Agnieszka Wołodźko-Pašala

Agnieszka Wołodźko-Pašala

Product Manager, Philips Lighting Poland SA
Jelenia Góra, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Signify Poland Sp. z o.o.
Product Manager
- Udział w procesie planowania biznesu w zakresie monitorowania konkurencji oraz aktów prawnych
- Udział w procesie optymalizacji asortymentu produktów
- Planowanie i zarządzanie tworzeniem nowych lub zmienionych produktów lub opakowań
- Wsparcie przy uzyskiwaniu odpowiednich certyfikatów
- Definiowanie potrzeb dotyczących dokumentacji produktu
- Dostarczanie aktualnych informacji w zakresie zmian w portfelu produktów odpowiednim Grupom Rynkowym
- Wspieranie i organizowanie wizyt klientów
- Zarządzanie procesem wycofywania produktów z danego portfela produktów
- Wspieranie krajów objętych obszarem działalności
Logo
Product Marketing Manager
Philips Lighting BV

Edukacja

Logo
Biznes Międzynarodowy, MBA
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Menedżer Produktu, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Biznes międzynarodowy, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
e-Research
e-Research
Poszukiwanie informacji w internecie i publikacjach elektronicznych.
ebooki
ebooki
Grupa dla czytających ebooki. Bez spamu i reklam.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.