Agnieszka Zdanowicz

Agnieszka Zdanowicz

Zastępca Szefa Działu Obsługi Klienta Franke Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

SAP Sprzedaż organizacja czasu pracy Obsługa klienta Doświadczenie w pracy z klientem Rozwiązywanie konfliktów Obsługa reklamacji praca w zespole, praca z ludźmi, Wytrwałość w dążeniu do celu współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne praca z Klientem - umiejętność nawiązywania dobrego konataktu dbanie o prawidłowy obieg dokumentaccji Optymizm i poczucie humoru

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Franke Polska
Zastępca Szefa Działu Obsługi Klienta
- realizacja planów sprzedażowych
- bieżąca obsługa zamówień, reklamacji i rozbieżności klientów sieciowych ( Castorama, Leroy Merlin, Obi)
- wprowadzanie do systemu SAP zamówień klientów i monitorowanie obiegu dokumentacji związanych z ich realizacją
- wprowadzanie i uaktualnianie w systemie SAP danych dotyczących klientów, produktów, cen
- wyjaśnianie rozbieżności w dostawach, not debetowych, reklamacji
- wystawianie faktur korygujących
- stała współpraca z handlowcami
- biężące raportowanie do Szefa Działu
Franke Polska
Specjalista ds Obsługi Klienta
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta - Import
Logo
Opiekunka do dzieci
Rezydencja Radcy Kulturalnego Ambasady Austrii

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.