Agnieszka Urbaniak

Dyrektor Handlowy/Prokurent
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Dr IT
Dyrektor Handlowy/Prokurent
1. Realizacja polityki i strategii sprzedażowej grupy
2. Pozyskiwanie klientów strategicznych dla firmy
3. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami strategicznymi
4. Opracowywanie planów budżetu dla działu sprzedaży
5. Przygotowywanie kontraktów handlowych z klientami strategicznymi i partnerami biznesowymi
6. Monitorowanie danych sprzedażowych
7. Zarządzanie zespołem sprzedażowym
8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w konferencjach
Sage sp. z o.o.
Kierownik Zespołu Trade Marketingu
1. Rozwijanie strategii Trade Marketingu dla wszystkich produktów i kanałów sprzedaży
2. Zarządzanie zespołem Trade Marketingu i Telemarketingu
3. Zarządzanie ogólnopolskimi i lokalnymi akcjami sprzedażowymi
4. Zarządzanie akcjami telemarketingowymi
5. Wsparcie marketingowe dla sieci dystrybucji (Partnerzy Sage)
6. Monitorowanie i analiza danych sprzedażowych i rynkowych
7. Zarządzanie budżetem
8. Ścisła współpraca z Działami Sprzedaży
Sage sp. z o.o.
Kierownik Projektów Marketingowych
1. Opracowanie oraz wdrożenie polityki i strategii marketingowej wspierającej sprzedaż produktów i usług w pośrednim kanale sprzedaży (Partnerzy Sage).
2. Realizacja strategii komunikacji z siecią Partnerów, w zakresie wspólnych działań marketingowych.
3. Przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie akcji promocyjnych.
4. Przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie akcji motywacyjnych.
5. Monitorowanie rynku oraz działań promocyjnych konkurencji.
6. Organizacja spotkań i konferencji dla Partnerów.
7. Ścisła współpraca z Kierownikami Regionów, odpowiedzialnymi za sprzedaż Partnerów w podległych im regionach
UPC Polska
Kierownik ds. Promocji i Systemów Motywacyjnych
1. Opracowywanie i wdrażanie promocji produktowych.
2. Opracowywanie i wdrażanie programów motywacyjnych dla sieci sprzedaży.
3. Współpraca z partnerami handlowymi firmy (m.in. HBO, Canal+, SPI) w zakresie wspólnych działań, tj.: programów motywacyjnych, promocji, szkoleń, materiałów reklamowych i informacyjnych.
4. Monitoring przebiegu działań promocyjnych i programów motywacyjnych (ocena efektywności, optymalizacja działań i procesów).
5. Poprawa efektywności sprzedażowej elektronicznych kanałów dystrybucji.
6. Budżetowanie prowadzonych działań.
7. Ścisła współpraca z Działem Marketingu, Biurem Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Volkswagen Financial Services
Specjalista ds. Marketingu
1. Opracowywanie koncepcji oraz bieżąca obsługa systemu motywacyjnego dla sieci dealerskiej: programy lojalnościowe, konkursy, prowadzenie baz danych, współpraca z kontrahentami w zakresie realizacji nagród, przygotowywanie oraz nadzór nad budżetami.
2. Organizacja imprez promocyjno-integracyjnych oraz konferencji dla sieci dealerskiej w kraju i za granicą.
3. Opracowywanie koncepcji współpracy z siecią dealerską w zakresie wspólnej reklamy i organizacji targów.
4. Przygotowywanie informacji i aktualizacja serwisu internetowego Banku.
5. Opracowywanie materiałów informacyjnych dla firmy.
6. Redagowanie biuletynu informacyjnego dla sieci dealerskiej.
7. Współpraca z agencją reklamową.
8. Opracowywanie i realizacja polityki gadżetowej.
9. Obserwowanie rynku, monitorowanie konkurencji oraz opracowywanie analiz konkurencji w zakresie polityki cenowej, produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych.
10. Ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży i Departamentem Pośrednictwa Ubezpieczeniowego.
Volkswagen Financial Services
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
1. Bieżąca obsługa systemu motywacyjnego dla sieci dealerskiej.
2. Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń prowizji dla sprzedawców.
3. Współpraca z dealerami w zakresie wspólnej reklamy oraz organizacji targów.
4. Współudział w organizacji imprez promocyjno-integracyjnych dla sieci dealerskiej.
Volkswagen Financial Services
Referent
1. Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń prowizji dla sprzedawców.
2. Współpraca z dealerami w zakresie wspólnej reklamy oraz organizacji targów.
3. Prowadzenie rozliczeń z salonami dealerskimi w zakresie reklamy regionalnej i targów.
Volkswagen Financial Services
Recepcjonistka
1. Odbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych.
2. Przyjmowanie gości.
3. Obsługa spotkań odbywających się na terenie firmy.
4. Obsługa korespondencji.
5. Zamawianie prasy, materiałów biurowych.
6. Prace administracyjne.
Logo
Referent
Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek
1. Wdrażanie systemów informatycznych eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym.
2. Prace biurowe.

Szkolenia i kursy

2013 - IDG Poland, konferencja "Od lead do sales"
2013 - cykl szkoleniowy Ernst&Young Academy of Business: „Prawo dla menedżerów", "Podatki jako element prowadzenia biznesu w branży IT", "Strategia organizacji", "Efektywne zarządzanie”
2013 - eFTeDe: „Cykl Życia Klienta - od strategii do praktyki”
2011 - kurs języka angielskiego, szkoła językowa TFLS, grupa Upper-intermediate B2/S1, 1 semestr
2010 - "Marketing Effectiveness Workshop”, Amsterdam
2009 - ECU Marketing "Programy lojalnościowe w dobie zmian na rynku"
2007 - Schenk Institute "Negocjacje"
2006 - Schenk Institute "W trosce o klienta - nastawienie probiznesowe"
2006 - ECU Marketing "Program lojalościowy krok po kroku"
2006 - Alpha Sprachinstitut, Wiedeń (Austria), miesięczny kurs języka niemnieckiego
2005 - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej "Jak radzić sobie ze stresem"
2001 - Cegos "Wprowadzenie do marketingu"
2000 - Dolnośląska Szkoła Bankowa "Podstawy Bankowości"

Edukacja

Logo
Praktyczna psychologia społeczna, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Inne

Budżetowanie projektów i bieżącej działalności
Umiejętność zarządzanie projektami
Organizacja szkoleń i spotkań integracyjnych
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami
Umiejętność redagowania tekstów
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
Prawo Jazdy - kat. B

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ERP dla biznesu
ERP dla biznesu
Na forum grupy poruszamy wszystkie tematy związane z wdrażaniem kompleksowych programów do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. systemów ERP - Enterprise Resource Planning).
HOTELE W POLSCE HOTELS IN POLAND POLISH HOTELS
HOTELE W POLSCE HOTELS IN POLAND POLISH HOTELS
Grupa hoteli i obiektów hotelarskich w Polsce. W tej grupie możesz znaleźć hotel lub poinformować o obiekcie w którym pracujesz lub taki znasz. Hotele na każdą kieszeń. Informacje o obiektach hotelow
Jak wybrać system ERP
Jak wybrać system ERP
Grupa dyskusyjna dla osób, które planują wybrać nowy system ERP?
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sage Symfonia
Sage Symfonia
Jeżeli interesuje Cię wiedza lub dzielenie się nią w materii Systemu Zarządzania Firmą "Sage Symfonia", zapreaszam:)