Umiejętności
Clinical Operations
Corporate Finance
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP
SharePoint
Księgowość
Analiza
Sales Force
badania kliniczne
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Clinical Operations Business Technical Assistant
zapewnienie prawidłowej konfiguracji badań klinicznych w wymaganych systemach zgodnie z uzgodnionym zakresem prac,
koordynacja budżetów dla Europy, pełna konfiguracja w systemach finansowych w oparciu o informacje zawarte w specyfikacjach badań i umowach z ośrodkami,
zarządzanie budżetami badań europejskich i koordynowanie Purchase Orders,
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie hiszpańskich finansów w zakresie płatności dla badaczy, zarządzanie budżetami badań, zapewnienie terminowych płatności, sprawdzanie poprawności hiszpańskich faktur, akceptowanie fv do płatności, wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z fakturami, płatnościami, finansami w Hiszpanii,
przygotowywanie globalnych raportów o nowo wyselekcjonowanych ośrodkach,
stała współpraca z zespołami Start-up, budżetującymi, dokonującymi płatności
koordynacja budżetów dla Europy, pełna konfiguracja w systemach finansowych w oparciu o informacje zawarte w specyfikacjach badań i umowach z ośrodkami,
zarządzanie budżetami badań europejskich i koordynowanie Purchase Orders,
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie hiszpańskich finansów w zakresie płatności dla badaczy, zarządzanie budżetami badań, zapewnienie terminowych płatności, sprawdzanie poprawności hiszpańskich faktur, akceptowanie fv do płatności, wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z fakturami, płatnościami, finansami w Hiszpanii,
przygotowywanie globalnych raportów o nowo wyselekcjonowanych ośrodkach,
stała współpraca z zespołami Start-up, budżetującymi, dokonującymi płatności
Młodsza Księgowa
Zakres obowiązków:
- dekretacja dokumentów,
- administracja dokumentów dot. rozliczeń wydatków służbowych,
- rozliczanie wydatków i podróży służbowych,
- kontakty z jednostką centralną odnośnie funkcjonowania systemu do rozliczeń służbowych,
- kontakty z bankiem związane z zakładaniem depozytów terminowych,
- kontakty z bankiem związane z obsługą kart kredytowych,
- przeprowadzanie okresowej kontroli sald rozliczeń finansowych,
- okresowe przygotowywanie raportów zgodnie na potrzeby przełożonych,
- wykonywanie innych zadań pozostających w związku z wykonywaną pracą.
- dekretacja dokumentów,
- administracja dokumentów dot. rozliczeń wydatków służbowych,
- rozliczanie wydatków i podróży służbowych,
- kontakty z jednostką centralną odnośnie funkcjonowania systemu do rozliczeń służbowych,
- kontakty z bankiem związane z zakładaniem depozytów terminowych,
- kontakty z bankiem związane z obsługą kart kredytowych,
- przeprowadzanie okresowej kontroli sald rozliczeń finansowych,
- okresowe przygotowywanie raportów zgodnie na potrzeby przełożonych,
- wykonywanie innych zadań pozostających w związku z wykonywaną pracą.
Księgowa
- Kontrola, analiza i weryfikacja Expense Claim pod kątem zgodności z Polskim Prawem i NSN Travel Policy oraz poprawności zawartych dokumentów,
- kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami NSN celem uzupełnienia i wyjaśnienia nieprawidłowości w dokumentacji dotyczącej rozliczania podróży służbowych,
- księgowanie Expense Claims w systemie SAP.
- kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami NSN celem uzupełnienia i wyjaśnienia nieprawidłowości w dokumentacji dotyczącej rozliczania podróży służbowych,
- księgowanie Expense Claims w systemie SAP.
Travel Accounting Specialist w P&G zatudniona w IBM BTO
Zakres obowiązków:
- Kontrola, analiza i weryfikacja Expense Reports pod kątem zgodności z Polskim Prawem i Policy P&G oraz poprawności zawartych dokumentów,
- kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami P&G celem uzupełnienia i wyjaśnienia nieprawidłowości w dokumentacji,
- księgowanie Expense Reports w systemie SAP,
- udzielanie informacji zwrotnych dotyczących przelewów,
- doraźna pomoc pracownikom P&G w wypełnianiu dokumentów,
- kooperacja z American Express,
- administrowanie wniosków o wydanie kart kredytowych pracownikom P&G,
- monitorowanie zadłużenia na kartach pracowników,
- ogólna obsługa kart korporacyjnych.
