Agnieszka Szklarczyk

Chief Executive Officer (CEO) at I.AM AGENCY
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Marketing Public Relations Strategia biznesowa Analiza biznesowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Analiza marketingowa Planowanie i realizacja budzetów

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEO | Founder
I.AM Agencja Marketingowa
• Przygotowywanie i koordynowanie kompleksowych działań marketingowych dla obecnych klientów agencji IAM oraz zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi.
• Efektywne zarządzanie projektami - koordynacja wszystkich zaangażowanych jednostek (SEM/ SEO/ SOCIAL MEDIA/ EMAIL MARKETING/ STUDIA GRAFICZNE)
• Negocjowanie umów z klientami
• Monitorowanie wyników finansowych w celu zapewnienia wykonania szacunków
budżetowych i kluczowych wskaźników efektywności ( KPI)
• Rozwój biznesu poprzez współpracę z obecnymi klientami oraz opracowanie proaktywnego planu działania.

NOWY BIZNES
• Aktywne uczestnictwo i kierowanie nowymi projektami biznesowymi
• Tworzenie prezentacji ofert

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
• Budowanie i utrzymywanie efektywnego zespołu specjalistów
• Prowadzenie aktywnej rekrutacji nowych członków zespołu

• Współpraca przy wdrażaniu lub opracowywaniu nowych usług / produktów

DODATKOWY PROJEKT
• Koordynowanie biznesowej perspektywy projektów technologicznych - udział w tworzeniu BIG DATA, wdrażanie automatyzacji marketingu
• Wzbogacanie oferty i poprawa efektywności działań
• Udostępnianie dodatkowych rozwiązań niezwiązanych z mediami, np. audyty call center / zarządzanie CRM

SZKOLENIA
• Prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń z zakresu wydajności - zapewnienie właściwego zrozumienia i zrozumienia przedmiotu w Agencji i poza nią
Zasław Tss Sp. z o.o. Sp.K.
Dyrektor Marketingu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• opracowanie, wdrożenie i kontrola - wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych firmy
• nadzorowanie projektowania i realizacji badań rynku i konsumentów
• nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania budżetu marketingowego
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy
• współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.)
• analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych,
• tworzenie wizerunku firmy
• nadzorowanie procesu komunikacji ze środkami masowego przekazu,
• reprezentowanie firmy na spotkaniach, targach branżowych,
• uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie,
• podejmowanie działań związanych z szkoleniem i motywowaniem pracowników
BESKIDUS Sp. z o.o.
Marketing & Promotion Manager
• Analizy rynku i działań konkurencji
• Przygotowywanie prezentacji
• Edytowanie materiałów informacyjnych
• Uczestniczenie w procesie wyznaczania i selekcjonowania celów strategii marketingowej firmy
• Planowanie, prowadzenie i koordynację programów oraz kampanii marketingowych
• Rozwijanie, wdrażanie, zarządzanie strategiami marketingowymi niezbędnymi do zaspokojenia potrzeb rynku
• Wspieranie działów w bieżących zadaniach
• Tworzenie i opieka nad programami lojalnościowymi
• Rozpisywanie konkursów
• Tworzenie regulaminów
• Współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
• Merchandising
• Przygotowywanie i planowanie materiałów reklamowych m.in. : bilboardy, plakaty, ulotki, broszury, oferty handlowe oraz materiałów firmowych: teczki firmowe, wizytówki
Logo
PR and Marketing Manager
gOffline
• dbałość o wizerunek firmy i prowadzenie działań marketingowych,
• przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,
• nadzór i aktualizację strony oraz sklepu internetowego oraz inicjowanie innych działań w zakresie e-marketingu,
• współpracę z agencjami marketingowymi,
• zwiększenie efektywności sprzedaży oraz kreowanie wizerunku marki i produktów.
• działania wspierające wdrażanie nowych produktów,
• planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych,
• analiza sytuacji na rynkach i działań konkurencji; segmentacja bazy klientów,
•ustalanie i realizacja celów promocyjnych, odpowiedzialność za programy motywacyjne,
•zarządzanie podległym zespołem,
• kontrola budżetu zarządzanego obszaru.
Logo
Asystent promocji i kampanii medialnych
Klaster Abi
• Tworzenie, redagowanie, opiniowanie treści materiałów promocyjnych i reklamowych
• Aktywny udział w spotkaniach i sesjach burzy mózgów nt. kampanii promocyjnej nowych produktów firmy
• Dobór optymalnych nośników i kanałów reklamy do konkretnych grup docelowych klientów
• Planowanie strategii marketingowej produktów firmy
• Udział w planowaniu budżetu na kampanię reklamową
• Copywriting oraz udział w kampanii pozycjonowania produktów firmy

Edukacja

Logo
Zarządzanie marketingiem, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu
Logo
Politologia/ PR, magisterskie
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

salsa, windsurfing

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Active Strategy
Active Strategy
Głęboko wierzymy, że człowiek może czerpać satysfakcję ze swojego życia w pracy i poza nią. Firma powstała po to, żeby dawać ludziom szansę na jej pełnię. Więcej na: http://active-strategy.com/blog
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie. Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Dział PR
Dział PR
Działy PR
e.Marketing
e.Marketing
Marketing poprzez internet
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
FlowUp
FlowUp
Flow-Up Możesz tu znaleźć tematy:  Rozwój osobisty  Marketing  E-biznes  Zarządzanie i organizowanie  Biznes  Inne wolne (polityka dla ludzi i firm, humor, szkolenia...) (To forum