Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Produktu
• Wdrożenie kompleksowych narzędzi rozwiązań biznesowych w programach (WF-Mag, Symfonia, Forte, Optima, Subiekt GT, Ramzes) dla sektora handlu elektronicznego (e-commerce) stanowiących realną przewagę konkurencyjną dla firmy. Zarządzanie grupą 7 aplikacji wysyłkowych, tworzenie harmonogramów aktualizacji i wdrożeń, opracowywanie planów promocji sprzedaży oraz koordynacja grup roboczych.
• Wdrożenie aplikacji wysyłkowej w programie pocztowym Microsoft Outlook dla małych i średnich firm. Zarządzanie grupą roboczą, tworzenie harmonogramów wdrożenia oraz planów weryfikacji wyników instalacji aplikacji.
• Zarządzanie kierunkiem rozwoju usług i produktów, opracowywanie planów marketingu mix, współpraca przy tworzeniu planu strategii marketingowej i produktowej.
• Aktywne prowadzenie szkoleń usługowych i produktowych dla działów wewnętrznych oraz partnerów biznesowych, w tym wykorzystując również platformy webinarowe.
• Raportowanie wyników sprzedaży narzędzi i usług, tworzenie planów rozwojowych produktów oraz promowanie rozwiązań zwiększających sprzedaż.
• Wdrożenie aplikacji wysyłkowej w programie pocztowym Microsoft Outlook dla małych i średnich firm. Zarządzanie grupą roboczą, tworzenie harmonogramów wdrożenia oraz planów weryfikacji wyników instalacji aplikacji.
• Zarządzanie kierunkiem rozwoju usług i produktów, opracowywanie planów marketingu mix, współpraca przy tworzeniu planu strategii marketingowej i produktowej.
• Aktywne prowadzenie szkoleń usługowych i produktowych dla działów wewnętrznych oraz partnerów biznesowych, w tym wykorzystując również platformy webinarowe.
• Raportowanie wyników sprzedaży narzędzi i usług, tworzenie planów rozwojowych produktów oraz promowanie rozwiązań zwiększających sprzedaż.
Specjalista ds. Marketingu
- Opracowywanie planów mieszanki marketingowej usług i dostosowanie jej do potrzeb rynków docelowych,
- opracowywanie szczegółowych projektów planu marketingowego wraz z kierunkami rozwoju danego produktu lub usługi,
- wdrażanie nowych produktów w odpowiedzi na potrzeby rynku,
- koordynacja i przeprowadzanie badań rynkowych,
- opracowywanie planów promocji sprzedaży usług,
- współtworzenie planów i realizacji działań ATL/BTL oraz działań wspierających w ramach marketingu 360 stopni,
- bezpośrednia współpraca z dostawcami odpowiedzialnymi za opracowanie materiałów reklamowych, promocyjnych i technologicznych,
- wdrażanie nowych usług i bieżące zarządzanie usługami,
- Koordynowanie przepływu informacji i kształtowanie wewnętrznego public relations w firmie,
- Nadzorowanie procesu kształtowania tożsamości i wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz,
- Komunikacja z mediami i tworzenie informacji prasowych,
- Zapewnianie komunikacji wewnątrz Firmy - nadzorowanie wydawania wewnętrznych gazetek i broszur,
- redakcja biuletynu firmowego,
- tworzenie marketingu wystawienniczego,
- organizowanie eventów dla klientów oraz imprez integracyjnych dla pracowników,
- współpraca i nadzorowanie współpracy z agencjami reklamowymi.
- opracowywanie szczegółowych projektów planu marketingowego wraz z kierunkami rozwoju danego produktu lub usługi,
- wdrażanie nowych produktów w odpowiedzi na potrzeby rynku,
- koordynacja i przeprowadzanie badań rynkowych,
- opracowywanie planów promocji sprzedaży usług,
- współtworzenie planów i realizacji działań ATL/BTL oraz działań wspierających w ramach marketingu 360 stopni,
- bezpośrednia współpraca z dostawcami odpowiedzialnymi za opracowanie materiałów reklamowych, promocyjnych i technologicznych,
- wdrażanie nowych usług i bieżące zarządzanie usługami,
- Koordynowanie przepływu informacji i kształtowanie wewnętrznego public relations w firmie,
- Nadzorowanie procesu kształtowania tożsamości i wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz,
- Komunikacja z mediami i tworzenie informacji prasowych,
- Zapewnianie komunikacji wewnątrz Firmy - nadzorowanie wydawania wewnętrznych gazetek i broszur,
- redakcja biuletynu firmowego,
- tworzenie marketingu wystawienniczego,
- organizowanie eventów dla klientów oraz imprez integracyjnych dla pracowników,
- współpraca i nadzorowanie współpracy z agencjami reklamowymi.
Specjalista ds. Marketingu
- Współtworzenie materiałów marketingowych, reklamowych, promocyjnych,
- Zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej w miesięczniku, odpowiedzialność za zawartość merytoryczną, reklamową i desin pisma,
- Współpraca z mediami ( dziennikarze radiowi, telewizyjni, prasowi)
- Analiza i badanie satysfakcji klientów, przygotowywanie raportów,
- Pozyskiwanie nowych klientów, reklamodawców i sponsorów,
- Przygotowywanie wielu przedsięwzięć reklamowych, marketingowych i sprzedażowych,
- Kompleksowa organizacja akcji diagnostycznych, promocyjnych i profilaktycznych,
- Rozmowy z partnerami, przygotowywanie ofert cenowych, informacyjnych i reklamowych,
- Współpraca przy realizacji różnych projektów,
- Przygotowywanie raportów i analiz marketingowych,
- Kontakt z instytucjami współpracującymi i grafikiem,
- Podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.
- Zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej w miesięczniku, odpowiedzialność za zawartość merytoryczną, reklamową i desin pisma,
- Współpraca z mediami ( dziennikarze radiowi, telewizyjni, prasowi)
- Analiza i badanie satysfakcji klientów, przygotowywanie raportów,
- Pozyskiwanie nowych klientów, reklamodawców i sponsorów,
- Przygotowywanie wielu przedsięwzięć reklamowych, marketingowych i sprzedażowych,
- Kompleksowa organizacja akcji diagnostycznych, promocyjnych i profilaktycznych,
- Rozmowy z partnerami, przygotowywanie ofert cenowych, informacyjnych i reklamowych,
- Współpraca przy realizacji różnych projektów,
- Przygotowywanie raportów i analiz marketingowych,
- Kontakt z instytucjami współpracującymi i grafikiem,
- Podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.
Szkolenia i kursy
- Sztuka przekonywania,
- Techniki negocjacji,
- Techniki sprzedaży z elementami negocjacji,
- Sales Impact Training,
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych w ruchu wychodzącym.
- Techniki negocjacji,
- Techniki sprzedaży z elementami negocjacji,
- Sales Impact Training,
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych w ruchu wychodzącym.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- Gotowanie
- turystyka górska,
- spływy kajakowe,
- kreowanie wizerunku osób i firm,
- wizaż i stylizacja.
- turystyka górska,
- spływy kajakowe,
- kreowanie wizerunku osób i firm,
- wizaż i stylizacja.
Inne
Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania oraz zdolność dostosowania się do nowych sytuacji;
Umiejętność pracy w zespole, łatwość trafnej oceny sytuacji i podejmowanie właściwych decyzji,
Upór w dążeniu do celu i potrzeba ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
Sumienność, odpowiedzialność, efektywność i zdecydowanie w działaniu,
Nastawienie na sukces.
Umiejętność pracy w zespole, łatwość trafnej oceny sytuacji i podejmowanie właściwych decyzji,
Upór w dążeniu do celu i potrzeba ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
Sumienność, odpowiedzialność, efektywność i zdecydowanie w działaniu,
Nastawienie na sukces.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bezpłatne porady wnętrzarskie
Poszukujesz porady w zakresie aranżacji wnętrz ? A może czujesz w sobie nieprzepartą chęć do niesienia pomocy ? No to tutaj możesz się wykazać. Dla firm i osób prywatnych
Biznes
"Aby skutecznie prowadzić biznes, człowiek musi mieć wyobraźnię.
Musi mieć wizję tego, do czego chce dojść"
Charles M. Schwab
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht