prawo jazdy kat. B (czynne od stycznia 2003);
- znajomość i obsługa programu MS Office;
- znajomość programu Płatnik;
- znajomość i obsługa programu SAP _ R3
- znajomość i obsługa Microsoft Dynamics CRM 2013
- Znajomość i obsługa OSCCE (OpenScape Contact Center Enterprise)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ach te Agnieszki
ach te Agnieszki
Grupa zrzeszająca wszystkie Agnieszki a także wszystkich wielbicieli tego pięknego imienia ;)
b2b HURT Sprzedam
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach... Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
NICK VUJICIC W POLSCE
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem