Wypowiedzi
-
Proszę Państwa - poszukuję praktykanta do biura oraz stażysty, który chciałby zostać trenerem!
Więcej szczegółów pod adresem:
https://www.facebook.com/LeadersWayPolska?ref=hl
lub
biuro@leadersway.pl- 30.11.2014, 12:10
-
Jeśli jesteś:
Pracownikiem działu HR, firmy rekrutacyjnej, head hunterem,
Menadżerem zespołu,
Menadżerem lub liderem firmy MLM,
Właścicielem biznesu,
Team Liderem w korporacji,
Przyszłym Prezesem!
To szkolenie jest dla Ciebie!
Jeśli chcesz:
Zdrowo się odżywiać,
Schudnąć i dobrze wyglądać,
Być pewny swojego ciała,
Zrozumieć dlaczego Twoje wysiłki szły na marne,
Dobrze wyglądać!
To szkolenie jest dla Ciebie!
Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)
http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr... -
Jeśli jesteś:
Pracownikiem działu HR, firmy rekrutacyjnej, head hunterem,
Menadżerem zespołu,
Menadżerem lub liderem firmy MLM,
Właścicielem biznesu,
Team Liderem w korporacji,
Przyszłym Prezesem!
To szkolenie jest dla Ciebie!
Jeśli chcesz:
Zdrowo się odżywiać,
Schudnąć i dobrze wyglądać,
Być pewny swojego ciała,
Zrozumieć dlaczego Twoje wysiłki szły na marne,
Dobrze wyglądać!
To szkolenie jest dla Ciebie!
Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)
http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Biznes w Krakowie
-
Jeśli jesteś:
Pracownikiem działu HR, firmy rekrutacyjnej, head hunterem,
Menadżerem zespołu,
Menadżerem lub liderem firmy MLM,
Właścicielem biznesu,
Team Liderem w korporacji,
Przyszłym Prezesem!
To szkolenie jest dla Ciebie!
Jeśli chcesz:
Zdrowo się odżywiać,
Schudnąć i dobrze wyglądać,
Być pewny swojego ciała,
Zrozumieć dlaczego Twoje wysiłki szły na marne,
Dobrze wyglądać!
To szkolenie jest dla Ciebie!
Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)
http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr... -
Napiszę oj napisze :)
Proszę Państwa - zapraszam wszystkich tych, którym z rozwojem jest po drodze:)
http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/kr...- 12.11.2014, 16:31
-
Zapraszam na szkolenie otwarte „Skuteczny telemarketing” – Kraków, 21-22 sierpnia
Jeśli zdarzyło Ci się:
- Odkładać ważny telefon w czasie,
- Zrezygnować z możliwości biznesowej z powodu strachu przed telefonem,
- Odczuwać stres przed wykonaniem telefonu,
- Przegrać ze sobą i odpuścić wykonanie telefonu,
- Wykręcać numer klienta i odliczać sygnały,
- Ucieszyć się, że klient nie odebrał,
- Zakończyć telefon z poczuciem, że ktoś po drugiej stronie Cię zwyczajnie „spławił”?
….to szkolenie jest dla Ciebie!
Podczas szkolenia:
- Zmienisz swoje nastawienie do telefonowania,
- Nauczysz się zwrotów ułatwiających Ci przejęcie kontroli nad rozmową,
- Zdiagnozujesz jakie są cele Twoich rozmów w Twojej pracy – my nauczymy Cię je osiągać,
- Dowiesz się, jak przy pomocy zwrotów Neurolingwistycznego Programowania ułatwić sobie pracę,
- Wykonasz ponad 100 telefonów podczas sesji telefonicznej i nauczysz się podnosić ich skuteczność!
Kiedy, gdzie, za ile?
21-22 sierpnia 2014 r., Kraków, hotel Swing****
Cena promocyjna : 257zł netto
Kto prowadzi?
Piotr Karkoszka, LeadersWay
Więcej informacji oraz zapisy pod adresem: biuro@leadersway.pl -
Zapraszamy Was na pierwszą edycje szkolenia otwartego w Krakowie - "Skuteczny telemarketing"
Szkolenie odbędzie się w terminie 21 - 22 sierpnia.
Cena szkolenia to 257zł netto.
Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu
biuro@leadersway.pl- 12.08.2014, 13:39
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz
-
Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA
CELE SZKOLENIA
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI
Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.
Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
• Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
• Japan Tobacco International
• Firma „Avon”
• Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
• Tauron Energia
• Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
• Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
• Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
• Grupa Kapitałowa „Cersanit”
• Krakowski Park Technologiczny
• META Regalbau Polska sp. z o.o.
• CMP Medica Poland sp. z o.o.
• Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
• Nordic House
• Cracow Union
• Qumak-Sekom S.A
• Bongrain Polska
• Polskie Sieci Energetyczne
• Akademia Górniczo-Hutnicza
• Politechnika Krakowska
• liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy! -
Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA
CELE SZKOLENIA
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI
Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.
Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
• Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
• Japan Tobacco International
• Firma „Avon”
• Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
• Tauron Energia
• Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
• Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
• Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
• Grupa Kapitałowa „Cersanit”
• Krakowski Park Technologiczny
• META Regalbau Polska sp. z o.o.
• CMP Medica Poland sp. z o.o.
• Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
• Nordic House
• Cracow Union
• Qumak-Sekom S.A
• Bongrain Polska
• Polskie Sieci Energetyczne
• Akademia Górniczo-Hutnicza
• Politechnika Krakowska
• liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy! -
Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA
CELE SZKOLENIA
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI
Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.
Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
• Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
• Japan Tobacco International
• Firma „Avon”
• Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
• Tauron Energia
• Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
• Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
• Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
• Grupa Kapitałowa „Cersanit”
• Krakowski Park Technologiczny
• META Regalbau Polska sp. z o.o.
• CMP Medica Poland sp. z o.o.
• Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
• Nordic House
• Cracow Union
• Qumak-Sekom S.A
• Bongrain Polska
• Polskie Sieci Energetyczne
• Akademia Górniczo-Hutnicza
• Politechnika Krakowska
• liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy! -
Przedstawianie, prezentowanie i omawianie – to czynności towarzyszące nam regularnie we własnym biznesie i wielu zawodach niezwiązanych z prywatną działalnością gospodarczą. Dokonujemy prezentacji w licznych sytuacjach zawodowych począwszy od zdania relacji przełożonemu z wykonanego zadania, poprzez prezentację projektu na forum grupy decyzyjnej, a skończywszy na wystąpieniu publicznym przed nawet kilkudziesięcioosobowym zgromadzeniem.
Wszędzie tam powinno towarzyszyć nam przestrzeganie zasad prawidłowej prezentacji i świadomość faktu, że możemy zrobić dobre lub złe wrażenie na odbiorcach, w zdecydowanej mierze zależne od naszej postawy i zdolności przekonywania.
Od odbioru naszego wystąpienia przez słuchacza (słuchaczy) będzie zależeć nasz sukces – osiągnięcie zamierzonego przez prezentację celu lub nie. W praktyce sposób naszego „pokazania się” wpłynie na stopień zadowolenia przełożonego, akceptację projektu, przedstawionej propozycji w grupie decydującej o jej przyjęciu i realizacji lub efekt w postaci opinii a może i działań uczestników zjazdu, konferencji, sympozjum, przed którym odbyło się nasze publiczne wystąpienie.
CELE SZKOLENIA
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI
Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.
Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
• Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
• Japan Tobacco International
• Firma „Avon”
• Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
• Tauron Energia
• Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
• Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
• Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
• Grupa Kapitałowa „Cersanit”
• Krakowski Park Technologiczny
• META Regalbau Polska sp. z o.o.
• CMP Medica Poland sp. z o.o.
• Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
• Nordic House
• Cracow Union
• Qumak-Sekom S.A
• Bongrain Polska
• Polskie Sieci Energetyczne
• Akademia Górniczo-Hutnicza
• Politechnika Krakowska
• liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy! -
Przedstawianie, prezentowanie i omawianie – to czynności towarzyszące nam regularnie we własnym biznesie i wielu zawodach niezwiązanych z prywatną działalnością gospodarczą. Dokonujemy prezentacji w licznych sytuacjach zawodowych począwszy od zdania relacji przełożonemu z wykonanego zadania, poprzez prezentację projektu na forum grupy decyzyjnej, a skończywszy na wystąpieniu publicznym przed nawet kilkudziesięcioosobowym zgromadzeniem.
Wszędzie tam powinno towarzyszyć nam przestrzeganie zasad prawidłowej prezentacji i świadomość faktu, że możemy zrobić dobre lub złe wrażenie na odbiorcach, w zdecydowanej mierze zależne od naszej postawy i zdolności przekonywania.
Od odbioru naszego wystąpienia przez słuchacza (słuchaczy) będzie zależeć nasz sukces – osiągnięcie zamierzonego przez prezentację celu lub nie. W praktyce sposób naszego „pokazania się” wpłynie na stopień zadowolenia przełożonego, akceptację projektu, przedstawionej propozycji w grupie decydującej o jej przyjęciu i realizacji lub efekt w postaci opinii a może i działań uczestników zjazdu, konferencji, sympozjum, przed którym odbyło się nasze publiczne wystąpienie.
CELE SZKOLENIA
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI
Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.
Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
• Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
• Japan Tobacco International
• Firma „Avon”
• Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
• Tauron Energia
• Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
• Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
• Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
• Grupa Kapitałowa „Cersanit”
• Krakowski Park Technologiczny
• META Regalbau Polska sp. z o.o.
• CMP Medica Poland sp. z o.o.
• Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
• Nordic House
• Cracow Union
• Qumak-Sekom S.A
• Bongrain Polska
• Polskie Sieci Energetyczne
• Akademia Górniczo-Hutnicza
• Politechnika Krakowska
• liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy! -
Przedstawianie, prezentowanie i omawianie – to czynności towarzyszące nam regularnie we własnym biznesie i wielu zawodach niezwiązanych z prywatną działalnością gospodarczą. Dokonujemy prezentacji w licznych sytuacjach zawodowych począwszy od zdania relacji przełożonemu z wykonanego zadania, poprzez prezentację projektu na forum grupy decyzyjnej, a skończywszy na wystąpieniu publicznym przed nawet kilkudziesięcioosobowym zgromadzeniem.
Wszędzie tam powinno towarzyszyć nam przestrzeganie zasad prawidłowej prezentacji i świadomość faktu, że możemy zrobić dobre lub złe wrażenie na odbiorcach, w zdecydowanej mierze zależne od naszej postawy i zdolności przekonywania.
Od odbioru naszego wystąpienia przez słuchacza (słuchaczy) będzie zależeć nasz sukces – osiągnięcie zamierzonego przez prezentację celu lub nie. W praktyce sposób naszego „pokazania się” wpłynie na stopień zadowolenia przełożonego, akceptację projektu, przedstawionej propozycji w grupie decydującej o jej przyjęciu i realizacji lub efekt w postaci opinii a może i działań uczestników zjazdu, konferencji, sympozjum, przed którym odbyło się nasze publiczne wystąpienie.
CELE SZKOLENIA
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI
Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczesnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.
Firmy, instytucje i placówki, dla których prowadził szkolenia i treningi indywidualne:
• Nexteer Automotive Poland sp. z o.o.
• Japan Tobacco International
• Firma „Avon”
• Lafagre Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
• Tauron Energia
• Polskie Sieci Handlowe Lewiatan
• Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
• Wyższa Szkoła Biznesu w Toruniu
• Grupa Kapitałowa „Cersanit”
• Krakowski Park Technologiczny
• META Regalbau Polska sp. z o.o.
• CMP Medica Poland sp. z o.o.
• Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie
• Nordic House
• Cracow Union
• Qumak-Sekom S.A
• Bongrain Polska
• Polskie Sieci Energetyczne
• Akademia Górniczo-Hutnicza
• Politechnika Krakowska
• liczni prywatni przedsiębiorcy, właściciele firm jednoosobowych i spółek
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy! -
Firma szkoleniowa NERAIDA zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu SKUTECZNEJ PREZENTACJI
Cele szkolenia:
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
Program szkolenia:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
Szkolenie poprowadzi: Piotr Wiroński
Piotr Wiroński - Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Ponad 6000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Akademii Mistrzów Treningu.
Od 2004 r. członek władz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, obecny Wiceprezes. Twórca, założyciel i od początku istnienia (2005 r.) Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania. Prowadzi stałe zajęcia m. in. na Uniwersytecie Pedagogicznym i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Twórca licznych programów i narzędzi autorskich, autor publikacji, w tym książkowych, z zakresu trenerstwa i edukacji. Laureat nagrody „Bene Merenti”, wręczonej podczas uroczystej sesji Rady Miasta Krakowa, a także medalu za działalność samorządową
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
Informacje logistyczne:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy!Agnieszka Ziemiowska edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 09:37 -
Firma szkoleniowa NERAIDA zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu SKUTECZNEJ PREZENTACJI
Cele szkolenia:
‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym
Program szkolenia:
1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;
2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;
3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;
4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;
5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;
6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;
7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;
8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;
9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;
10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;
11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;
12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.
Szkolenie poprowadzi: Piotr Wiroński
Piotr Wiroński - Doktor nauk humanistycznych, specjalizacja: językoznawstwo. Od 2005 r. posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Ponad 6000 godzin szkoleniowych, także dla trenerów. Prowadził szkolenia m.in. w Akademii Mistrzów Treningu.
Od 2004 r. członek władz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, obecny Wiceprezes. Twórca, założyciel i od początku istnienia (2005 r.) Koordynator Małopolskiego Klubu Trenerów Zarządzania. Prowadzi stałe zajęcia m. in. na Uniwersytecie Pedagogicznym i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Twórca licznych programów i narzędzi autorskich, autor publikacji, w tym książkowych, z zakresu trenerstwa i edukacji. Laureat nagrody „Bene Merenti”, wręczonej podczas uroczystej sesji Rady Miasta Krakowa, a także medalu za działalność samorządową
Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.
Informacje logistyczne:
Termin: 25 – 26 października 2012 (czwartek – piątek)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto
Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;
Zniżki:
- dla studentów;
- dla dotychczasowych klientów oraz grup zorganizowanych;
Zapisy:
- mailowo ( szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)
Zapraszamy!Agnieszka Ziemiowska edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 09:38
- 1
- 2