Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. promocji, Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi
Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi
•Organizacja wydarzeń promujących uczelnię
•Organizacja wystawiennictwa uczelni podczas edukacyjnych imprez targowych;
•Budowanie strategii marketingowej uczelni;
•Tworzenie i zarządzanie budżetami akcji promocyjnych;
•Produkcja materiałów promocyjnych, współpraca ze studiem graficznym;
•Nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z firmami współpracującymi przy organizacji poszczególnych działań marketingowych.
•Organizacja wystawiennictwa uczelni podczas edukacyjnych imprez targowych;
•Budowanie strategii marketingowej uczelni;
•Tworzenie i zarządzanie budżetami akcji promocyjnych;
•Produkcja materiałów promocyjnych, współpraca ze studiem graficznym;
•Nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z firmami współpracującymi przy organizacji poszczególnych działań marketingowych.
specjalista ds. reklamy
Wydawnictwo „Image” (wydawnictwo czasopism branży tekstylno-odzieżowej)
•Budowanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, odpowiedzialność za proces powstawania reklamy do czasopism branżowych ;
•Organizowanie wystawiennictwa i reprezentowanie firmy podczas zagranicznych imprez targowych (Düsseldorf, Kolonia);
•Udział w organizowaniu targów artykułów dziecięcych „Children’s Dreams".
•Organizowanie wystawiennictwa i reprezentowanie firmy podczas zagranicznych imprez targowych (Düsseldorf, Kolonia);
•Udział w organizowaniu targów artykułów dziecięcych „Children’s Dreams".
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
Studenci/absolwenci Uniwersytetu Łódzkiego
Forum zrzeszające studentów i absolwentów wszystkich wydziałów i kierunków Uniwersytetu Łódzkiego:)