Umiejętności
Analiza danych
Event Management
Analiza rynku
Badania marketingowe
Przemysł farmaceutyczny
Koordynacja projektu
Public Relations
Doświadczenie zawodowe
Marketing Coordinator
Współodpowiedzialność za przygotowanie i realizację strategii marketingowych
Opracowywanie oraz wdrażanie strategii public relations (m. in. kontakty z prasą, agencjami, fundacjami, redagowanie materiałów promocyjnych etc.)
Implementacja strategii social mediowej dla poszczególnych produktów firmy
Prowadzenie badań i analiz marketingowych
Opracowywanie raportów marketingowych
Koordynacja budżetów marketingowych
Organizacja eventów oraz udziału w konferencjach
Opracowywanie oraz wdrażanie strategii public relations (m. in. kontakty z prasą, agencjami, fundacjami, redagowanie materiałów promocyjnych etc.)
Implementacja strategii social mediowej dla poszczególnych produktów firmy
Prowadzenie badań i analiz marketingowych
Opracowywanie raportów marketingowych
Koordynacja budżetów marketingowych
Organizacja eventów oraz udziału w konferencjach
wystawiono
Agnieszka jest świetnym współpracownikiem i koleżanką.
Jest bardzo otwarta i kreatywna, potrafi wykorzystać to co najlepsze w dostępnych narzędziach do osiągnięcia celów marketingowych. Jest mistrzem w poszukiwaniu nowych nietuzinkowych rozwiązań marketingowych.
Agnieszka ma w sobie ogromny zapał i entuzjazm, który udziela się wszystkim w Jej zawodowym otoczeniu…
Jest bardzo otwarta i kreatywna, potrafi wykorzystać to co najlepsze w dostępnych narzędziach do osiągnięcia celów marketingowych. Jest mistrzem w poszukiwaniu nowych nietuzinkowych rozwiązań marketingowych.
Agnieszka ma w sobie ogromny zapał i entuzjazm, który udziela się wszystkim w Jej zawodowym otoczeniu…
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych