Agnieszka Wiesławska

Business Development Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Direct Mail Marketing bezpośredni planowanie eventów Zarządzanie kluczowymi klientami Keynote Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą E-mail marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Pelargos Sp. z o.o.
Business Development Manager
Logo
Key Account Manager
Pelargos Sp. z o.o. Family Service - Groupe Primavista
- sprzedaż (spotkania z: klientami biznesowymi, (w tym poza klientami bezpośrednimi): agencjami reklamowymi, domami mediowymi, brokerami, pozyskiwanie nowych i obsługa bieżących klientów firmy Pelargos,
- negocjacje, przygotowanie umów/kontraktów/zamówień, ofert, prezentacji, podsumowań i raportów końcowych dla klientów
- realizacja ustalonych planów sprzedażowych i osiąganie założonych wyników
- budowanie relacji z klientami i monitorowanie przebiegu współpracy
- obsługa administracyjna i raportowanie procesu sprzedaży w CRM
- przygotowanie koncepcji marketingowych dla klientów
- realizacja i opracowanie badań dla klientów
- koordynacja pod względem sprzedażowym wszystkich programów i usług Pelargos (pakiety: szpitalne, dla szkół rodzenia, gabinetów ginekologicznych, dla przedszkoli. Szkolenia dla: położnych ze szkól rodzenia, jak i szkolenia dla położnych ze szpitali i położnych/pielęgniarek środowiskowych. Baza danych, emailingi, reklamy do poradników)
Logo
New Business Manager/Account
agencja reklamowa Laboratorium Komunikacji (dawniej Kids'Lab)
- prowadzenie procesu pozyskiwania nowych Klientów (specjalizacja agencji: marketing dziecięcy), zarządzanie procesem „od briefu po ofertę", tworzenie ofert (prezentacji/kosztorysów) dla m.in.: Ferrero, Bayer, Kimberly Clark, Danone.
- monitoring przetargów, również publicznych (tworzenie ofert, dokumentacji przetargowych)
- uczestnictwo/prowadzenie prezentacji (negocjacji sprzedażowych)
- analiza konkurencji oraz budowanie/monitorowanie bazy Klientów
- tworzenie/redakcja/korekta treści - portal o marketingu dziecięcym (Kidslab.pl)
- moderacja fanpage'a agencyjnego na Facebook'u (Kids'lab)
- tworzenie informacji prasowych, kontakt z dziennikarzami (media branżowe)
- prowadzenie, koordynacja bieżących projektów/kampanii ATL/BTL
- współpraca z działami strategii, mediów, kreacji i technologii w ramach prowadzonych projektów
- udział w planowaniu działań taktycznych w ramach obranej strategii
- efektywna realizacja briefów klienckich
- budowa dobrych relacji z klientem
- współpraca/nadzór podwykonawców
R.R. Donnelley Sp. z o. o.
redaktor techniczny/korektor
RR Donnelley
- korekta techniczna/językowa (j.polski) materiałów RR Donnelley, m.in.: Film, Elle Decoration, Nokia

Edukacja

Logo
marketing internetowy, studia podyplomowe
SGH
Logo
Psychologia (specjalizacja: reklama), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Polonistyka (specjalizacja: redaktorsko-wydawnicza), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

literatura faktu, podróże

Inne

- prawo jazdy

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Korektorzy
Korektorzy
Korektorzy wszelkich tekstów — łączmy się :)
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Social Media Poland
Social Media Poland
Social Media Poland to cykl bezpłatnych spotkań wszystkich fanatyków, entuzjastów social media z najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie zarówno w Polsce jak i na świecie odbywaj