Umiejętności
Microsoft Word
Rozwiązywanie problemów
umiejętność szybkiego uczenia się
zdolności organizacyjne
praca w zespole
zdolności interpersonalne
Sage Symfonia Finanse i Księgowość
praca w zespole i kierowanie zespołem
efektywna praca z klientem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Clayton Glass LTD
Obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, Wprowadzanie nowych zamówień do systemu ERP zgodnie z dostępnymi wytycznymi i zasadami obowiązującymi w korporacji.
Asystentka zarządu
Zatrudniona najpierw jako Referent w sekretariacie dyrektora w Departamencie Rozwoju Kadr, BIG Bank Gdański S.A. następnie Asystentka Prezesa Zarządu BIG Bank Gdański S.A.
I konsekwentnie do 20.12.2005 byłam Asystentką dyrektora w projekcie Zarządzania Gotówka a następnie w nowo powstałym Departamencie. Główne obowiązki to przygotowanie zestawień dla Departamentu Operacji Skarbu dotyczących przewozu środków pieniężnych ze Skarbców Regionalnych, przygotowywanie do rozliczania faktur i delegacji. Sporządzanie comiesięcznego zapotrzebowania na materiały biurowe. Codzienny odbiór i wysyłanie dokumentów do NBP. Organizowanie spotkań, sal, tłumaczy, rezerwacja hoteli.
I konsekwentnie do 20.12.2005 byłam Asystentką dyrektora w projekcie Zarządzania Gotówka a następnie w nowo powstałym Departamencie. Główne obowiązki to przygotowanie zestawień dla Departamentu Operacji Skarbu dotyczących przewozu środków pieniężnych ze Skarbców Regionalnych, przygotowywanie do rozliczania faktur i delegacji. Sporządzanie comiesięcznego zapotrzebowania na materiały biurowe. Codzienny odbiór i wysyłanie dokumentów do NBP. Organizowanie spotkań, sal, tłumaczy, rezerwacja hoteli.
Specjalista ds. formacji i kultury
Katolickie Stowarzyszenie Civitas Christiana
Obsługa logistyczna Ośrodka Formacji Katolicko – Społecznej, organizacja prelekcji w klubie dyskusyjnym. Prowadzenie kartoteki Sekt i Nowych Ruchów Religijnych. Obsługa poradnictwa dla rodziców dzieci, które zetknęły się z sektami. Prowadzenie obiegu korespondencji, organizacja szkolenia pt: Lider a praca zespołowa. Magdalenka / k Warszawy 1998r., Nałęczów 1998r. Zorganizowanie konkursu, aukcji i wystawy malarstwa dziecięcego w Galerii IN SPE- Warszawa.
Projekty
Szkolenia i kursy
2015
Pearson EDI Level 3 NVQ Diploma in Customer Service QFC
Pearson EDI Functional Skills qualification in English at Level 2
Pearson EDI Functional Skills qualification in Mathematics at Level 2
2010
Level 2 NVQ in Business and Administration
2009
CACHE Level 1 Award in Getting Started in a Pre-School Setting
NVQ Level 2 AAT Foundation Stage in Accountancy awarded in June
2007
Level 2 NVQ in Business Improvement Techniques
2006
Foundation Certificate in Health and Safety in the Workplace – Certificate No 6009759
Chartered Institute of Environmental Health
Foundation Certificate in Food Hygiene – Certificate No 5959735
HARTLEPOOL Business Development Centre, Teesside, UK
Health and Safety First Aid at Work Course Registration No 37/99
1998
Zarządzanie projektami. Wrocław
1997
Kurs Lider a praca zespołowa. Wrocław.
Doskonalenie zdolności przywódczych. Warszawa.
Jak być skutecznym rzecznikiem małych i dużych spraw. Gdynia.
Pearson EDI Level 3 NVQ Diploma in Customer Service QFC
Pearson EDI Functional Skills qualification in English at Level 2
Pearson EDI Functional Skills qualification in Mathematics at Level 2
2010
Level 2 NVQ in Business and Administration
2009
CACHE Level 1 Award in Getting Started in a Pre-School Setting
NVQ Level 2 AAT Foundation Stage in Accountancy awarded in June
2007
Level 2 NVQ in Business Improvement Techniques
2006
Foundation Certificate in Health and Safety in the Workplace – Certificate No 6009759
Chartered Institute of Environmental Health
Foundation Certificate in Food Hygiene – Certificate No 5959735
HARTLEPOOL Business Development Centre, Teesside, UK
Health and Safety First Aid at Work Course Registration No 37/99
1998
Zarządzanie projektami. Wrocław
1997
Kurs Lider a praca zespołowa. Wrocław.
Doskonalenie zdolności przywódczych. Warszawa.
Jak być skutecznym rzecznikiem małych i dużych spraw. Gdynia.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Turystyka piesza i rowerowa - zwłaszcza w moje ukochane góry Sudety. Kino, teatr, literatura, problematyka społeczna
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie