Agnieszka Żentak

specjalista ds. administracji i UE, Technitel Polska S.A.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

znajomość pakietu MS Office Prawo jazdy kat B znajomość obsługi komputera znajomość obsługi urządzeń biurowych umiejętność redagowania pism własny samochód Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Technitel Polska S.J.
specjalista ds. administracji i UE
obsługa biura w zakresie organizacji pracy, dokumentacji oraz korespondencji, prowadzenie kalendarza zarządu, archiwizacja dokumentów firmowych, organizacja dostaw materiałów biurowych i spożywczo-przemysłowych, kompletowanie dokumentów administracyjnych, obsługa i rozliczanie projektów unijnych
Technitel Polska S.J.
specjalista ds. finansów i administracji
obsługa programów finansowo-księgowych Symfonia, Querino, Berberis, Subiekt, przygotowywanie dokumentów i raportów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych oraz wyciągów bankowych, wystawianie faktur, prowadzenie kasy, wprowadzanie przelewów, archiwizacja dokumentów firmowych, kompletowanie dokumentów administracyjnych, prowadzenie książki korespondencji
Newco Sp. z o.o.
specjalista ds. księgowości, kadr i płac i obsługi biura
przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji kadrowo – płacowej, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS i GUS, sporządzanie dokumentacji związanej z oddelegowaniem pracowników do pracy zagranicą, organizacja delegacji pracowników – organizacja biletów oraz zakwaterowania w krajach UE, obsługa programów Płatnik, Exact Globe, Symfonia Kadry i Płace oraz Symfonia Handel, dokonywanie podstawowych księgowań dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz wyciągów bankowych, wystawianie faktur, CMR, zleceń, obsługa biura w zakresie organizacji pracy, dokumentacji oraz korespondencji

Szkolenia i kursy

2012 r. - Szkolenie z zakresu rozliczania projektów miękkich i inwestycyjnych współfinansowanych z Funduszy Europejskich zorganizowane przez PM Group Sp.j. na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

2011 r. - Szkolenie „Rozliczanie projektów unijnych” zorganizowane przez Urząd Marszałkowski w Łodzi

2010 r. - Seminarium „Wprowadzenie do MSR/MSSF – Moduł I gr. 3/10” zorganizowany przez Ośrodek Szkoleniowy Oddziału Okręgowego w Łodzi Stowarzyszenia Księgowych w Polsce

2009 r. - Kurs „HACCP w placówkach oświatowych” zorganizowany przez WODN w Łodzi

2009 r. - Kurs kierowników wycieczek szkolnych i obozów wędrownych zorganizowany przez WODN w Łodzi i KCHŁ

2009 r. - Kurs instruktażowy dla Kierowników placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży zorganizowany przez WODN w Łodzi i KCHŁ

2008 r. - Szkolenie „Profesjonalny kadrowiec – prawo pracy w świetle orzecznictwa Sądu Najwyższego” zorganizowane przez CE INFOR

2008 r. - Szkolenie „Ochrona danych osobowych – jak stosować przepisy” zorganizowane przez CSI i KCHŁ

2007 r. - Kurs „Kadry i płace” zorganizowany przez PTE w Łodzi

2004 r. - Szkolenie dla osób odpowiedzialnych za działalność programową i wychowawczą NGO na szczeblu powiatu zorganizowane przez CSI i KCHŁ

2001 r. - Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży zorganizowany przez KO w Łodzi i KCHŁ

Edukacja

Logo
Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach
Logo
filologia polska z kulturoznawstwem, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

Literatura, sport, muzyka, taniec, film, teatr, harcerstwo