Agnieszka Wołodźko-Pašala
Product Manager, Philips Lighting Poland SA
Jelenia Góra,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
- Udział w procesie planowania biznesu w zakresie monitorowania konkurencji oraz aktów prawnych
- Udział w procesie optymalizacji asortymentu produktów
- Planowanie i zarządzanie tworzeniem nowych lub zmienionych produktów lub opakowań
- Wsparcie przy uzyskiwaniu odpowiednich certyfikatów
- Definiowanie potrzeb dotyczących dokumentacji produktu
- Dostarczanie aktualnych informacji w zakresie zmian w portfelu produktów odpowiednim Grupom Rynkowym
- Wspieranie i organizowanie wizyt klientów
- Zarządzanie procesem wycofywania produktów z danego portfela produktów
- Wspieranie krajów objętych obszarem działalności
- Udział w procesie optymalizacji asortymentu produktów
- Planowanie i zarządzanie tworzeniem nowych lub zmienionych produktów lub opakowań
- Wsparcie przy uzyskiwaniu odpowiednich certyfikatów
- Definiowanie potrzeb dotyczących dokumentacji produktu
- Dostarczanie aktualnych informacji w zakresie zmian w portfelu produktów odpowiednim Grupom Rynkowym
- Wspieranie i organizowanie wizyt klientów
- Zarządzanie procesem wycofywania produktów z danego portfela produktów
- Wspieranie krajów objętych obszarem działalności
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych