Agnieszka Wilczyńska

Marketing Communication Manager, BNP Paribas Fortis
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Kierownik Zespołu
Zespół Komunikacji Marketingowej dla Klientów Indywidualnych
Odpowiadamy za komunikację produktów dla Klientow Indywidualnych - m.in. kredyty gotówkowe, hipoteczne, produkty oszczędnościowo-inwestycyjne (m.in. depozyty, fundusze, produkty strukturyzowane) oraz konta osobiste.

Tworzenie startegii komunikacji, planowanie i realizacja działań komunikacyjnych dla poszczególnych produktów, w tym kampanii reklamowych w zakresie ATL oraz BTL, m.in. byłam odpowiedzialna za pierwszą kampanię wprowadzającą markę BNP Paribas Fortis na polski rynek (jesień 2009), a następnie rebranding na markę BNP Paribas.
Fortis Bank Polska S.A.
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
• Planowanie i koordynacja różnych działań promocyjnych dla poszczególnych produktów
• Planowanie i udział w prowadzeniu kampanii reklamowych (ATL, BTL)
• Zarządzanie wydawaniem magazynów dla klientów
• Planowanie i organizacja eventów
Dominet Bank S.A.
Specjalista ds. promocji
• Planowanie i prowadzenie działań promocyjnych
• Udział w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych
T-Mobile Polska S.A.
Asystent Rzecznika Prasowego - Biuro prasowe (praktyka wakacyjna)
• Asystowanie w bieżących pracach biura
• Odpowiadanie na zapytania mediów
T-Mobile Polska S.A.
współpracownik (praca w czasie studiów)
Departament Komunikacji – współpraca przy organizacji oraz prowadzeniu eventów sponsoringowych, m.in.

• Imprezy sportowe (np. Windsurfing Era Cup)
• Wydarzenia kulturalne (np. Era Jazzu, Majówka z Kajah, Trasa z Gealforce Dance)
• Wydarzenia B2B (np. road shows)
• Krajowe i Międzynarodowe Targi (np. Intertelecom, Komputer Expo)

Edukacja

Logo
Professional Diploma of Marketing, studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing
Logo
Zarządzanie (Stypendium Programu “Socrates-Erasmus”), magisterskie
Université Nancy 2, Francja
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Etnologia i Antropologia Kultury, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

• Podróże
• Sport: tenis, windsurfing, pływanie, narty
• Fotografia
• Taniec nowoczesny

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.