Agnieszka Wiącek

Textmakers
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Strategia marketingowa Korekta Redakcja tekstu Tlumaczenia (j.ang. i j.pol): Power Point (zaawansowany ) Microsoft Word zaawansowany

Języki

angielski
biegły
włoski
biegły
francuski
dobry
chorwacki
podstawowy
niderlandzki
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Textmakers
Dyrektor Zarządzająca
Opracowywanie i wdrażanie strategii firmy
Zarządzanie projektami i kontrola jakości
Reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych
Jobexpress.pl
Manager portalu
- zarządzanie strategiczne i operacyjne portalem
- tworzenie koncepcji nowych funkcjonalności i nadzór nad ich wdrożeniem
- reprezentowanie portalu w mediach
- zarządzanie działem sprzedaży oraz marketingu
- tworzenie portfolio produktów i usług portalu
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Agnieszka jest mega profesjonalistką
HYPERmedia sp. z o.o.
Strategy Planner
- planowanie strategii komunikacji marki z konsumentem
- tworzenie koncepcji budowy serwisów oraz aplikacji webowych dla różnych branż
- tworzenie prezentacji przetargowych i przedstawianie ich klientowi
- gromadzenie i zarządzanie wiedzą, szczególnie na temat nowych zjawisk w internecie
- analizy i rekomendacje
- pisanie artykułów oraz bloga firmowego na tematy związane z marketingiem w internecie i strategią
- prezentacja na konferencjach
- project management
- stworzenie portfolio produktów działu strategii

Klienci:
Naturella, Pantene, Vizir, ZOTT, Neutrogena, Olay, Alior Bank, Eurobank, PKO bp, Silesia City Center, Mlife (Yayzzo), Aster, Philips, Multikino
MRM Worldwide
Account
- inspirowanie i nadzorowanie procesu tworzenia stron i kampanii
- koordynowanie pracy działów produkcyjnych i koncepcyjnych, project management
- strategiczne prowadzenie klienta: MasterCard
Accenture Sp. z o.o.
Data Analyst
- analiza i zarządzanie danymi w języku włoskim

Szkolenia i kursy

szereg publikacji z zakresu marketingu interaktywnego w pozycjach naukowych i mediach

Edukacja

Logo
zarządzanie, informatyka gospodarcza / dr nauk ekonomicznych, doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
wymiana Socrates Erasmus, Nijmegen School of Management, magisterskie
Radboud Universiteit Nijmegen, Holandia
Logo
nauki polityczne (specjalizacja: marketing polityczny) / mgr nauk politycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

internet, reklama, design, moda, fotografia, kosmos, podróże

Organizacje

2003 - 2004 - działalność w radiu studenckim Teamradio.pl
dział marketingu i prowadzenie audycji dyskusyjnej

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Doradztwo Personalne
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)? jakie są najlepsze źródła
Doskonała rekrutacja
Doskonała rekrutacja
Grupa skupia ludzi zawodowo związanych z rekrutacja
Gdzie smacznie zjeść w Poznaniu
Gdzie smacznie zjeść w Poznaniu
Grupa dla wszystkich fanów smacznych i wartych odwiedzenia miejsc na kulinarnej mapie Poznania.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
INDIE
INDIE
zapraszam wszystkie soby zainteresowane temtem INDII kultury ,religii ,wartości ,przemian jakie zachodzą , gospodarki ...oczywiście ludzi prosze o opinie ,nowe tematy,marzenia,zainteresowa
Spodek 2.0
Spodek 2.0
Grupa bywalców i sympatyków śląskich spotkań ludzi branży IT, śląski barcamp http://spodek20.pl