Agnieszka Wasilewska

Marketing, Public Relations
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza danych Event Management Analiza rynku Badania marketingowe Przemysł farmaceutyczny Koordynacja projektu Public Relations

Doświadczenie zawodowe

SymPhar Sp. z o. o.
Marketing Coordinator
 Współodpowiedzialność za przygotowanie i realizację strategii marketingowych
 Opracowywanie oraz wdrażanie strategii public relations (m. in. kontakty z prasą, agencjami, fundacjami, redagowanie materiałów promocyjnych etc.)
 Implementacja strategii social mediowej dla poszczególnych produktów firmy
 Prowadzenie badań i analiz marketingowych
 Opracowywanie raportów marketingowych
 Koordynacja budżetów marketingowych
 Organizacja eventów oraz udziału w konferencjach
Tomasz Ł.
Tomasz Ł. · współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest świetnym współpracownikiem i koleżanką.
Jest bardzo otwarta i kreatywna, potrafi wykorzystać to co najlepsze w dostępnych narzędziach do osiągnięcia celów marketingowych. Jest mistrzem w poszukiwaniu nowych nietuzinkowych rozwiązań marketingowych.
Agnieszka ma w sobie ogromny zapał i entuzjazm, który udziela się wszystkim w Jej zawodowym otoczeniu…
SymPhar Sp. z o. o.
Asystentka ds. marketingu
• Ściśle współpracowałam z Działem Marketingu oraz innymi działami firmy
• Współpracowałam z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi firmami zewnętrznymi
• Nadzorowałam prawidłowy obieg dokumentów marketingowych
Millward Brown SMG/KRC Poland
Supervisor Działu CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing)
• Zarządzałam 5 osobowym zespołem
• Koordynowałam rekrutację respondentów do jakościowych badań rynkowych
• Rekrutowałam i szkoliłam pracowników
• Tworzyłam i obsługiwałam bazy danych (Excel, SPSS)

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketig, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
CZARNE RYTMY
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
Etyczne NLP
Etyczne NLP
Etyczne NLP, czyli jak ekologicznie stosować NLP
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
III sektor
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
Izrael
Izrael
Cool facts about Israel
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Mind Mapping
Mind Mapping
Miejsce na wymianę doświadczeń dotyczących tematyki Mind Mappingu