Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Umiejętności komunikacyjne
dobra organizacja czasu pracy
Elastyczności i chęci podejmowania nowych wyzwań
Techniki sprzedaży i negocjacji
motywowanie i wspieranie innych w działaniu
Samodzielne zaangażowani i dynamizm w działaniu
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Delegowanie, motywowanie i egzekwowanie realizacji celów
Elastyczność - dostosowawcze do panujących warunków, umiejętność ustalania priorytetów
dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider zespołu
- Realizacja celów sprzedaży usług UPC skierowanych dla klientów Biznesowych.
- Kontrola poziomu oraz bieżące przekazywanie wiedzy przedsiębiorcom współpracującym z UPC oraz dbałość o wysoką jakość sprzedaży.
- Nadzór i współpraca z przedsiębiorcami świadczącymi usługi na rzecz UPC.
- Nadzór nad przebiegiem akcji telefonów sprzedażowych (wychodzących i przychodzących):
*zamawianie i weryfikacja baz danych Klientów, do których kierujemy akcję,
*przygotowywanie raportów,
*bieżąca kontrola efektywności.
- Organizacja oraz dbałość o wysoką jakość pracy podległego zespołu.
- Doskonalenie umiejętności sprzedażowych podległych pracowników poprzez –coaching, monitoring, mentoring.
- Motywowanie pracowników oraz dbanie o przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym szacunku.
- Współpraca oraz dbanie o skuteczną komunikację pomiędzy wszystkimi działami UPC.
- Dbanie o efektywne wykorzystanie czasu pracy przedsiębiorców współpracujących z UPC.
- Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji od Klientów.
- Kreowanie i współtworzenie akcji wychodzących do Klienta Biznesowego.
- Uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu obowiązujących procedur oraz instrukcji
- Udział w wyznaczonych spotkaniach oraz szkoleniach przygotowanych przez przełożonych.
- Kontrola naliczonych wynagrodzeń prowizyjnych dla przedsiębiorców współpracujących z UPC
- Rekrutacja oraz selekcja osób do podległego zespołu.
- Wdrażanie, szkolenie nowych pracowników.
- Kontrola poziomu oraz bieżące przekazywanie wiedzy przedsiębiorcom współpracującym z UPC oraz dbałość o wysoką jakość sprzedaży.
- Nadzór i współpraca z przedsiębiorcami świadczącymi usługi na rzecz UPC.
- Nadzór nad przebiegiem akcji telefonów sprzedażowych (wychodzących i przychodzących):
*zamawianie i weryfikacja baz danych Klientów, do których kierujemy akcję,
*przygotowywanie raportów,
*bieżąca kontrola efektywności.
- Organizacja oraz dbałość o wysoką jakość pracy podległego zespołu.
- Doskonalenie umiejętności sprzedażowych podległych pracowników poprzez –coaching, monitoring, mentoring.
- Motywowanie pracowników oraz dbanie o przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym szacunku.
- Współpraca oraz dbanie o skuteczną komunikację pomiędzy wszystkimi działami UPC.
- Dbanie o efektywne wykorzystanie czasu pracy przedsiębiorców współpracujących z UPC.
- Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji od Klientów.
- Kreowanie i współtworzenie akcji wychodzących do Klienta Biznesowego.
- Uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu obowiązujących procedur oraz instrukcji
- Udział w wyznaczonych spotkaniach oraz szkoleniach przygotowanych przez przełożonych.
- Kontrola naliczonych wynagrodzeń prowizyjnych dla przedsiębiorców współpracujących z UPC
- Rekrutacja oraz selekcja osób do podległego zespołu.
- Wdrażanie, szkolenie nowych pracowników.
Kierownik Sekcji Sprzedaży Telefonicznej
-Przewodzenie zespołowi poprzez planowanie, organizowanie i kontrole pracy.
- Nadzorowanie sprzedaży produktów i usług konwergentnych Orange
- Nadzorowanie, monitorowanie i analiza wyników podległego zespołu
-Delegowanie zadań
- Stała praca z konsultantami:
*organizowanie i planowanie programów rozwojowych pracowników,
*stała kontrola i uzupełnianie poziomu wiedzy merytorycznej oraz rozwój kompetencji konsultantów niezbędnych do realizacji celów kampanii
-Przestrzegania standardów pracy w celu zapewnienia wysokich standardów jakościowych
- Wykonanie założonego celu sprzedażowego dla danej kampanii przy zachowaniu celu na RBH
- Dynamiczne zarządzanie kampaniami oraz realizacja sprzedaży nowych produktów Orange:
*Obsługa klienta B2B oraz B2C
*Obsługa kampanii Teleweb
- Sporządzanie raportów dziennych
- Wykonywanie rozliczeń
- Prowadzenie szkoleń wstępnych na stanowisko Konsultanta oraz szkoleń produktowych ( wsparcie trenera)
- Nadzorowanie sprzedaży produktów i usług konwergentnych Orange
- Nadzorowanie, monitorowanie i analiza wyników podległego zespołu
-Delegowanie zadań
- Stała praca z konsultantami:
*organizowanie i planowanie programów rozwojowych pracowników,
*stała kontrola i uzupełnianie poziomu wiedzy merytorycznej oraz rozwój kompetencji konsultantów niezbędnych do realizacji celów kampanii
-Przestrzegania standardów pracy w celu zapewnienia wysokich standardów jakościowych
- Wykonanie założonego celu sprzedażowego dla danej kampanii przy zachowaniu celu na RBH
- Dynamiczne zarządzanie kampaniami oraz realizacja sprzedaży nowych produktów Orange:
*Obsługa klienta B2B oraz B2C
*Obsługa kampanii Teleweb
- Sporządzanie raportów dziennych
- Wykonywanie rozliczeń
- Prowadzenie szkoleń wstępnych na stanowisko Konsultanta oraz szkoleń produktowych ( wsparcie trenera)
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą