Umiejętności
usprawnianie procesów biznesowych
Zarządzanie zmianą
Coaching
Transfer wiedzy
Zarządzanie nauczaniem
Management Consulting
Microsoft Office
Project Management
Przywództwo sytuacyjne
Training Delivery
Training Leadership
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Learning Solutions Designer
- wdrażanie i zarządzanie procesami szkoleniowymi od strony merytorycznej, prawnej, projektowej, organizacyjnej, finansowej;
- projektowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających optymalizację procesów związanych z transferem wiedzy (tworzenie materiałów, prezentacji podręczników szkoleniowych);
- aktualizacja materiałów szkoleniowych, testów wiedzy z obszarów produktowych oraz rozwojowych.
- projektowanie i wdrażanie procedur Działu Zarządzania Wiedzą;
- audyty szkoleń;
- szkolenia TTT dla Product Primary Trainers i Training Consultants
- dobór i wykorzystanie mierników efektywności – tworzenie, przeprowadzanie oraz analiza i wyciąganie wniosków z ankiet ewaluacyjnych;
- tworzenie oraz realizacja szkoleń zorientowanych na cele biznesu;
- współpraca z Kontrahentem w ramach wdrażania nowości ofertowych wewnątrz organizacji;
- wdrażanie nowych pracowników;
- kreowanie ścieżek karier wybranych stanowisk.
- współpraca z działami wsparcia: HR, Back Office, Reporting, Controlling, PM, Kadry i Płace;
- zapewnianie prawidłowej komunikacji z działami wsparcia;
- raportowanie do Zarządu oraz przełożonych;
- rekrutacja nowych pracowników, rozmowy kwalifikacyjne, uczestnictwo w AC
- projektowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających optymalizację procesów związanych z transferem wiedzy (tworzenie materiałów, prezentacji podręczników szkoleniowych);
- aktualizacja materiałów szkoleniowych, testów wiedzy z obszarów produktowych oraz rozwojowych.
- projektowanie i wdrażanie procedur Działu Zarządzania Wiedzą;
- audyty szkoleń;
- szkolenia TTT dla Product Primary Trainers i Training Consultants
- dobór i wykorzystanie mierników efektywności – tworzenie, przeprowadzanie oraz analiza i wyciąganie wniosków z ankiet ewaluacyjnych;
- tworzenie oraz realizacja szkoleń zorientowanych na cele biznesu;
- współpraca z Kontrahentem w ramach wdrażania nowości ofertowych wewnątrz organizacji;
- wdrażanie nowych pracowników;
- kreowanie ścieżek karier wybranych stanowisk.
- współpraca z działami wsparcia: HR, Back Office, Reporting, Controlling, PM, Kadry i Płace;
- zapewnianie prawidłowej komunikacji z działami wsparcia;
- raportowanie do Zarządu oraz przełożonych;
- rekrutacja nowych pracowników, rozmowy kwalifikacyjne, uczestnictwo w AC
Training & Development Manager Sales & Back Office
- zarządzanie grupą trenerów sprzedażowych
- zarządzanie trenerami Back Office oraz Działu Kontroli Jakości
- doradztwo w zakresie jakości obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
- koordynowanie pracy działu szkoleń sprzedaży oraz Back Office
- ciągła kontrola oraz rozwijanie cyklu szkoleniowego
- ścisła współpraca z biznesem dotycząca analizy potrzeb szkoleniowych, jakości procesów posprzedażowych
- coaching dla kadry trenerskiej i managerskiej
- wdrażanie nowych pracowników z kadry managerskiej i trenerskiej
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń wspierających rozwój pracowników
- wdrażanie nowych rozwiązań w ramach otwartych projektów
- zarządzanie trenerami Back Office oraz Działu Kontroli Jakości
- doradztwo w zakresie jakości obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
- koordynowanie pracy działu szkoleń sprzedaży oraz Back Office
- ciągła kontrola oraz rozwijanie cyklu szkoleniowego
- ścisła współpraca z biznesem dotycząca analizy potrzeb szkoleniowych, jakości procesów posprzedażowych
- coaching dla kadry trenerskiej i managerskiej
- wdrażanie nowych pracowników z kadry managerskiej i trenerskiej
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń wspierających rozwój pracowników
- wdrażanie nowych rozwiązań w ramach otwartych projektów
Primary Trainer
- zarządzanie grupą trenerów oraz koordynowanie ich pracy
- kierowanie systemem ocen pracowniczych
- szkolenia wspierające rozwój pracowników
- tworzenie materiałów oraz prezentacji
- wdrażanie nowych projektów
- udział w Assessment Center
- kontakt z kontrahentami
- analiza i raportowanie efektów pracy działu szkoleń
- kierowanie systemem ocen pracowniczych
- szkolenia wspierające rozwój pracowników
- tworzenie materiałów oraz prezentacji
- wdrażanie nowych projektów
- udział w Assessment Center
- kontakt z kontrahentami
- analiza i raportowanie efektów pracy działu szkoleń
Training Consultant
- szkolenia z technik efektywnych kontaktów telefonicznych oraz wdrożenie nowych pracowników,
- przygotowanie oraz prowadzenie warsztatów z zakresu wiedzy produktowej oraz kompetencji miękkich,
- szkolenia BHP.
