Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Odporność na stres
umiejętność szybkiego uczenia się
komunikatywność
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
wystąpienia publiczne
Punktualność, pracowitość i zorganizowanie
Kontakt z klientem
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
współpraca z działem kadr i księgowości
podstawowa znajomość prawa pracy i prowadzenia kadr
Języki
angielski
dobry
szwedzki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik administracyjno - biurowy
Magiczna Kraina Magdalena Chmarzyńska - Simelius
Kompleksowa obsługa biura przedszkola i żłobka, odbieranie telefonów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie dokumentów do Kadr i Księgowości ( umów o pracę, zleceń, aneksów, wystawianie zaświadczeń i świadectw pracy itp.), prowadzenie teczek osobowych, kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie i BHP, udział w tworzeniu procedur, sporządzanie sprawozdań, rozliczenia z PFRON i dofinansowań, prowadzenie rekrutacji dzieci do placówki, monitorowanie płatności rodziców, prowadzenie kasy fiskalnej, zaopatrzenie w materiały biurowe i gospodarcze, obsługa urządzeń biurowych, archiwizowanie dokumentów.
Asystentka biura
Kancelaria Radców Prawnych Kozikowski, Kaszewski i Wspólnicy sp.k.
Bieżąca obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej, poczty przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza spotkań w kancelarii, obsługa urządzeń biurowych, nadzór i koordynacja zaopatrzenia w materiały biurowe i gospodarcze, archiwizowanie spraw.
Pracownik administracyjno - biurowy
Fundacja "Sprawni Inaczej"
Bieżąca obsługa sekretariatu, poczty przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kasy Fundacji, rozliczanie delegacji, przygotowywanie dokumentów do Kadr i Księgowości tj. umów o pracę, aneksów, umów zleceń, wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, prowadzenie teczek osobowych, kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie i BHP itp. , nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń biurowych i ich obsługa, zaopatrzenie w materiały biurowe i gospodarcze, nadzór nad powierzoną dokumentacją i jej archiwizowanie.
Specjalista ds. sprzedaży
Cen - Tech Sp. z o.o.
Sprzedaż oferowanych przez Firmę produktów, aktywne poszukiwanie Klientów, podtrzymywanie wzorowych relacji z dotychczasowymi Klientami, realizacja zleceń stałych Klientów, sporządzanie raportów z wykonywanej pracy, kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta.
Asystent Biura (zastępstwo)
Bieżąca obsługa sekretariatu w zakresie obsługi centrali telefonicznej, poczty przychodzącej i wysyłanej, prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych Prezesa, nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń biurowych, sieci telefonów komórkowych i sprzętu gospodarczego, nadzór i koordynacja zaopatrzenia w materiały biurowe i gospodarcze, nadzór nad powierzoną dokumentacją i jej archiwizowanie, koordynacja pracy służb socjalno-biurowych, współpraca z radcą prawnym w zakresie postanowień Organów Spółki, prowadzenie dokumentacji w zakresie pracy Organów Spółki, bieżąca obsługa Organów Spółki
Młodszy inspektor ds. technicznych, inspektor ds. szkoleń
Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, sporządzanie raportów pracy, współudział przy tworzeniu planów pracy, planów zaopatrzenia materiałowego, prowadzenie ewidencji Działu w zakresie korespondencji, urlopów i obowiązujących druków.
Organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie szkoleń BHP, ISO i dokumentacji z nimi związanej zgodnie z wymogami systemu zarządzania jakością, utrzymywanie kontaktów z ośrodkami akademickimi oraz szkołami średnimi, organizacja praktyk zawodowych uczniów i studentów, współpraca z Public Relations w zakresie realizacji konferencji, seminariów i prezentacji Spółki, współpraca z Urzędem Miejskim w ramach programu edukacji ekologicznej dla młodzieży regionu pomorskiego.
Organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie szkoleń BHP, ISO i dokumentacji z nimi związanej zgodnie z wymogami systemu zarządzania jakością, utrzymywanie kontaktów z ośrodkami akademickimi oraz szkołami średnimi, organizacja praktyk zawodowych uczniów i studentów, współpraca z Public Relations w zakresie realizacji konferencji, seminariów i prezentacji Spółki, współpraca z Urzędem Miejskim w ramach programu edukacji ekologicznej dla młodzieży regionu pomorskiego.
Szkolenia i kursy
2014 = Szkolenie Ochrona Danych Osobowych
2007 = Kurs pedagogiczny dla wykładowców i organizatorów szkoleń.
2007 = Kurs komputerowy MS Power Point
2007 = Kurs pedagogiczny dla wykładowców i organizatorów szkoleń.
2007 = Kurs komputerowy MS Power Point
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Aktywny sport - łyżwy, nordic walking
Książka
Książka
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.