Agnieszka Winiarek

zastępca kierownika spedycji krajowej, DSV ROAD Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Logistyka Zarządzanie logistyczne Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie transportem Transport Obsługa klienta TRANSPORT ADR

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DSV ROAD Sp. z o.o.
ZASTĘPCA KIEROWNIKA SPEDYCJI KRAJOWEJ
Z-ca Kierownika Działu Spedycji – Oddział Ołtarzew od 04.2008
Kierownik Działu Spedycji – DSV Solutions, Oddział Warszawa 06.2007 – 03.2008
Zadania i odpowiedzialność:
• Zarządzanie, organizacja oraz nadzór pracy w podległym dziale spedycji.
• Monitorowanie kosztów oraz przychodów zewnętrznych.
• Realizacja oraz kontrola rozliczeń wewnętrznych.
• Monitorowanie i ocena podwykonawców w celu optymalizacji kosztów i podniesienia jakości usług.
• Kontrola i akceptacja faktur kosztowych.
• Podejmowanie samodzielnych decyzji w obszarze kierowania według kompetencji.
• Sprzedaż usług spedycyjnych, kalkulacja stawek, przygotowywanie ofert, prezentacje oraz udział na spotkaniach handlowych, współpraca z działem handlowym.
• Opieka nad kluczowymi klientami firmy, rozwiązywanie problemów, utrzymywanie dobrych relacji we w codziennej współpracy.
• Zarządzanie nieprawidłowościami i reklamacjami w celu ograniczenia ryzyka biznesowego.
• Nadzór nad relacjami z klientami, w tym nad terminową windykacja należności.
• Przygotowywanie raportów dla Zarządu firmy.

Spedytor Krajowy – DSV Solutions, Oddział Warszawa 10.2006 – 05.2007

• Planowanie tras, organizacja i realizacja usługi transportowej dla Klienta.
• Negocjacje warunków wykonania zleceń spedycyjnych.
• Weryfikacja dokumentów przewozowych poddostawców pod względem merytorycznym.
• Kontrola prawidłowości realizacji zleceń wewnętrznych i przekazanie informacji do zleceniodawców o wszelkich nieprawidłowościach.
• Współpraca z klientami, partnerami, podwykonawcami w sposób zapewniający jak najwyższą jakość usług i optymalizacje kosztów.
• Opieka nad powierzonymi klientami firmy, rozwiązywanie problemów, utrzymywanie dobrych relacji we w codziennej współpracy.
• Kontrola i rozliczanie podwykonawców z terminowego zwrotu dokumentów.
• Dokonywanie oceny kwalifikacji przewoźnika i nadzorowanie aktualności danych.

Administrator ds. Rozliczeń Transportu 04.2006 – 09.2006

• Kontrola kosztów oraz rozliczanie przewoźników.
• Naliczanie przychodów oraz przygotowywanie załączników do faktur obciążeniowych dla Klientów
• Sporządzanie raportów dla kierownictwa oraz klientów.
• Kompletacja, windykacja, archiwizacja oraz skanowanie dokumentacji transportowej.
• Rozliczanie klientów oraz przewoźników z obrotu paletami.
• Wpisywanie zleceń transportowych do systemu transportowego TMS.


Firma Handlowa JAGO S.A. www.jago.com.pl

Firma przejęła działalność dystrybucji produktów mrożonych od firmy Tibbett & Britten Sp. z o.o.

Asystentka Działu Logistyki w Dziale Transportu – Pion Logistyki 03.2005 do 03.2006

• Bieżący kontakt z działami przyjęć poszczególnych odbiorców (sieci handlowe, supermarkety, hurtownie, sklepy detaliczne).
• Nadzór nad pracą kierowców, kontrola dokumentów związanych z trasami dystrybucyjnymi.
• Rozpatrywanie reklamacji z zakresu niezrealizowanych dostaw.
• Planowanie tras dystrybucyjnych. Nadzór nad dostawami w systemie cross-dockingu oraz ustalanie awizacji. Kontakt z klientami i odbiorcami.
• Ustalanie harmonogramu dostaw i awizacji.
• Organizacja codziennej dystrybucji – planowanie tras.
• Obsługa klientów w zakresie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji.
• Raportowanie realizacji dostaw, przebiegu pracy kierowców i podwykonawców

Tibbett & Britten Sp. z o.o - GRUPA EXEL od 08.1995 do 02.2005
Firma zakupiona w 2005 r. przez EXEL, a następnie przez DHL.
Pracownik Działu Obsługi Klienta – Key Account Officer

• Współpraca z kluczowymi klientami firmy w zakresie sprzedaży produktów oraz obsługi logistycznej (magazynowanie, dystrybucja).
• Przyjmowanie, selekcja oraz wprowadzanie zamówień do systemu SUN.
• Merytoryczne opracowywanie zamówień przychodzących (zgodnie z potrzebami Działu Faktur).
• Kontrola terminów składania i realizacji zamówień KA (zgodnie z potrzebami Działu Logistyki i Transportu.
• Prowadzenie bazy danych zamówień przychodzących.
• Odpowiedzialność za prawidłowy obieg i realizację zamówień KA.
• Kontrola zamówień KA na produkty objęte promocją.
• Konsultacje dotyczące wprowadzania na rynek nowych produktów.
• Współpraca Działem Handlowym w zakresie działań promocyjnych i akcji marketingowych.
• Bezpośredni kontakt z kierownikami działów mrożonek jak i działu przyjęć z sieci handlowych na terenie całego kraju.
• Bliska współpraca z Działem Transportu, pomoc w terminowej realizacji dystrybucji, ustalanie awizacji dostaw, bezpośredni kontakt z kierowcami i firmami transportowymi.
• Rozpatrywanie reklamacji klientów.
• Przygotowywanie raportów dla klientów (realizacja dostaw, zwrot dokumentów).
• Telemarketing

P.H. Ronipol Sp. z o.o. od 03.1994 do 03.1995
Specjalista ds. Handlu

• Współpraca z hurtowniami na terenie Polski.

Bata Poland Sp. z o.o. od 08.1999 do 02.1994
Sprzedawca

Edukacja

Logo
FINANSE I RACHUNKOWOWŚĆ, średnie
LICEUM EKONOMICNE

Specjalizacje

Transport/Spedycja
Spedycja

Inne

• Pracownik Miesiąca - Maj 2003 - na podstawie wniosków kierowników działu oraz Prezesa Zarządu,
• Umiejętne rozwiązywanie problemów interpersonalnych między działami: handlowym i transportu.