Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Przedstawicieli Farmaceutycznych i Medycznych
• Określanie potencjału biznesowego na podległym obszarze oraz alokacja celów sprzedaży z wykorzystaniem dostępnych zasobów
• Zarządzanie podległym zespołem - budowanie zespołu, rekrutacja, motywowanie, ocena i rozwój pracowników (np. coaching, szkolenia, szkolenie wstępne)
• Ustalanie zasad pracy zespołu, delegowanie zadań i wyznaczanie celów oraz monitorowanie ich realizacji (wspólne wizyty, targetowanie, akcje specjalne), koordynowanie i wspieranie zespołu
• Analiza rynku na podstawie dostępnych danych i podejmowanie na ich podstawie działań w terenie prowadzących do realizacji założeń sprzedażowych oraz opiniowanie strategii marketingowej
• Zapewnienie właściwej współpracy i komunikacji w zespole, pomiędzy zespołami, z przełożonymi oraz klientami
• Budowanie wizerunku firmy
• Podział i zarządzanie budżetem zespołu oraz monitorowanie wyników sprzedażowych
• Organizacja oraz prowadzenie konferencji naukowych, warsztatów i prezentacji
• Udział w ogólnofirmowych zespołach projektowych
• Zarządzanie podległym zespołem - budowanie zespołu, rekrutacja, motywowanie, ocena i rozwój pracowników (np. coaching, szkolenia, szkolenie wstępne)
• Ustalanie zasad pracy zespołu, delegowanie zadań i wyznaczanie celów oraz monitorowanie ich realizacji (wspólne wizyty, targetowanie, akcje specjalne), koordynowanie i wspieranie zespołu
• Analiza rynku na podstawie dostępnych danych i podejmowanie na ich podstawie działań w terenie prowadzących do realizacji założeń sprzedażowych oraz opiniowanie strategii marketingowej
• Zapewnienie właściwej współpracy i komunikacji w zespole, pomiędzy zespołami, z przełożonymi oraz klientami
• Budowanie wizerunku firmy
• Podział i zarządzanie budżetem zespołu oraz monitorowanie wyników sprzedażowych
• Organizacja oraz prowadzenie konferencji naukowych, warsztatów i prezentacji
• Udział w ogólnofirmowych zespołach projektowych
Kierownik Przedstawicieli Farmaceutycznych
• realizacja strategii produktowych opracowanych przez PM
• realizacja sprzedaży na podległym regionie
• zarządzanie Grupą Przedstawicieli Farmaceutycznych
• rekrutacja
• organizowanie pracy, w tym targeting
• zapewnienie efektywności pracy
• coaching i motywowanie
• rozliczanie z wyników, ocena i premiowanie
• szkolenia
• raportowanie do Kierownika Działu Marketingu
• obsługa grup zakupowych, kluczowych klientów
• nadzór nad akcjami hurtowni na podległym terenie
• realizacja sprzedaży na podległym regionie
• zarządzanie Grupą Przedstawicieli Farmaceutycznych
• rekrutacja
• organizowanie pracy, w tym targeting
• zapewnienie efektywności pracy
• coaching i motywowanie
• rozliczanie z wyników, ocena i premiowanie
• szkolenia
• raportowanie do Kierownika Działu Marketingu
• obsługa grup zakupowych, kluczowych klientów
• nadzór nad akcjami hurtowni na podległym terenie
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna