Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik oddziału
Zarządzanie systemem sprzedaży: systematyczne realizowanie wskaźników sprzedażowych i założeń budżetowych oraz wspieranie kultury sprzedażowej w zespole
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami w podległym regionie
Nadzór nad zapewnieniem jakości procesu Candidate Experience
Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Grupy Job na lokalnym rynku pracy
Zarządzanie działaniami operacyjnymi podległego oddziału
Rozwój oraz wsparcie członków zespołu w realizacji celów indywidualnych
i zespołowych
Zarządzanie przepływem wiedzy w zespole oraz wkład w wymianę wiedzy w organizacji
Przygotowywanie wewnętrznych raportów firmowych oraz zestawień dla Klientów
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami w podległym regionie
Nadzór nad zapewnieniem jakości procesu Candidate Experience
Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Grupy Job na lokalnym rynku pracy
Zarządzanie działaniami operacyjnymi podległego oddziału
Rozwój oraz wsparcie członków zespołu w realizacji celów indywidualnych
i zespołowych
Zarządzanie przepływem wiedzy w zespole oraz wkład w wymianę wiedzy w organizacji
Przygotowywanie wewnętrznych raportów firmowych oraz zestawień dla Klientów
Kierownik Biura
Zarządzanie biurem oraz podległym zespołem
Budowanie z klientami długotrwałych relacji biznesowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
Koordynowanie pracy współpracowników w celu realizacji zamówień
Dbanie o wysokie zaangażowanie i dobrego ducha zespołu
Budowanie z klientami długotrwałych relacji biznesowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
Koordynowanie pracy współpracowników w celu realizacji zamówień
Dbanie o wysokie zaangażowanie i dobrego ducha zespołu
Key Account Manager
P.W.STALPOL Paweł Okoński
- Kreowanie i wprowadzanie nowego produktu na rynek
- Stworzenie zespołu sprzedażowego
- Budowanie marki, świadomości potrzeby u Klienta docelowego
- Nadzorowanie pracy firm współpracujących w ramach prowadzonego projektu
- Realizacja planów sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów (spotkania handlowe, rozmowy telefoniczne)
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie ofert
- Monitorowanie rynku (zbieranie informacji o działaniach konkurencji)
- Kontrola spływu należności
- Stworzenie zespołu sprzedażowego
- Budowanie marki, świadomości potrzeby u Klienta docelowego
- Nadzorowanie pracy firm współpracujących w ramach prowadzonego projektu
- Realizacja planów sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów (spotkania handlowe, rozmowy telefoniczne)
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie ofert
- Monitorowanie rynku (zbieranie informacji o działaniach konkurencji)
- Kontrola spływu należności
Z-ca Kierownika ds. Handlu
Grupa Centrostal Bydgoszcz
Współudział w planowaniu wyników sprzedaży
-Marketing (analizy strategiczne, analizy produktowe, analizy sprzedażowe, bazy danych)
-Promocja marki (targi branżowe, organizowanie iventów, reklama, gadżety, przygotowanie materiałów reklamowych)
-Współpraca z klientami kluczowymi (negocjacje, doradztwo)
-Sprzedaż bezpośrednia
-Raportowanie osiąganych wyników
-Monitorowanie płatności klientów
-Koordynowanie oraz obsługa sprzedaży oddziałów grupy -Centrostal Bydgoszcz (szkolenia, doradztwo techniczne, obsługa zleceń)
-Monitorowanie działań konkurencji
-Bieżąca współpraca z działami kadr, księgowości oraz produkcją
-Koordynowanie pracy grupy handlowców
-Marketing (analizy strategiczne, analizy produktowe, analizy sprzedażowe, bazy danych)
-Promocja marki (targi branżowe, organizowanie iventów, reklama, gadżety, przygotowanie materiałów reklamowych)
-Współpraca z klientami kluczowymi (negocjacje, doradztwo)
-Sprzedaż bezpośrednia
-Raportowanie osiąganych wyników
-Monitorowanie płatności klientów
-Koordynowanie oraz obsługa sprzedaży oddziałów grupy -Centrostal Bydgoszcz (szkolenia, doradztwo techniczne, obsługa zleceń)
-Monitorowanie działań konkurencji
-Bieżąca współpraca z działami kadr, księgowości oraz produkcją
-Koordynowanie pracy grupy handlowców
Szkolenia i kursy
2008 „Prowadzenie rozmowy handlowej”; Szkolenia i Treningi Symulacyjne; Warszawa; Bydgoszcz, 3 dni
2008 „Zarządzanie zasobami ludzkimi”; Polska Fundacja Przedsiębiorczości; Bydgoszcz, 1 dzień
2008 „Zarządzanie zasobami ludzkimi”; Polska Fundacja Przedsiębiorczości; Bydgoszcz, 1 dzień
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
wycieczki krajoznawcze a w szczególności zamki
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.