Umiejętności
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy/Prokurent
1. Realizacja polityki i strategii sprzedażowej grupy
2. Pozyskiwanie klientów strategicznych dla firmy
3. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami strategicznymi
4. Opracowywanie planów budżetu dla działu sprzedaży
5. Przygotowywanie kontraktów handlowych z klientami strategicznymi i partnerami biznesowymi
6. Monitorowanie danych sprzedażowych
7. Zarządzanie zespołem sprzedażowym
8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w konferencjach
2. Pozyskiwanie klientów strategicznych dla firmy
3. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami strategicznymi
4. Opracowywanie planów budżetu dla działu sprzedaży
5. Przygotowywanie kontraktów handlowych z klientami strategicznymi i partnerami biznesowymi
6. Monitorowanie danych sprzedażowych
7. Zarządzanie zespołem sprzedażowym
8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w konferencjach
Kierownik Zespołu Trade Marketingu
1. Rozwijanie strategii Trade Marketingu dla wszystkich produktów i kanałów sprzedaży
2. Zarządzanie zespołem Trade Marketingu i Telemarketingu
3. Zarządzanie ogólnopolskimi i lokalnymi akcjami sprzedażowymi
4. Zarządzanie akcjami telemarketingowymi
5. Wsparcie marketingowe dla sieci dystrybucji (Partnerzy Sage)
6. Monitorowanie i analiza danych sprzedażowych i rynkowych
7. Zarządzanie budżetem
8. Ścisła współpraca z Działami Sprzedaży
2. Zarządzanie zespołem Trade Marketingu i Telemarketingu
3. Zarządzanie ogólnopolskimi i lokalnymi akcjami sprzedażowymi
4. Zarządzanie akcjami telemarketingowymi
5. Wsparcie marketingowe dla sieci dystrybucji (Partnerzy Sage)
6. Monitorowanie i analiza danych sprzedażowych i rynkowych
7. Zarządzanie budżetem
8. Ścisła współpraca z Działami Sprzedaży
Kierownik Projektów Marketingowych
1. Opracowanie oraz wdrożenie polityki i strategii marketingowej wspierającej sprzedaż produktów i usług w pośrednim kanale sprzedaży (Partnerzy Sage).
2. Realizacja strategii komunikacji z siecią Partnerów, w zakresie wspólnych działań marketingowych.
3. Przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie akcji promocyjnych.
4. Przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie akcji motywacyjnych.
5. Monitorowanie rynku oraz działań promocyjnych konkurencji.
6. Organizacja spotkań i konferencji dla Partnerów.
7. Ścisła współpraca z Kierownikami Regionów, odpowiedzialnymi za sprzedaż Partnerów w podległych im regionach
2. Realizacja strategii komunikacji z siecią Partnerów, w zakresie wspólnych działań marketingowych.
3. Przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie akcji promocyjnych.
4. Przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie akcji motywacyjnych.
5. Monitorowanie rynku oraz działań promocyjnych konkurencji.
6. Organizacja spotkań i konferencji dla Partnerów.
7. Ścisła współpraca z Kierownikami Regionów, odpowiedzialnymi za sprzedaż Partnerów w podległych im regionach
Kierownik ds. Promocji i Systemów Motywacyjnych
1. Opracowywanie i wdrażanie promocji produktowych.
2. Opracowywanie i wdrażanie programów motywacyjnych dla sieci sprzedaży.
3. Współpraca z partnerami handlowymi firmy (m.in. HBO, Canal+, SPI) w zakresie wspólnych działań, tj.: programów motywacyjnych, promocji, szkoleń, materiałów reklamowych i informacyjnych.
4. Monitoring przebiegu działań promocyjnych i programów motywacyjnych (ocena efektywności, optymalizacja działań i procesów).
5. Poprawa efektywności sprzedażowej elektronicznych kanałów dystrybucji.
6. Budżetowanie prowadzonych działań.
7. Ścisła współpraca z Działem Marketingu, Biurem Sprzedaży i Obsługi Klienta.
2. Opracowywanie i wdrażanie programów motywacyjnych dla sieci sprzedaży.
3. Współpraca z partnerami handlowymi firmy (m.in. HBO, Canal+, SPI) w zakresie wspólnych działań, tj.: programów motywacyjnych, promocji, szkoleń, materiałów reklamowych i informacyjnych.
4. Monitoring przebiegu działań promocyjnych i programów motywacyjnych (ocena efektywności, optymalizacja działań i procesów).
5. Poprawa efektywności sprzedażowej elektronicznych kanałów dystrybucji.
6. Budżetowanie prowadzonych działań.
7. Ścisła współpraca z Działem Marketingu, Biurem Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Specjalista ds. Marketingu
1. Opracowywanie koncepcji oraz bieżąca obsługa systemu motywacyjnego dla sieci dealerskiej: programy lojalnościowe, konkursy, prowadzenie baz danych, współpraca z kontrahentami w zakresie realizacji nagród, przygotowywanie oraz nadzór nad budżetami.
2. Organizacja imprez promocyjno-integracyjnych oraz konferencji dla sieci dealerskiej w kraju i za granicą.
3. Opracowywanie koncepcji współpracy z siecią dealerską w zakresie wspólnej reklamy i organizacji targów.
4. Przygotowywanie informacji i aktualizacja serwisu internetowego Banku.
5. Opracowywanie materiałów informacyjnych dla firmy.
6. Redagowanie biuletynu informacyjnego dla sieci dealerskiej.
7. Współpraca z agencją reklamową.
8. Opracowywanie i realizacja polityki gadżetowej.
9. Obserwowanie rynku, monitorowanie konkurencji oraz opracowywanie analiz konkurencji w zakresie polityki cenowej, produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych.
10. Ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży i Departamentem Pośrednictwa Ubezpieczeniowego.
2. Organizacja imprez promocyjno-integracyjnych oraz konferencji dla sieci dealerskiej w kraju i za granicą.
3. Opracowywanie koncepcji współpracy z siecią dealerską w zakresie wspólnej reklamy i organizacji targów.
4. Przygotowywanie informacji i aktualizacja serwisu internetowego Banku.
5. Opracowywanie materiałów informacyjnych dla firmy.
6. Redagowanie biuletynu informacyjnego dla sieci dealerskiej.
7. Współpraca z agencją reklamową.
8. Opracowywanie i realizacja polityki gadżetowej.
9. Obserwowanie rynku, monitorowanie konkurencji oraz opracowywanie analiz konkurencji w zakresie polityki cenowej, produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych.
10. Ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży i Departamentem Pośrednictwa Ubezpieczeniowego.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
1. Bieżąca obsługa systemu motywacyjnego dla sieci dealerskiej.
2. Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń prowizji dla sprzedawców.
3. Współpraca z dealerami w zakresie wspólnej reklamy oraz organizacji targów.
4. Współudział w organizacji imprez promocyjno-integracyjnych dla sieci dealerskiej.
2. Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń prowizji dla sprzedawców.
3. Współpraca z dealerami w zakresie wspólnej reklamy oraz organizacji targów.
4. Współudział w organizacji imprez promocyjno-integracyjnych dla sieci dealerskiej.
Szkolenia i kursy
2013 - IDG Poland, konferencja "Od lead do sales"
2013 - cykl szkoleniowy Ernst&Young Academy of Business: „Prawo dla menedżerów", "Podatki jako element prowadzenia biznesu w branży IT", "Strategia organizacji", "Efektywne zarządzanie”
2013 - eFTeDe: „Cykl Życia Klienta - od strategii do praktyki”
2011 - kurs języka angielskiego, szkoła językowa TFLS, grupa Upper-intermediate B2/S1, 1 semestr
2010 - "Marketing Effectiveness Workshop”, Amsterdam
2009 - ECU Marketing "Programy lojalnościowe w dobie zmian na rynku"
2007 - Schenk Institute "Negocjacje"
2006 - Schenk Institute "W trosce o klienta - nastawienie probiznesowe"
2006 - ECU Marketing "Program lojalościowy krok po kroku"
2006 - Alpha Sprachinstitut, Wiedeń (Austria), miesięczny kurs języka niemnieckiego
2005 - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej "Jak radzić sobie ze stresem"
2001 - Cegos "Wprowadzenie do marketingu"
2000 - Dolnośląska Szkoła Bankowa "Podstawy Bankowości"
2013 - cykl szkoleniowy Ernst&Young Academy of Business: „Prawo dla menedżerów", "Podatki jako element prowadzenia biznesu w branży IT", "Strategia organizacji", "Efektywne zarządzanie”
2013 - eFTeDe: „Cykl Życia Klienta - od strategii do praktyki”
2011 - kurs języka angielskiego, szkoła językowa TFLS, grupa Upper-intermediate B2/S1, 1 semestr
2010 - "Marketing Effectiveness Workshop”, Amsterdam
2009 - ECU Marketing "Programy lojalnościowe w dobie zmian na rynku"
2007 - Schenk Institute "Negocjacje"
2006 - Schenk Institute "W trosce o klienta - nastawienie probiznesowe"
2006 - ECU Marketing "Program lojalościowy krok po kroku"
2006 - Alpha Sprachinstitut, Wiedeń (Austria), miesięczny kurs języka niemnieckiego
2005 - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej "Jak radzić sobie ze stresem"
2001 - Cegos "Wprowadzenie do marketingu"
2000 - Dolnośląska Szkoła Bankowa "Podstawy Bankowości"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Inne
Budżetowanie projektów i bieżącej działalności
Umiejętność zarządzanie projektami
Organizacja szkoleń i spotkań integracyjnych
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami
Umiejętność redagowania tekstów
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
Prawo Jazdy - kat. B
Umiejętność zarządzanie projektami
Organizacja szkoleń i spotkań integracyjnych
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami
Umiejętność redagowania tekstów
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
Prawo Jazdy - kat. B
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ERP dla biznesu
Na forum grupy poruszamy wszystkie tematy związane z wdrażaniem kompleksowych programów do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. systemów ERP - Enterprise Resource Planning).
HOTELE W POLSCE HOTELS IN POLAND POLISH HOTELS
Grupa hoteli i obiektów hotelarskich w Polsce.
W tej grupie możesz znaleźć hotel lub poinformować o obiekcie w którym pracujesz lub taki znasz. Hotele na każdą kieszeń. Informacje o obiektach hotelow
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Sage Symfonia
Jeżeli interesuje Cię wiedza lub dzielenie się nią w materii Systemu Zarządzania Firmą "Sage Symfonia", zapreaszam:)