Agnieszka Zdanowska

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kreatywność praca pod presją czasu asertywność Prawo jazdy kat.B - praktyka od 11 lat zdolności analityczne i organizacyjne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing
ANG Spółdzielnia
• kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych i PR,
• kierowanie działalnością promocyjno-reklamową firmy, analizowanie prowadzonych działań promocyjnych w tym na portalach internetowych dla firm należących do Grupy ANG
• obsługa mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn) i bloga firmowego
• tworzenie i dystrybucja biuletyny zewnętrznego i wewnętrznego
• przygotowanie i dystrybucja drukowanych materiałów marketingowych (ulotki, plakaty, kalendarze, wizytówki itd)
• organizacja wydarzeń (Konferencja www.nienieodpowiedzialni.pl, Walne Zgromadzenie Spółdzielców, imprezy integracyjne, szkolenia)
• współpraca przy pracach związanych z przygotowaniem raportów CSR
• współpraca przy wydaniu gazety projektu Nienieodpowiedzialni
• koordynowanie działań agencji przy tworzeniu serwisów odpowiedzialnefinanse.pl, nienieodpowiedzialni.pl, www.bedekimzechce.pl, www.2016.nienieodpowiedzialni.pl,
• współpraca merytoryczna przy wdrażaniu projektu www.bibliotekizakladowe.pl oraz www.maktaba.pl
• wdrożenie systemu aktywności sportowej pracowników www.fitqbe.pl
Fabryka Palet
Współwłaściciel firmy tworzącej meble z recyclingu
• zarządzanie w zakresie administracyjno-księgowym
• prowadzenie działań marketingowych, współtworzenie strony www,
koordynacja eventów, promowanie marki w socjal media
• zarządzanie sprzedażą internetową i bezpośrednią, kontrola terminów
realizacji i dostaw produktów
• tworzenie oferty handlowej oraz ustalanie cen
• analiza działań konkurencji oraz trendów rynkowych
• projektowanie produktów
Logo
Współwłaściciel
MÓWISZ MASZ- KAWIARNIA & SHOWROOM
• przygotowanie kawiarni do otwarcia ( załatwienie wszelkich
formalności, pozwoleń, przygotowanie procedur, standardów obsługi)
• nadzór remontu zgodnie z projektem technologicznym
• zatrudnienie personelu
• wybór urządzeń i dodatkowego wyposażenia
• wybór dostawców, ustalenie menu i receptur w oparciu o aktualne
trendy i wymagania klientów, stały monitoring potrzeb klienta
• przygotowanie kalkulacji kosztów, umów
• organizacja i planowanie pracy kawiarni, organizacja zaopatrzenia
• obsługa marketingowa(organizacja koncertów i pokazów kulinarnych,
współpraca z innymi obiektami gastronomicznymi i instytucjami
kulturalnymi)
• kontrola kasy, stanu zapasów i produkcji
Logo
Kierownik ds. administracji i rozliczeń
Samozatrudnienie w Spółce Budowlanej o profilu drogowym
•przygotowywanie dokumentów administracyjnych (księgowość, kadry)
•bezpośrednia współpraca z zewnętrznym biurem Kadrowo-Księgowym
•zarządzanie biurem w zakresie czynności administracyjnych
•organizacja dokumentacji, właściwy obieg dokumentów, nadzór nad przepływem informacji
•współtworzenie strony internetowej Spółki
•prowadzenie, kontrola wystawianie faktur oraz płatności
•ścisła współpraca i realizacja zagadnień zleconych przez Zarząd Spółki
•przygotowywanie umów i aneksów do umów oraz zleceń
•przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz analiz finansowych
•ewidencja przychodów i rozchodów
•optymalizacja kosztów firmowych
Pol-Aqua S.A
Kierownik ds. rozliczeń
Budowa Trasy Mostu Północnego/Budowa Czajka
•rozliczanie oraz analizowanie kosztów inwestycji, kontrola ich realizacji
•akceptacja faktur, sprawdzanie ich z umowami i sporządzanie protokołów zaawansowania robót oraz protokołów zakończenia robót
•sporządzanie analiz finansowych podpisywanych umów, analiza
i sprawdzanie ich z budżetem
•przygotowywanie kart podzleceń do sporządzania umów i aneksów do umów oraz zleceń, wraz z tabelami porównawczymi ofert
•przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz analiz finansowych
•prowadzenie rejestru dokumentów wysyłanych przez Wykonawcę do Zamawiającego dot. zatwierdzeń robót
•koordynacja pracy budowy
•opracowanie planu potrzeb materiałowych, sprzętowych, kadrowych
•prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów materiałów
•współudział w opracowaniu harmonogramu budowy
•wystawienie kart zarobkowych w oparciu o rozliczone zlecenia robocze
•udział w pilotażowym programie, tworzenia systemu do budżetowania
•wewnętrzny event manager
Logo
Asystentka zarządu
P.R.I. "POL-AQUA" S.A.
•ścisła współpraca i realizacja zagadnień zleconych przez Prezesa i Członków Zarządu
•współpraca z innymi działami w przedsiębiorstwie
•prowadzenie biura w zakresie czynności administracyjnych
•planowanie i organizacja spotkań, delegacji
•organizacja dokumentacji, właściwy obieg dokumentów, nadzór nad przepływem informacji
•wsparcie asystenckie spotkań biznesowych
Grupo Lar Management Polonia
Junior Project Manager
•asystowanie przy zarządzaniu projektami, raportowanie sprzedaży
•analizy sprzedażowe i marketingowe rynku developerów
•prowadzenie kampanii marketingowej projektu
•bezpośrednia współpraca z biurem nadzoru budowlanego
•koordynacja pracy agencji reklamowych, biur sprzedaży oraz biur architektonicznych
•asystowanie we współpracy z jednostkami finansującymi
projekt ( banki, fundusze inwestycyjne, inwestorzy, doradcy finansowi)
•nadzorowanie zmian lokatorskich, korespondencja z
klientem, fakturowanie klientów w systemie SAP
Fellowes Polska S.A.
Promotor Sprzedaży
•obsługa Sklepów IT i Sieci Handlowych
•organizowanie i nadzór nad promocjami
•pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami
•utrzymanie i rozszerzanie ekspozycji produktów firmy.
•wspieranie sprzedaży ,zbieranie zamówień, wizyty u klientów, merchandising produktów ,egzekucja i nadzór działań promocyjnych firmy ,sumienne przygotowywanie raportów.

Szkolenia i kursy

•Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
•Uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynku, lokalu mieszkalnego oraz części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową.
•Prawo jazdy kategorii B

Edukacja

Logo
Inżynieria Środowiska, magisterskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

FabrykaPalet - współtworzenie mebli z recyklingu prowadzenie FunPage na Facebooku, fotografia, innowacje w budownictwie mieszkaniowym, podróże.

www.fabrykapalet.com

Inne

Kreatywność, asertywność, zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach zwiększonej ilości zadań oraz pracy pod presją czasu.