- Kontrola, analiza i weryfikacja Expense Reports pod kątem zgodności z Polskim Prawem i Policy P&G oraz poprawności zawartych dokumentów,
- kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami P&G celem uzupełnienia i wyjaśnienia nieprawidłowości w dokumentacji,
- księgowanie Expense Reports w systemie SAP,
- udzielanie informacji zwrotnych dotyczących przelewów,
- doraźna pomoc pracownikom P&G w wypełnianiu dokumentów,
- kooperacja z American Express,
- administrowanie wniosków o wydanie kart kredytowych pracownikom P&G,
- monitorowanie zadłużenia na kartach pracowników,
- ogólna obsługa kart korporacyjnych.
Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych
Equity Doctors Sp. z o.o. - Rage Age by Czapul
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- prowadzenie rejestru zobowiązań Equity, THINKTANK i Fashion Group,
- bieżąca współpraca z salonami Rage Age w kwestii spraw finansowych i kadrowych,
- obsługa systemu bankowego Equity i THINKTANK – bieżące płatności, wynagrodzenia, podatki itp.,
- dbanie o terminowe płatności Equity i THINKTANK - kontrola stanu zobowiązań,
- bieżąca współpraca z Biurem Księgowym,
- opisywanie dokumentów finansowych,
- współpraca z Urzędem Skarbowym,
- wystawianie faktur,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach na potrzeby pracowników,
- wystawianie umów pracowników,
- koordynacja współpracy ze Specjalistą ds. BHP,
- rozliczanie delegacji,
- prowadzenie rejestru urlopów,
- bieżąca współpraca z serwisem rekrutacyjnym, przygotowywanie wzorów ogłoszeń, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych,
- współpraca z Kancelarią Prawną,
- ustalanie budżetu Fashion Group,
- wsparcie Zarządu Spółek w bieżących kwestiach.
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- prowadzenie rejestru zobowiązań Equity, THINKTANK i Fashion Group,
- bieżąca współpraca z salonami Rage Age w kwestii spraw finansowych i kadrowych,
- obsługa systemu bankowego Equity i THINKTANK – bieżące płatności, wynagrodzenia, podatki itp.,
- dbanie o terminowe płatności Equity i THINKTANK - kontrola stanu zobowiązań,
- bieżąca współpraca z Biurem Księgowym,
- opisywanie dokumentów finansowych,
- współpraca z Urzędem Skarbowym,
- wystawianie faktur,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach na potrzeby pracowników,
- wystawianie umów pracowników,
- koordynacja współpracy ze Specjalistą ds. BHP,
- rozliczanie delegacji,
- prowadzenie rejestru urlopów,
- bieżąca współpraca z serwisem rekrutacyjnym, przygotowywanie wzorów ogłoszeń, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych,
- współpraca z Kancelarią Prawną,
- ustalanie budżetu Fashion Group,
- wsparcie Zarządu Spółek w bieżących kwestiach.
Koordynator sprzedaży i zakupów
Konstinwest Sp. z o.o.
- przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień składanych przez klientów firmy ( program WF-MAG ),
- wystawianie faktur złotówkowych i walutowych,
- obsługa klientów firmy,
- składanie zleceń magazynowych,
- składanie i koordynowanie realizacji zleceń składanych do dostawców krajowych,
- monitorowanie terminowości dostaw,
- ścisła współpraca z Koordynatorem zajmującym się klientami i dostawcami zagranicznymi, w zakresie składania do dostawców zagranicznych,
- prowadzenie ewidencji zamówień i sprzedaży oraz sporządzanie stosownych zastawień i statystyk w tym zakresie,
- udział w rozpatrywaniu reklamacji oraz prowadzenie ich statystyki,
- koordynowanie produkcji próbników i wzorników wykonywanych we własnym zakresie,
- współpraca z producentami próbników i nadzorowanie realizacji zleconej produkcji,
- przygotowywanie oraz obsługa organizacyjna targów i wystaw oraz opracowywanie projektu rocznego planu i budżetu udziału w targach i wystawach.
