Agnieszka Zagajewska

HR Business Partner

Wypowiedzi

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na tablicy
    Proszę Państwa - poszukuję praktykanta do biura oraz stażysty, który chciałby zostać trenerem!
    Więcej szczegółów pod adresem:
    https://www.facebook.com/LeadersWayPolska?ref=hl
    lub
    biuro@leadersway.pl
    • 30.11.2014, 12:10
  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Krakow Business Networking w temacie Leaders Club
    12.11.2014, 16:35

    Jeśli jesteś:

    Pracownikiem działu HR, firmy rekrutacyjnej, head hunterem,

    Menadżerem zespołu,

    Menadżerem lub liderem firmy MLM,

    Właścicielem biznesu,

    Team Liderem w korporacji,

    Przyszłym Prezesem!

    To szkolenie jest dla Ciebie!

    Jeśli chcesz:

    Zdrowo się odżywiać,

    Schudnąć i dobrze wyglądać,

    Być pewny swojego ciała,

    Zrozumieć dlaczego Twoje wysiłki szły na marne,

    Dobrze wyglądać!

    To szkolenie jest dla Ciebie!

    Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)

    http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr...

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Kraków PR w temacie Leaders Club
    12.11.2014, 16:34

    Jeśli jesteś:

    Pracownikiem działu HR, firmy rekrutacyjnej, head hunterem,

    Menadżerem zespołu,

    Menadżerem lub liderem firmy MLM,

    Właścicielem biznesu,

    Team Liderem w korporacji,

    Przyszłym Prezesem!

    To szkolenie jest dla Ciebie!

    Jeśli chcesz:

    Zdrowo się odżywiać,

    Schudnąć i dobrze wyglądać,

    Być pewny swojego ciała,

    Zrozumieć dlaczego Twoje wysiłki szły na marne,

    Dobrze wyglądać!

    To szkolenie jest dla Ciebie!

    Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)

    http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr...

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Biznes w Krakowie w temacie Leaders Club

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Biznes w Krakowie

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia w Krakowie w temacie Leaders Club
    12.11.2014, 16:33

    Jeśli jesteś:

    Pracownikiem działu HR, firmy rekrutacyjnej, head hunterem,

    Menadżerem zespołu,

    Menadżerem lub liderem firmy MLM,

    Właścicielem biznesu,

    Team Liderem w korporacji,

    Przyszłym Prezesem!

    To szkolenie jest dla Ciebie!

    Jeśli chcesz:

    Zdrowo się odżywiać,

    Schudnąć i dobrze wyglądać,

    Być pewny swojego ciała,

    Zrozumieć dlaczego Twoje wysiłki szły na marne,

    Dobrze wyglądać!

    To szkolenie jest dla Ciebie!

    Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)

    http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr...

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na tablicy
    Napiszę oj napisze :)
    Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)
    http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr...
    • 12.11.2014, 16:31
  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie GRUPA POSZUKIWACZY SZKOLEŃ w temacie Skuteczny telemarketing Kraków
    12.08.2014, 14:32

    Zapraszam na szkolenie otwarte „Skuteczny telemarketing” – Kraków, 21-22 sierpnia

    Jeśli zdarzyło Ci się:
    - Odkładać ważny telefon w czasie,
    - Zrezygnować z możliwości biznesowej z powodu strachu przed telefonem,
    - Odczuwać stres przed wykonaniem telefonu,
    - Przegrać ze sobą i odpuścić wykonanie telefonu,
    - Wykręcać numer klienta i odliczać sygnały,
    - Ucieszyć się, że klient nie odebrał,
    - Zakończyć telefon z poczuciem, że ktoś po drugiej stronie Cię zwyczajnie „spławił”?

    ….to szkolenie jest dla Ciebie!

    Podczas szkolenia:
    - Zmienisz swoje nastawienie do telefonowania,
    - Nauczysz się zwrotów ułatwiających Ci przejęcie kontroli nad rozmową,
    - Zdiagnozujesz jakie są cele Twoich rozmów w Twojej pracy – my nauczymy Cię je osiągać,
    - Dowiesz się, jak przy pomocy zwrotów Neurolingwistycznego Programowania ułatwić sobie pracę,
    - Wykonasz ponad 100 telefonów podczas sesji telefonicznej i nauczysz się podnosić ich skuteczność!

