Agnieszka Wojtowicz-Chałupa

Właścicielka, Agnieszka Wojtowicz- Chałupa
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

usprawnianie procesów biznesowych Zarządzanie zmianą Coaching Transfer wiedzy Zarządzanie nauczaniem Management Consulting Microsoft Office Project Management Przywództwo sytuacyjne Training Delivery Training Leadership

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właścicielka
Agnieszka Wojtowicz- Chałupa
CCIG Group
Learning Solutions Designer
- wdrażanie i zarządzanie procesami szkoleniowymi od strony merytorycznej, prawnej, projektowej, organizacyjnej, finansowej;
- projektowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających optymalizację procesów związanych z transferem wiedzy (tworzenie materiałów, prezentacji podręczników szkoleniowych);
- aktualizacja materiałów szkoleniowych, testów wiedzy z obszarów produktowych oraz rozwojowych.
- projektowanie i wdrażanie procedur Działu Zarządzania Wiedzą;
- audyty szkoleń;
- szkolenia TTT dla Product Primary Trainers i Training Consultants
- dobór i wykorzystanie mierników efektywności – tworzenie, przeprowadzanie oraz analiza i wyciąganie wniosków z ankiet ewaluacyjnych;
- tworzenie oraz realizacja szkoleń zorientowanych na cele biznesu;
- współpraca z Kontrahentem w ramach wdrażania nowości ofertowych wewnątrz organizacji;
- wdrażanie nowych pracowników;
- kreowanie ścieżek karier wybranych stanowisk.
- współpraca z działami wsparcia: HR, Back Office, Reporting, Controlling, PM, Kadry i Płace;
- zapewnianie prawidłowej komunikacji z działami wsparcia;
- raportowanie do Zarządu oraz przełożonych;
- rekrutacja nowych pracowników, rozmowy kwalifikacyjne, uczestnictwo w AC
CCIG Group
Training & Development Manager Sales & Back Office
- zarządzanie grupą trenerów sprzedażowych
- zarządzanie trenerami Back Office oraz Działu Kontroli Jakości
- doradztwo w zakresie jakości obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
- koordynowanie pracy działu szkoleń sprzedaży oraz Back Office
- ciągła kontrola oraz rozwijanie cyklu szkoleniowego
- ścisła współpraca z biznesem dotycząca analizy potrzeb szkoleniowych, jakości procesów posprzedażowych
- coaching dla kadry trenerskiej i managerskiej
- wdrażanie nowych pracowników z kadry managerskiej i trenerskiej
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń wspierających rozwój pracowników
- wdrażanie nowych rozwiązań w ramach otwartych projektów
Spółka Akcyjna
Przedstawiciel Ubezpieczeniowo - Finansowy
AXA Polska S.A.
- sprzedaż i doradztwo w zakresie ubezpieczeń na życie i produktów finansowych;
- budowanie baz klientów;
- tworzenie oraz utrzymywanie relacji z klientami
CCIG Group
Primary Trainer
- zarządzanie grupą trenerów oraz koordynowanie ich pracy
- kierowanie systemem ocen pracowniczych
- szkolenia wspierające rozwój pracowników
- tworzenie materiałów oraz prezentacji
- wdrażanie nowych projektów
- udział w Assessment Center
- kontakt z kontrahentami
- analiza i raportowanie efektów pracy działu szkoleń
CCIG Group
Training Consultant
- szkolenia z technik efektywnych kontaktów telefonicznych oraz wdrożenie nowych pracowników,
- przygotowanie oraz prowadzenie warsztatów z zakresu wiedzy produktowej oraz kompetencji miękkich,
- szkolenia BHP.
- prowadzenie warsztatów oraz coachingów,
- praca w dużym zespole sprzedażowym, raportowanie i analiza sprzedaży,
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników,
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
CCIG Group
Junior Team Manager
- zarządzanie zespołem konsultantów
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zespołu oraz kompetencje merytoryczne podległych pracowników

Szkolenia i kursy

Train the trainers 02.2014
Szkolenie z zakresu warsztatu trenerskiego.

Certyfikat potwierdzający kompetencje zawodowe w zakresie: VCC Negocjacje z elementami
NLP (2013)
Opis: Teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie: istota negocjacji, etapy, style negocjacji, założenia operacyjne
NLP, submodalność, systemy reprezentacji.

Certificate of Achievement. Test of English for International Communication TOEIC (2013)
Opis: Certyfikat z języka angielskiego

Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych potwierdzający posiadanie kompetencji
zdefiniowanych w standardzie ECCC e- Marketing (2013)
Opis: Podstawy E-marketingu, cele marketingu (utrzymanie klientów, promocja, kreowanie wizerunku potrzeby i
produktu.

Kurs komputerowy ECDL Core (2013)
Opis: Przetwarzanie tekstów, baza danych, arkusz kalkulacyjny, grafika managerska i prezentacyjna, usługi w
sieciach informatycznych.


Techniki sprzedaży 2013
Opis: 30 godzin szkolenia zorganizowanego przez Syntea SA. Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnej
relacji, trudny klient, analiza potrzeb klienta, skuteczne przedstawianie cen i negocjacje cenowe.

Negocjacje 2013
Opis: 30 godzin szkolenia zorganizowanego przez Syntea SA. Istota i zasady w negocjacjach, błędy, mowa ciała
wykorzystanie w przestrzeni. Stany emocjonalne, język perswazji.


Certyfikat ukończenia szkolenia Zarządzanie zmianą. 12-14.09.2012 Wrocław House of Skills

Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Ośrodek doradztwa i treningu kierowniczego Spółdzielnia Gdańsk

- Warsztatowe narzędzia trenera - jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu 2-3.02.2013

- Budowanie autorytetu trenera na sali szkoleniowej -sztuka sterowania uwagą uczestników 16-17.03.2013

- Trener jako partner w realizacji celów biznesowych- o czym pamiętać podczas profesjonalnej analizy potrzeb i ewaluacji szkoleń 6-7.04.201

- Kunszt feedbacku- jak budować zaufanie w relacji z grupą 13-14.04.2013

Edukacja

Logo
Controlling , studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

Wolontariat.

Inne

Wsparcie stowarzyszeń oraz instytucji dla osób niepełnosprawnych oraz dzieci z rodzin dysfunkcyjnych- działania zmierzające do pozyskania środków na rozwój oraz wsparcie podopiecznych wyżej wymienionych instytucji. Wyszukiwanie oraz tworzenie ofert konkursowych oraz pozakonkursowych na dotacje i granty.