Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Znajomość CRM
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
- wsparcie administracyjne dla spedytorów - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - zbieranie ofert na transport dla naszych klientów na giełdach transportowych - aktualizacja wszystkich niezbędnych danych w bazie Speed
specjalista ds. administracji i rozliczeń
Optima Care sp. z o.o
- nadzór nad szeroko pojętym obszarem administracji w spółce (obsługa korespondencji, kontakt z dostawcami usług i zarządca nieruchomości, nadzór nad dokumentacją operacyjną i umowami itp.)
- wystawianie faktur przychodowych i przygotowywanie odpowiednich załączników
-opisywanie i rozliczanie faktur kosztowych ( opis merytoryczny, dekretacja kosztów, przygotowywanie załączników rozliczeniowych)
- zarządzanie obszarem związanym z gospodarką odpadami
-współpraca z innymi działami w celu usprawnienia pracy
- wystawianie faktur przychodowych i przygotowywanie odpowiednich załączników
-opisywanie i rozliczanie faktur kosztowych ( opis merytoryczny, dekretacja kosztów, przygotowywanie załączników rozliczeniowych)
- zarządzanie obszarem związanym z gospodarką odpadami
-współpraca z innymi działami w celu usprawnienia pracy
Specjalista ds. sprzedaży
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- Badanie potrzeb klienta oraz przygotowywanie odpowiedniej oferty
- Maksymalizacja wyników sprzedaży i realizacja planów sprzedaży,
- Poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,
- Raportowanie o wynikach swojej pracy.
- Badanie potrzeb klienta oraz przygotowywanie odpowiedniej oferty
- Maksymalizacja wyników sprzedaży i realizacja planów sprzedaży,
- Poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,
- Raportowanie o wynikach swojej pracy.
Specjalista ds. handlowych
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- Badanie potrzeb klienta oraz przygotowywanie oferty i kalkulacji,
- Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi decydentami w średnich i dużych firmach
z różnych branż,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości usługi,
- Maksymalizacja wyników sprzedaży i realizacja planów sprzedaży,
- Poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,
- Raportowanie o wynikach swojej pracy.
- Badanie potrzeb klienta oraz przygotowywanie oferty i kalkulacji,
- Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi decydentami w średnich i dużych firmach
z różnych branż,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości usługi,
- Maksymalizacja wyników sprzedaży i realizacja planów sprzedaży,
- Poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,
- Raportowanie o wynikach swojej pracy.
specjalista ds. administracji
- Zarządzanie obszarem dot. lokalizacji (zakupy wyposażenia lokalizacji,nadzór nad stanem technicznym lokalizacji i pracami remontowymi, współpraca z Wynajmującym, oferowanie pustych powierzchni na rynku zewnętrznym)
- Organizacja posiedzeń i spotkań kierownictwa
- Organizacja wyjazdów integracyjnych
- Zarządzaniem obszarem IT (zamówienia sprzętu, kontrola kosztów, współpraca z Działem Informatycznym)
- Przygotowywanie raportów
- Przygotowywanie zamówień w systemie SAP
- Prace bieżące związane z codziennym funkcjonowaniem Biura
- Zastępowanie Asystentki Zarządu
- Organizacja posiedzeń i spotkań kierownictwa
- Organizacja wyjazdów integracyjnych
- Zarządzaniem obszarem IT (zamówienia sprzętu, kontrola kosztów, współpraca z Działem Informatycznym)
- Przygotowywanie raportów
- Przygotowywanie zamówień w systemie SAP
- Prace bieżące związane z codziennym funkcjonowaniem Biura
- Zastępowanie Asystentki Zarządu
referent administracyjny w Sekcji ds. przewodów i konkursów
Akademia Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu
- Prowadzenie dokumentacji formalnej związanej z procedurą przewodów naukowych i konkursów na stanowiska dydaktyków
- Organizowanie i prowadzenie Rad Wydziałów
- Przygotowywanie rozliczeń finansowych
- Przygotowywanie dokumentacji formalnej i przesyłanie jej do odpowiednich ministerstw i Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów
- Archiwizowanie dokumentów
- Bezpośredni kontakt z kandydatami do uzyskania stopni naukowych
- Organizowanie i prowadzenie Rad Wydziałów
- Przygotowywanie rozliczeń finansowych
- Przygotowywanie dokumentacji formalnej i przesyłanie jej do odpowiednich ministerstw i Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów
- Archiwizowanie dokumentów
- Bezpośredni kontakt z kandydatami do uzyskania stopni naukowych
Szkolenia i kursy
- Szkolenie - specjalista ds. plac i kadr
- Szkolenie - specjalista ds. zamówień publicznych
- Profesjonalny pracownik szansą na rozwój przedsiębiorczości - marketing i zarządzanie firmą
- Szkolenie - specjalista ds. zamówień publicznych
- Profesjonalny pracownik szansą na rozwój przedsiębiorczości - marketing i zarządzanie firmą
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
- aranżacja wnętrz
- sport
- literatura, zwłaszcza kryminały
- sport
- literatura, zwłaszcza kryminały