    Kiedy, gdzie, za ile?
    21-22 sierpnia 2014 r., Kraków, hotel Swing****

    Cena promocyjna : 257zł netto

    Kto prowadzi?
    Piotr Karkoszka, LeadersWay

    Więcej informacji oraz zapisy pod adresem: biuro@leadersway.pl

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na tablicy
    Zapraszamy Was na pierwszą edycje szkolenia otwartego w Krakowie - "Skuteczny telemarketing"
    Szkolenie odbędzie się w terminie 21 - 22 sierpnia.
    Cena szkolenia to 257zł netto.
    Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu
    biuro@leadersway.pl
    • 12.08.2014, 13:39
  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie SZKOLENIA w temacie Szkolenia i konferencje: Last Minute :)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie SZKOLENIA w temacie Szkolenia i konferencje: Rozwój osobisty

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia4Biz w temacie Oferty szkoleń otwartych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia4Biz w temacie Oferty szkoleń otwartych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia Kraków w temacie szkolenia w Małopolsce / Krakowie?
    16.10.2012, 10:12

    Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

    CELE SZKOLENIA

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

    Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

    Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
    • Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
    • Japan Tobacco International
    • Firma „Avon”
    • Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
    • Tauron Energia
    • Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
    • Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
    • Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
    • Grupa Kapitałowa „Cersanit”
    • Krakowski Park Technologiczny
    • META Regalbau Polska sp. z o.o.
    • CMP Medica Poland sp. z o.o.
    • Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
    • Nordic House
    • Cracow Union
    • Qumak-Sekom S.A
    • Bongrain Polska
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • Akademia Górniczo-Hutnicza
    • Politechnika Krakowska
    • liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    INFORMACJE LOGISTYCZNE:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    16.10.2012, 10:12

    Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

    CELE SZKOLENIA

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

    Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

    Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
    • Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
    • Japan Tobacco International
    • Firma „Avon”
    • Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
    • Tauron Energia
    • Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
    • Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
    • Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
    • Grupa Kapitałowa „Cersanit”
    • Krakowski Park Technologiczny
    • META Regalbau Polska sp. z o.o.
    • CMP Medica Poland sp. z o.o.
    • Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
    • Nordic House
    • Cracow Union
    • Qumak-Sekom S.A
    • Bongrain Polska
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • Akademia Górniczo-Hutnicza
    • Politechnika Krakowska
    • liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    INFORMACJE LOGISTYCZNE:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Kraków - Wystąpienia publiczne: Przygotowanie i Improwizacja
    16.10.2012, 10:11

    Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

    CELE SZKOLENIA

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

    Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

    Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
    • Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
    • Japan Tobacco International
    • Firma „Avon”
    • Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
    • Tauron Energia
    • Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
    • Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
    • Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
    • Grupa Kapitałowa „Cersanit”
    • Krakowski Park Technologiczny
    • META Regalbau Polska sp. z o.o.
    • CMP Medica Poland sp. z o.o.
    • Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
    • Nordic House
    • Cracow Union
    • Qumak-Sekom S.A
    • Bongrain Polska
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • Akademia Górniczo-Hutnicza
    • Politechnika Krakowska
    • liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    INFORMACJE LOGISTYCZNE:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia w Krakowie w temacie Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...
    16.10.2012, 10:10

    Przedstawianie, prezentowanie i omawianie – to czynności towarzyszące nam regularnie we własnym biznesie i wielu zawodach niezwiązanych z prywatną działalnością gospodarczą. Dokonujemy prezentacji w licznych sytuacjach zawodowych począwszy od zdania relacji przełożonemu z wykonanego zadania, poprzez prezentację projektu na forum grupy decyzyjnej, a skończywszy na wystąpieniu publicznym przed nawet kilkudziesięcioosobowym zgromadzeniem.
    Wszędzie tam powinno towarzyszyć nam przestrzeganie zasad prawidłowej prezentacji i świadomość faktu, że możemy zrobić dobre lub złe wrażenie na odbiorcach, w zdecydowanej mierze zależne od naszej postawy i zdolności przekonywania.

    Od odbioru naszego wystąpienia przez słuchacza (słuchaczy) będzie zależeć nasz sukces – osiągnięcie zamierzonego przez prezentację celu lub nie. W praktyce sposób naszego „pokazania się” wpłynie na stopień zadowolenia przełożonego, akceptację projektu, przedstawionej propozycji w grupie decydującej o jej przyjęciu i realizacji lub efekt w postaci opinii a może i działań uczestników zjazdu, konferencji, sympozjum, przed którym odbyło się nasze publiczne wystąpienie.

    CELE SZKOLENIA

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

    Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

    Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
    • Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
    • Japan Tobacco International
    • Firma „Avon”
    • Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
    • Tauron Energia
    • Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
    • Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
    • Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
    • Grupa Kapitałowa „Cersanit”
    • Krakowski Park Technologiczny
    • META Regalbau Polska sp. z o.o.
    • CMP Medica Poland sp. z o.o.
    • Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
    • Nordic House
    • Cracow Union
    • Qumak-Sekom S.A
    • Bongrain Polska
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • Akademia Górniczo-Hutnicza
    • Politechnika Krakowska
    • liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    INFORMACJE LOGISTYCZNE:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Trener z pasją w temacie Ogłoszenia - inne
    16.10.2012, 10:10

    Przedstawianie, prezentowanie i omawianie – to czynności towarzyszące nam regularnie we własnym biznesie i wielu zawodach niezwiązanych z prywatną działalnością gospodarczą. Dokonujemy prezentacji w licznych sytuacjach zawodowych począwszy od zdania relacji przełożonemu z wykonanego zadania, poprzez prezentację projektu na forum grupy decyzyjnej, a skończywszy na wystąpieniu publicznym przed nawet kilkudziesięcioosobowym zgromadzeniem.
    Wszędzie tam powinno towarzyszyć nam przestrzeganie zasad prawidłowej prezentacji i świadomość faktu, że możemy zrobić dobre lub złe wrażenie na odbiorcach, w zdecydowanej mierze zależne od naszej postawy i zdolności przekonywania.

    Od odbioru naszego wystąpienia przez słuchacza (słuchaczy) będzie zależeć nasz sukces – osiągnięcie zamierzonego przez prezentację celu lub nie. W praktyce sposób naszego „pokazania się” wpłynie na stopień zadowolenia przełożonego, akceptację projektu, przedstawionej propozycji w grupie decydującej o jej przyjęciu i realizacji lub efekt w postaci opinii a może i działań uczestników zjazdu, konferencji, sympozjum, przed którym odbyło się nasze publiczne wystąpienie.

    CELE SZKOLENIA

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

    Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

    Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
    • Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
    • Japan Tobacco International
    • Firma „Avon”
    • Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
    • Tauron Energia
    • Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
    • Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
    • Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
    • Grupa Kapitałowa „Cersanit”
    • Krakowski Park Technologiczny
    • META Regalbau Polska sp. z o.o.
    • CMP Medica Poland sp. z o.o.
    • Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
    • Nordic House
    • Cracow Union
    • Qumak-Sekom S.A
    • Bongrain Polska
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • Akademia Górniczo-Hutnicza
    • Politechnika Krakowska
    • liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    INFORMACJE LOGISTYCZNE:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Trener z pasją w temacie Treningi dla trenerów - cała Polska
    16.10.2012, 10:10

    Przedstawianie, prezentowanie i omawianie – to czynności towarzyszące nam regularnie we własnym biznesie i wielu zawodach niezwiązanych z prywatną działalnością gospodarczą. Dokonujemy prezentacji w licznych sytuacjach zawodowych począwszy od zdania relacji przełożonemu z wykonanego zadania, poprzez prezentację projektu na forum grupy decyzyjnej, a skończywszy na wystąpieniu publicznym przed nawet kilkudziesięcioosobowym zgromadzeniem.
    Wszędzie tam powinno towarzyszyć nam przestrzeganie zasad prawidłowej prezentacji i świadomość faktu, że możemy zrobić dobre lub złe wrażenie na odbiorcach, w zdecydowanej mierze zależne od naszej postawy i zdolności przekonywania.

    Od odbioru naszego wystąpienia przez słuchacza (słuchaczy) będzie zależeć nasz sukces – osiągnięcie zamierzonego przez prezentację celu lub nie. W praktyce sposób naszego „pokazania się” wpłynie na stopień zadowolenia przełożonego, akceptację projektu, przedstawionej propozycji w grupie decydującej o jej przyjęciu i realizacji lub efekt w postaci opinii a może i działań uczestników zjazdu, konferencji, sympozjum, przed którym odbyło się nasze publiczne wystąpienie.

    CELE SZKOLENIA

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

    Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

    Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
    • Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
    • Japan Tobacco International
    • Firma „Avon”
    • Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
    • Tauron Energia
    • Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
    • Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
    • Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
    • Grupa Kapitałowa „Cersanit”
    • Krakowski Park Technologiczny
    • META Regalbau Polska sp. z o.o.
    • CMP Medica Poland sp. z o.o.
    • Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
    • Nordic House
    • Cracow Union
    • Qumak-Sekom S.A
    • Bongrain Polska
    • Polskie Sieci Energetyczne
    • Akademia Górniczo-Hutnicza
    • Politechnika Krakowska
    • liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    INFORMACJE LOGISTYCZNE:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie AUTOPREZENTACJA I ZARZĄDZANIE GŁOSEM w temacie SKUTECZNA PREZENTACJA Kraków 25 – 26 października 2012
    13.09.2012, 11:39

    Firma szkoleniowa NERAIDA zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu SKUTECZNEJ PREZENTACJI

    Cele szkolenia:

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    Program szkolenia:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    Szkolenie poprowadzi: Piotr Wiroński

    Piotr Wiroński - Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Ponad 6000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Akademii Mistrzów Treningu.
    Od 2004 r. członek władz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, obecny Wiceprezes. Twórca, założyciel i od początku istnienia (2005 r.) Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania. Prowadzi stałe zajęcia m. in. na Uniwersytecie Pedagogicznym i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Twórca licznych programów i narzędzi autorskich, autor publikacji, w tym książkowych, z zakresu trenerstwa i edukacji. Laureat nagrody „Bene Merenti”, wręczonej podczas uroczystej sesji Rady Miasta Krakowa, a także medalu za działalność samorządową

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    Informacje logistyczne:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!Agnieszka Ziemiowska edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 09:37

  • Agnieszka Zagajewska
    Wpis na grupie Szkolenia Kraków w temacie szkolenia w Małopolsce / Krakowie?
    13.09.2012, 11:24

    Firma szkoleniowa NERAIDA zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu SKUTECZNEJ PREZENTACJI

    Cele szkolenia:

    ‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
    ‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
    ‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
    ‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
    ‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
    ‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
    ‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

    Program szkolenia:

    1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

    2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

    3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

    4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

    5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

    6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

    7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

    8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

    9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

    10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

    11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

    12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

    Szkolenie poprowadzi: Piotr Wiroński

    Piotr Wiroński - Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Ponad 6000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Akademii Mistrzów Treningu.
    Od 2004 r. członek władz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, obecny Wiceprezes. Twórca, założyciel i od początku istnienia (2005 r.) Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania. Prowadzi stałe zajęcia m. in. na Uniwersytecie Pedagogicznym i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Twórca licznych programów i narzędzi autorskich, autor publikacji, w tym książkowych, z zakresu trenerstwa i edukacji. Laureat nagrody „Bene Merenti”, wręczonej podczas uroczystej sesji Rady Miasta Krakowa, a także medalu za działalność samorządową

    Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

    Informacje logistyczne:

    Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
    Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
    Miejsce: centrum Krakowa
    Cena: 550 zł brutto

    Cena zawiera:
    - Bogate materiały szkoleniowe;
    - Zaświadczenie o uczestnictwie;
    - Obsługę poszkoleniową uczestników;
    - Serwis kawowy;

    Zniżki:
    - dla studentów;
    - dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;

    Zapisy:
    - mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
    - telefonicznie (535 354 505)

    Zapraszamy!Agnieszka Ziemiowska edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 09:38

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do