Umiejętności
Social Media
prawo jazdy
Prowadzenie szkoleń
Umiejętności komunikacyjne
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Optymalizacja procesów
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
inspektor - specjalista ds. współpracy z oragnizacjami pozarządowymi
Obecnie do moich obowiązków należy:
1. Udział w prowadzeniu spraw współpracy Gminy Mikołów z organizacjami pozarządowymi, w tym między innymi:
a) przygotowanie programu współpracy,
b) przygotowywanie umów dotacji,
c) prowadzenie spraw w zakresie udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów przyznanych im w związku z realizacją programu współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi,
d) rozliczenie dotacji, przygotowywanie materiałów sprawozdawczych w tym zakresie,
e) organizacja szkoleń,
f) bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi.
2. Prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu, w tym:
a) organizacja pomocy księgowej, konsultacje projektów wniosków o dofinansowanie w zakresie działania COPiW,
b) promocja i wsparcie wolontariatu na terenie Gminy Mikołów,
c) promocja ekonomii społecznej – pomoc w zakładaniu PES,
d) przygotowywanie i realizacja projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych związanych z działaniem COPiW.
Ponadto na zajmowanym stanowisku obowiązuje mnie również:
1) Znajomość Programów, Funduszy UE i krajowych pod kątem możliwości ich wykorzystania w zakresie działań realizowanych i planowanych do realizacji przez Urząd Miasta oraz jednostki organizacyjne miasta.
2) Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego w Polsce, w tym w szczególności uregulowań prawnych z zakresu finansów publicznych, obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
3) Udział w pracach związanych z wdrażaniem RPO WSL 2014-2020.
4) Udział w pracach związanych z wdrażaniem projektów realizowanych przez Gminę Mikołów, dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych.
5) Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału Spraw Społecznych.
6) Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z poleceń przełożonych.
1. Udział w prowadzeniu spraw współpracy Gminy Mikołów z organizacjami pozarządowymi, w tym między innymi:
a) przygotowanie programu współpracy,
b) przygotowywanie umów dotacji,
c) prowadzenie spraw w zakresie udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów przyznanych im w związku z realizacją programu współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi,
d) rozliczenie dotacji, przygotowywanie materiałów sprawozdawczych w tym zakresie,
e) organizacja szkoleń,
f) bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi.
2. Prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu, w tym:
a) organizacja pomocy księgowej, konsultacje projektów wniosków o dofinansowanie w zakresie działania COPiW,
b) promocja i wsparcie wolontariatu na terenie Gminy Mikołów,
c) promocja ekonomii społecznej – pomoc w zakładaniu PES,
d) przygotowywanie i realizacja projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych związanych z działaniem COPiW.
Ponadto na zajmowanym stanowisku obowiązuje mnie również:
1) Znajomość Programów, Funduszy UE i krajowych pod kątem możliwości ich wykorzystania w zakresie działań realizowanych i planowanych do realizacji przez Urząd Miasta oraz jednostki organizacyjne miasta.
2) Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego w Polsce, w tym w szczególności uregulowań prawnych z zakresu finansów publicznych, obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
3) Udział w pracach związanych z wdrażaniem RPO WSL 2014-2020.
4) Udział w pracach związanych z wdrażaniem projektów realizowanych przez Gminę Mikołów, dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych.
5) Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału Spraw Społecznych.
6) Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z poleceń przełożonych.
Organizator
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Organizacja I Międzynarodowej Studenckiej Konferencji Naukowej „Nowe Media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej”
- przygotowanie cateringu
- organizacja wycieczki dla uczestników do Kopalni Węgla Kamiennego "Guido" oraz Browarium w Tychach
- organizacja transportu uczestników
- pozyskiwanie sponsorów
- przygotowanie cateringu
- organizacja wycieczki dla uczestników do Kopalni Węgla Kamiennego "Guido" oraz Browarium w Tychach
- organizacja transportu uczestników
- pozyskiwanie sponsorów
współpracownik
wystawiono
Agnieszka Warzecha dała się poznać nie tylko jako osoba pełna energii, radości i mnóstwa wspaniałych pomysłów na minutę, które konsekwentnie realizuje stając się tym samym wzorem do naśladowania i motywatorem napędowym dla realizacji własnych celów i zamierzeń, ale także okazała się wspaniałym menedżerem i koordynatorem dla działań innych członków organizacji.
Podczas organizacji konferencji dzięki swemu entuzjazmowi, charyzmie i uporowi udało się nie tylko zrealizować założony plan, ale także przezwyciężyć niedowierzania i lęki innych członków organizacji poprzez co uwierzyli oni w siebie i swoje możliwości.
Współpraca z Agnieszką jest wspaniałym przeżyciem oraz nieocenioną lekcją którą moge polecić każdemu.
Podczas organizacji konferencji dzięki swemu entuzjazmowi, charyzmie i uporowi udało się nie tylko zrealizować założony plan, ale także przezwyciężyć niedowierzania i lęki innych członków organizacji poprzez co uwierzyli oni w siebie i swoje możliwości.
Współpraca z Agnieszką jest wspaniałym przeżyciem oraz nieocenioną lekcją którą moge polecić każdemu.
Audytor
ocena aktualności i przejrzystości strony internetowej danego obiektu,
- rzetelna obserwacja i ocena na podstawie wizyty w danym punkcie wyglądu
zewnętrznego i wewnętrznego danego obiektu, poziomu jakości obsługi, udzielenie
subiektywnej oceny na temat wizyty w danym punkcie/obiekcie,
- kontrola poprawności wypełniania ankiet Tajemniczego Klienta, uzupełnianie bazy
danych Tajemniczego Klienta, sporządzanie raportów z badań Tajemniczego Klienta,
udoskonalanie ankiet, przygotowanie ankiety badania telefonicznego,
- prowadzenie wywiadów telefonicznych oraz mailowych z danym obiektem.
- rzetelna obserwacja i ocena na podstawie wizyty w danym punkcie wyglądu
zewnętrznego i wewnętrznego danego obiektu, poziomu jakości obsługi, udzielenie
subiektywnej oceny na temat wizyty w danym punkcie/obiekcie,
- kontrola poprawności wypełniania ankiet Tajemniczego Klienta, uzupełnianie bazy
danych Tajemniczego Klienta, sporządzanie raportów z badań Tajemniczego Klienta,
udoskonalanie ankiet, przygotowanie ankiety badania telefonicznego,
- prowadzenie wywiadów telefonicznych oraz mailowych z danym obiektem.
Organizator i Kierownik Obozu Harcerskiego w Kokotku
Hufiec ZHP Czerwionka-Leszczyny
- dobór kadry
- rejestracja uczestników
- pisanie planu pracy obozu
- promocja wydarzenia
- przygotowanie dokumentów do Kuratorium oraz opracowanie dokumentacji finansowej
- organizacja transportu i zakwaterowania
- ewaluacja oraz podsumowanie realizowanych działań
- opracowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych
- rejestracja uczestników
- pisanie planu pracy obozu
- promocja wydarzenia
- przygotowanie dokumentów do Kuratorium oraz opracowanie dokumentacji finansowej
- organizacja transportu i zakwaterowania
- ewaluacja oraz podsumowanie realizowanych działań
- opracowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych
szef zarządu na szczeblu powiatu - Komendantka Hufca
Hufiec ZHP Czerwionka-Leszczyny
Koordynator projektów:
„Najważniejsza jest rodzina, bo tu wszystko się zaczyna”
„Sztafetą po zdrowie” – III Turniej Sportowy
„Na szlaku harcerskiej lilijki” – VII Turniej Zastępów
„Patriotyzm jest w nas”
„Razem raźniej” – organizacja obozu integracyjnego
w Ustce dla dzieci z rodzin dotkniętych patologią
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem
- promocja realizowanych inicjatyw
- przygotowanie dokumentów związanych z realizacją projektów
- organizacja szeregu imprez
- organizacja obozów harcerskich
- ewaluacja projektów prowadzonych w ramach Grantów Gminnych
- opracowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych
„Najważniejsza jest rodzina, bo tu wszystko się zaczyna”
„Sztafetą po zdrowie” – III Turniej Sportowy
„Na szlaku harcerskiej lilijki” – VII Turniej Zastępów
„Patriotyzm jest w nas”
„Razem raźniej” – organizacja obozu integracyjnego
w Ustce dla dzieci z rodzin dotkniętych patologią
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem
- promocja realizowanych inicjatyw
- przygotowanie dokumentów związanych z realizacją projektów
- organizacja szeregu imprez
- organizacja obozów harcerskich
- ewaluacja projektów prowadzonych w ramach Grantów Gminnych
- opracowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych
Organizator i Kierownik Obozu Harcerskiego w Kokotku
Hufiec ZHP Czerwionka-Leszczyny
- dobór kadry
- promocja wydarzenia
- przygotowanie dokumentów do Kuratorium oraz opracowanie dokumentacji finansowej
- organizacja transportu i zakwaterowania
- ewaluacja oraz podsumowanie realizowanych działań
- opracowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych
- promocja wydarzenia
- przygotowanie dokumentów do Kuratorium oraz opracowanie dokumentacji finansowej
