Agnieszka Zdanowicz
Zastępca Szefa Działu Obsługi Klienta Franke Polska
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
SAP
Sprzedaż
organizacja czasu pracy
Obsługa klienta
Doświadczenie w pracy z klientem
Rozwiązywanie konfliktów
Obsługa reklamacji
praca w zespole, praca z ludźmi,
Wytrwałość w dążeniu do celu
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
praca z Klientem - umiejętność nawiązywania dobrego konataktu
dbanie o prawidłowy obieg dokumentaccji
Optymizm i poczucie humoru
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Szefa Działu Obsługi Klienta
- realizacja planów sprzedażowych
- bieżąca obsługa zamówień, reklamacji i rozbieżności klientów sieciowych ( Castorama, Leroy Merlin, Obi)
- wprowadzanie do systemu SAP zamówień klientów i monitorowanie obiegu dokumentacji związanych z ich realizacją
- wprowadzanie i uaktualnianie w systemie SAP danych dotyczących klientów, produktów, cen
- wyjaśnianie rozbieżności w dostawach, not debetowych, reklamacji
- wystawianie faktur korygujących
- stała współpraca z handlowcami
- biężące raportowanie do Szefa Działu
- bieżąca obsługa zamówień, reklamacji i rozbieżności klientów sieciowych ( Castorama, Leroy Merlin, Obi)
- wprowadzanie do systemu SAP zamówień klientów i monitorowanie obiegu dokumentacji związanych z ich realizacją
- wprowadzanie i uaktualnianie w systemie SAP danych dotyczących klientów, produktów, cen
- wyjaśnianie rozbieżności w dostawach, not debetowych, reklamacji
- wystawianie faktur korygujących
- stała współpraca z handlowcami
- biężące raportowanie do Szefa Działu
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.