- wystawianie faktur złotówkowych i walutowych,
- obsługa klientów firmy,
- składanie zleceń magazynowych,
- składanie i koordynowanie realizacji zleceń składanych do dostawców krajowych,
- monitorowanie terminowości dostaw,
- ścisła współpraca z Koordynatorem zajmującym się klientami i dostawcami zagranicznymi, w zakresie składania do dostawców zagranicznych,
- prowadzenie ewidencji zamówień i sprzedaży oraz sporządzanie stosownych zastawień i statystyk w tym zakresie,
- udział w rozpatrywaniu reklamacji oraz prowadzenie ich statystyki,
- koordynowanie produkcji próbników i wzorników wykonywanych we własnym zakresie,
- współpraca z producentami próbników i nadzorowanie realizacji zleconej produkcji,
- przygotowywanie oraz obsługa organizacyjna targów i wystaw oraz opracowywanie projektu rocznego planu i budżetu udziału w targach i wystawach.
Specjalista ds. finansowych i administracji
Restauracje'99 Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- koordynacja przepływu dokumentów finansowo-księgowych spółki do Biura Księgowego
- przygotowywanie i uzgadnianie raportów finansowych spółki,
- przygotowywanie dokumentów zakupu i dokumentów sprzedaży do zaksięgowania według standardów ustalonych przez Biuro Księgowe,
- współpraca z Biurem Księgowym w zakresie spraw kadrowych, finansowych i księgowych (np. uzgadnianiu sald),
- dekretowanie faktur,
- dokonywanie płatności przelewowych,
- kontrola stanu kasy i płatności gotówkowych,
- prowadzenie rozliczeń gotówkowych, przygotowywanie raportów kasowych wg standardów ustalonych przez Biuro Księgowe,
- transfer gotówki z kasy do banku,
- windykacja i monitorowanie spływu należności,
- gromadzenie i przygotowywanie informacji w postaci raportów miesięcznych, niezbędnych do naliczenia listy płac przez Biuro Księgowe,
- kontrolowanie listy obecności pracowników,
- naliczanie i monitorowanie urlopów i innych nieobecności pracowników,
- kontrolowanie ważności badań lekarskich pracowników,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu pracowników,
- terminowe wypełnianie formalności związanych z zachowaniem licencji alkoholowych wszystkich lokali spółki,
- bieżąca obsługa administracyjna spółki,
- wsparcie Zarządu spółki w sprawach pracowniczych, finansowych i administracyjnych,
- wystawianie faktur,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na pracowników Restauracji,
- praca przy organizacji cateringów,
- stały kontakt z Klientami Restauracji.
- koordynacja przepływu dokumentów finansowo-księgowych spółki do Biura Księgowego
- przygotowywanie i uzgadnianie raportów finansowych spółki,
- przygotowywanie dokumentów zakupu i dokumentów sprzedaży do zaksięgowania według standardów ustalonych przez Biuro Księgowe,
- współpraca z Biurem Księgowym w zakresie spraw kadrowych, finansowych i księgowych (np. uzgadnianiu sald),
- dekretowanie faktur,
- dokonywanie płatności przelewowych,
- kontrola stanu kasy i płatności gotówkowych,
- prowadzenie rozliczeń gotówkowych, przygotowywanie raportów kasowych wg standardów ustalonych przez Biuro Księgowe,
- transfer gotówki z kasy do banku,
- windykacja i monitorowanie spływu należności,
- gromadzenie i przygotowywanie informacji w postaci raportów miesięcznych, niezbędnych do naliczenia listy płac przez Biuro Księgowe,
- kontrolowanie listy obecności pracowników,
- naliczanie i monitorowanie urlopów i innych nieobecności pracowników,
- kontrolowanie ważności badań lekarskich pracowników,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu pracowników,
- terminowe wypełnianie formalności związanych z zachowaniem licencji alkoholowych wszystkich lokali spółki,
- bieżąca obsługa administracyjna spółki,
- wsparcie Zarządu spółki w sprawach pracowniczych, finansowych i administracyjnych,
- wystawianie faktur,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na pracowników Restauracji,
- praca przy organizacji cateringów,
- stały kontakt z Klientami Restauracji.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Inne
prawo jazdy kat B, doskonała obsługa komputera i urządzeń biurowych, odpowiedzialność, chęć rozwoju i zdobywania wiedzy, komunikatywność, lojalność, punktualność, skrupulatność
Grupy
Poczuj Moc Aromaterapii. Olejki eteryczne DrBeta.pl
Dr Beta - 100% naturalne olejki eteryczne i inne aromaterapeutyczne produkty.
Nasza misja to propagowanie aromaterapii jako skutecznej naturalnej metody leczenia dolegliwości oraz sposobu na relaks.
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.