- organizacja transportu i zakwaterowania
- ewaluacja oraz podsumowanie realizowanych działań
- opracowanie sprawozdań finansowych i merytorycznych
Projekty
I Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa
- organizacja wycieczki dla uczestników do Kopalni Węgla Kamiennego "Guido" oraz Browarium w Tychach
- organizacja transportu uczestników
- pozyskiwanie sponsorów
Organizacja I Międzynarodowej Studenckiej Konferencji Naukowej „Nowe Media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej”
- przygotowanie cateringu
- organizacja wycieczki dla uczestników do Kopalni Węgla Kamiennego "Guido" oraz Browarium w Tychach
- organizacja transportu uczestników
- pozyskiwanie sponsorów
- przygotowanie cateringu
- organizacja wycieczki dla uczestników do Kopalni Węgla Kamiennego "Guido" oraz Browarium w Tychach
- organizacja transportu uczestników
- pozyskiwanie sponsorów
Zakres obowiązków
- przygotowanie cateringu - organizacja wycieczki dla uczestników do Kopalni Węgla Kamiennego "Guido" oraz Browarium w Tychach
- organizacja transportu uczestników
- pozyskiwanie sponsorów
Szkolenia i kursy
Praktyka zagraniczna pogłębiająca wiedzę z zakresu rewitalizacji i włączenia społecznego w Szybeniku w Chorwacji
Letnia Szkoła Innowacji Społecznych w Bolonii we Włoszech
Tworzenie strategii urzędu: metody zarządzania innowacyjnością w budowaniu nowoczesnego modelu działania administracji publicznej.
Word i Excel - narzędzia niezbędne w pracy urzędnika. Szkolenie przygotowujące do egzaminu EcDL B3 i B4.
Warsztat strategiczny: Nowoczesne multimedialne narzędzia edukacji ekonomicznej
Warsztaty: Negocjacje w biznesie i nie tylko
Szkolenie: Formalno-prawne aspekty organizacji wydarzeń lokalnych przez podmioty ekonomii społecznej
Kurs członków zespołów trenerskich
Kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
Warsztaty dla członków hufcowych zespołów promocji
i informacji
Kurs pierwszej pomocy centrum wolontariatu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Kurs Instruktorów Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
Warsztaty promocji i informacji „Jak nas widzą, tak nas piszą”
Kurs liderów harcerskich pracujących z dziećmi w wieku 10-16 lat
Letnia Szkoła Innowacji Społecznych w Bolonii we Włoszech
Tworzenie strategii urzędu: metody zarządzania innowacyjnością w budowaniu nowoczesnego modelu działania administracji publicznej.
Word i Excel - narzędzia niezbędne w pracy urzędnika. Szkolenie przygotowujące do egzaminu EcDL B3 i B4.
Warsztat strategiczny: Nowoczesne multimedialne narzędzia edukacji ekonomicznej
Warsztaty: Negocjacje w biznesie i nie tylko
Szkolenie: Formalno-prawne aspekty organizacji wydarzeń lokalnych przez podmioty ekonomii społecznej
Kurs członków zespołów trenerskich
Kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
Warsztaty dla członków hufcowych zespołów promocji
i informacji
Kurs pierwszej pomocy centrum wolontariatu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Kurs Instruktorów Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych
Warsztaty promocji i informacji „Jak nas widzą, tak nas piszą”
Kurs liderów harcerskich pracujących z dziećmi w wieku 10-16 lat
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Turystyka (piesze wycieczki po Beskidzie Śląskim), gra na gitarze, ZHP, rękodzieło
Organizacje
ZHP - Związek Harcerstwa Polskiego -
Naukowe Koło Marketingu "Meritum" Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Członek Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Wsi Bełk
Naukowe Koło Marketingu "Meritum" Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Członek Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Wsi Bełk
Inne
- Pakiet Office: Excel, Word, Power Point, Publisher
- Tworzenie stron internetowych
- ECDL Base Certificate
- Programy edycji grafiki: Photoscape, PhotoFiltre
- Obsługa urządzeń biurowych
- Tworzenie stron internetowych
- ECDL Base Certificate
- Programy edycji grafiki: Photoscape, PhotoFiltre
- Obsługa urządzeń biurowych
Grupy
NGO'sy
NGO'sy to grupa dla tych wszystkich którzy związani są z III sektorem czyli organizacjami pozarządowymi....
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.