- prowadzenie warsztatów oraz coachingów,
- praca w dużym zespole sprzedażowym, raportowanie i analiza sprzedaży,
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników,
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
- przygotowanie oraz prowadzenie warsztatów z zakresu wiedzy produktowej oraz kompetencji miękkich,
- szkolenia BHP.
- prowadzenie warsztatów oraz coachingów,
- praca w dużym zespole sprzedażowym, raportowanie i analiza sprzedaży,
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników,
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
Szkolenia i kursy
Train the trainers 02.2014
Szkolenie z zakresu warsztatu trenerskiego.
Certyfikat potwierdzający kompetencje zawodowe w zakresie: VCC Negocjacje z elementami
NLP (2013)
Opis: Teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie: istota negocjacji, etapy, style negocjacji, założenia operacyjne
NLP, submodalność, systemy reprezentacji.
Certificate of Achievement. Test of English for International Communication TOEIC (2013)
Opis: Certyfikat z języka angielskiego
Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych potwierdzający posiadanie kompetencji
zdefiniowanych w standardzie ECCC e- Marketing (2013)
Opis: Podstawy E-marketingu, cele marketingu (utrzymanie klientów, promocja, kreowanie wizerunku potrzeby i
produktu.
Kurs komputerowy ECDL Core (2013)
Opis: Przetwarzanie tekstów, baza danych, arkusz kalkulacyjny, grafika managerska i prezentacyjna, usługi w
sieciach informatycznych.
Techniki sprzedaży 2013
Opis: 30 godzin szkolenia zorganizowanego przez Syntea SA. Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnej
relacji, trudny klient, analiza potrzeb klienta, skuteczne przedstawianie cen i negocjacje cenowe.
Negocjacje 2013
Opis: 30 godzin szkolenia zorganizowanego przez Syntea SA. Istota i zasady w negocjacjach, błędy, mowa ciała
wykorzystanie w przestrzeni. Stany emocjonalne, język perswazji.
Certyfikat ukończenia szkolenia Zarządzanie zmianą. 12-14.09.2012 Wrocław House of Skills
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Ośrodek doradztwa i treningu kierowniczego Spółdzielnia Gdańsk
- Warsztatowe narzędzia trenera - jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu 2-3.02.2013
- Budowanie autorytetu trenera na sali szkoleniowej -sztuka sterowania uwagą uczestników 16-17.03.2013
- Trener jako partner w realizacji celów biznesowych- o czym pamiętać podczas profesjonalnej analizy potrzeb i ewaluacji szkoleń 6-7.04.201
- Kunszt feedbacku- jak budować zaufanie w relacji z grupą 13-14.04.2013
Szkolenie z zakresu warsztatu trenerskiego.
Certyfikat potwierdzający kompetencje zawodowe w zakresie: VCC Negocjacje z elementami
NLP (2013)
Opis: Teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie: istota negocjacji, etapy, style negocjacji, założenia operacyjne
NLP, submodalność, systemy reprezentacji.
Certificate of Achievement. Test of English for International Communication TOEIC (2013)
Opis: Certyfikat z języka angielskiego
Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych potwierdzający posiadanie kompetencji
zdefiniowanych w standardzie ECCC e- Marketing (2013)
Opis: Podstawy E-marketingu, cele marketingu (utrzymanie klientów, promocja, kreowanie wizerunku potrzeby i
produktu.
Kurs komputerowy ECDL Core (2013)
Opis: Przetwarzanie tekstów, baza danych, arkusz kalkulacyjny, grafika managerska i prezentacyjna, usługi w
sieciach informatycznych.
Techniki sprzedaży 2013
Opis: 30 godzin szkolenia zorganizowanego przez Syntea SA. Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnej
relacji, trudny klient, analiza potrzeb klienta, skuteczne przedstawianie cen i negocjacje cenowe.
Negocjacje 2013
Opis: 30 godzin szkolenia zorganizowanego przez Syntea SA. Istota i zasady w negocjacjach, błędy, mowa ciała
wykorzystanie w przestrzeni. Stany emocjonalne, język perswazji.
Certyfikat ukończenia szkolenia Zarządzanie zmianą. 12-14.09.2012 Wrocław House of Skills
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Ośrodek doradztwa i treningu kierowniczego Spółdzielnia Gdańsk
- Warsztatowe narzędzia trenera - jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu 2-3.02.2013
- Budowanie autorytetu trenera na sali szkoleniowej -sztuka sterowania uwagą uczestników 16-17.03.2013
- Trener jako partner w realizacji celów biznesowych- o czym pamiętać podczas profesjonalnej analizy potrzeb i ewaluacji szkoleń 6-7.04.201
- Kunszt feedbacku- jak budować zaufanie w relacji z grupą 13-14.04.2013
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Wolontariat.
Inne
Wsparcie stowarzyszeń oraz instytucji dla osób niepełnosprawnych oraz dzieci z rodzin dysfunkcyjnych- działania zmierzające do pozyskania środków na rozwój oraz wsparcie podopiecznych wyżej wymienionych instytucji. Wyszukiwanie oraz tworzenie ofert konkursowych oraz pozakonkursowych na dotacje i granty.