Umiejętności
Marketing
Public Relations
Strategia biznesowa
Analiza biznesowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Analiza marketingowa
Planowanie i realizacja budzetów
Doświadczenie zawodowe
CEO | Founder
I.AM Agencja Marketingowa
• Przygotowywanie i koordynowanie kompleksowych działań marketingowych dla obecnych klientów agencji IAM oraz zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi.
• Efektywne zarządzanie projektami - koordynacja wszystkich zaangażowanych jednostek (SEM/ SEO/ SOCIAL MEDIA/ EMAIL MARKETING/ STUDIA GRAFICZNE)
• Negocjowanie umów z klientami
• Monitorowanie wyników finansowych w celu zapewnienia wykonania szacunków
budżetowych i kluczowych wskaźników efektywności ( KPI)
• Rozwój biznesu poprzez współpracę z obecnymi klientami oraz opracowanie proaktywnego planu działania.
NOWY BIZNES
• Aktywne uczestnictwo i kierowanie nowymi projektami biznesowymi
• Tworzenie prezentacji ofert
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
• Budowanie i utrzymywanie efektywnego zespołu specjalistów
• Prowadzenie aktywnej rekrutacji nowych członków zespołu
• Współpraca przy wdrażaniu lub opracowywaniu nowych usług / produktów
DODATKOWY PROJEKT
• Koordynowanie biznesowej perspektywy projektów technologicznych - udział w tworzeniu BIG DATA, wdrażanie automatyzacji marketingu
• Wzbogacanie oferty i poprawa efektywności działań
• Udostępnianie dodatkowych rozwiązań niezwiązanych z mediami, np. audyty call center / zarządzanie CRM
SZKOLENIA
• Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń z zakresu wydajności - zapewnienie właściwego zrozumienia i zrozumienia przedmiotu w Agencji i poza nią
• Efektywne zarządzanie projektami - koordynacja wszystkich zaangażowanych jednostek (SEM/ SEO/ SOCIAL MEDIA/ EMAIL MARKETING/ STUDIA GRAFICZNE)
• Negocjowanie umów z klientami
• Monitorowanie wyników finansowych w celu zapewnienia wykonania szacunków
budżetowych i kluczowych wskaźników efektywności ( KPI)
• Rozwój biznesu poprzez współpracę z obecnymi klientami oraz opracowanie proaktywnego planu działania.
NOWY BIZNES
• Aktywne uczestnictwo i kierowanie nowymi projektami biznesowymi
• Tworzenie prezentacji ofert
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
• Budowanie i utrzymywanie efektywnego zespołu specjalistów
• Prowadzenie aktywnej rekrutacji nowych członków zespołu
• Współpraca przy wdrażaniu lub opracowywaniu nowych usług / produktów
DODATKOWY PROJEKT
• Koordynowanie biznesowej perspektywy projektów technologicznych - udział w tworzeniu BIG DATA, wdrażanie automatyzacji marketingu
• Wzbogacanie oferty i poprawa efektywności działań
• Udostępnianie dodatkowych rozwiązań niezwiązanych z mediami, np. audyty call center / zarządzanie CRM
SZKOLENIA
• Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń z zakresu wydajności - zapewnienie właściwego zrozumienia i zrozumienia przedmiotu w Agencji i poza nią
Dyrektor Marketingu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• opracowanie, wdrożenie i kontrola - wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych firmy
• nadzorowanie projektowania i realizacji badań rynku i konsumentów
• nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania budżetu marketingowego
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy
• współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.)
• analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych,
• tworzenie wizerunku firmy
• nadzorowanie procesu komunikacji ze środkami masowego przekazu,
• reprezentowanie firmy na spotkaniach, targach branżowych,
• uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie,
• podejmowanie działań związanych z szkoleniem i motywowaniem pracowników
• opracowanie, wdrożenie i kontrola - wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych firmy
• nadzorowanie projektowania i realizacji badań rynku i konsumentów
• nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania budżetu marketingowego
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy
• współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.)
• analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych,
• tworzenie wizerunku firmy
• nadzorowanie procesu komunikacji ze środkami masowego przekazu,
• reprezentowanie firmy na spotkaniach, targach branżowych,
• uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie,
• podejmowanie działań związanych z szkoleniem i motywowaniem pracowników
Marketing & Promotion Manager
• Analizy rynku i działań konkurencji
• Przygotowywanie prezentacji
• Edytowanie materiałów informacyjnych
• Uczestniczenie w procesie wyznaczania i selekcjonowania celów strategii marketingowej firmy
• Planowanie, prowadzenie i koordynację programów oraz kampanii marketingowych
• Rozwijanie, wdrażanie, zarządzanie strategiami marketingowymi niezbędnymi do zaspokojenia potrzeb rynku
• Wspieranie działów w bieżących zadaniach
• Tworzenie i opieka nad programami lojalnościowymi
• Rozpisywanie konkursów
• Tworzenie regulaminów
• Współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
• Merchandising
• Przygotowywanie i planowanie materiałów reklamowych m.in. : bilboardy, plakaty, ulotki, broszury, oferty handlowe oraz materiałów firmowych: teczki firmowe, wizytówki
• Przygotowywanie prezentacji
• Edytowanie materiałów informacyjnych
• Uczestniczenie w procesie wyznaczania i selekcjonowania celów strategii marketingowej firmy
• Planowanie, prowadzenie i koordynację programów oraz kampanii marketingowych
• Rozwijanie, wdrażanie, zarządzanie strategiami marketingowymi niezbędnymi do zaspokojenia potrzeb rynku
• Wspieranie działów w bieżących zadaniach
• Tworzenie i opieka nad programami lojalnościowymi
• Rozpisywanie konkursów
• Tworzenie regulaminów
• Współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
• Merchandising
• Przygotowywanie i planowanie materiałów reklamowych m.in. : bilboardy, plakaty, ulotki, broszury, oferty handlowe oraz materiałów firmowych: teczki firmowe, wizytówki
PR and Marketing Manager
gOffline
• dbałość o wizerunek firmy i prowadzenie działań marketingowych,
• przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,
• nadzór i aktualizację strony oraz sklepu internetowego oraz inicjowanie innych działań w zakresie e-marketingu,
• współpracę z agencjami marketingowymi,
• zwiększenie efektywności sprzedaży oraz kreowanie wizerunku marki i produktów.
• działania wspierające wdrażanie nowych produktów,
• planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych,
• analiza sytuacji na rynkach i działań konkurencji; segmentacja bazy klientów,
•ustalanie i realizacja celów promocyjnych, odpowiedzialność za programy motywacyjne,
•zarządzanie podległym zespołem,
• kontrola budżetu zarządzanego obszaru.
• przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,
• nadzór i aktualizację strony oraz sklepu internetowego oraz inicjowanie innych działań w zakresie e-marketingu,
• współpracę z agencjami marketingowymi,
• zwiększenie efektywności sprzedaży oraz kreowanie wizerunku marki i produktów.
• działania wspierające wdrażanie nowych produktów,
• planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych,
• analiza sytuacji na rynkach i działań konkurencji; segmentacja bazy klientów,
•ustalanie i realizacja celów promocyjnych, odpowiedzialność za programy motywacyjne,
•zarządzanie podległym zespołem,
• kontrola budżetu zarządzanego obszaru.
Asystent promocji i kampanii medialnych
Klaster Abi
• Tworzenie, redagowanie, opiniowanie treści materiałów promocyjnych i reklamowych
• Aktywny udział w spotkaniach i sesjach burzy mózgów nt. kampanii promocyjnej nowych produktów firmy
• Dobór optymalnych nośników i kanałów reklamy do konkretnych grup docelowych klientów
• Planowanie strategii marketingowej produktów firmy
• Udział w planowaniu budżetu na kampanię reklamową
• Copywriting oraz udział w kampanii pozycjonowania produktów firmy
• Aktywny udział w spotkaniach i sesjach burzy mózgów nt. kampanii promocyjnej nowych produktów firmy
• Dobór optymalnych nośników i kanałów reklamy do konkretnych grup docelowych klientów
• Planowanie strategii marketingowej produktów firmy
• Udział w planowaniu budżetu na kampanię reklamową
• Copywriting oraz udział w kampanii pozycjonowania produktów firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
salsa, windsurfing
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Active Strategy
Głęboko wierzymy, że człowiek może czerpać satysfakcję ze swojego życia w pracy i poza nią. Firma powstała po to, żeby dawać ludziom szansę na jej pełnię.
Więcej na: http://active-strategy.com/blog
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
FlowUp
Flow-Up
Możesz tu znaleźć tematy:
Rozwój osobisty
Marketing
E-biznes
Zarządzanie i organizowanie
Biznes
Inne wolne (polityka dla ludzi i firm, humor, szkolenia...)
(To forum