Umiejętności
MS Office Standard, systemy wspomagające zarządzanie (VICIdial, AVAYA CMS, Siebel, Teleopti CCC)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Centrum Sprzedaży Warszawa
1) Tworzenie i rozwój Sekcji Sprzedaży
2) Zarządzanie procesem pozyskania nowych klientów (B2B).
3) Realizacja oraz kontrola wskaźników KPI w zakresie pozyskania nowych klientów KRD (sprzedażowych, jakościowych oraz efektywnościowych).
4) Zarządzanie zespołem sprzedażowym (Liderzy + Konsultanci).
5) Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Lidera i Konsultanta.
6) Tworzenie planów motywacyjnych.
7) Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz coachingów.
8) Bieżąca analiza konkurencji oraz podejmowanie odpowiednich kroków w celu poszerzania portfela klientów.
2) Zarządzanie procesem pozyskania nowych klientów (B2B).
3) Realizacja oraz kontrola wskaźników KPI w zakresie pozyskania nowych klientów KRD (sprzedażowych, jakościowych oraz efektywnościowych).
4) Zarządzanie zespołem sprzedażowym (Liderzy + Konsultanci).
5) Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Lidera i Konsultanta.
6) Tworzenie planów motywacyjnych.
7) Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz coachingów.
8) Bieżąca analiza konkurencji oraz podejmowanie odpowiednich kroków w celu poszerzania portfela klientów.
Koordynator procesów Call Center
InTouch Contact Center Sp. z o. o.
1) Zarządzanie procesem pozyskania nowych klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
2) Realizacja oraz kontrola wskaźników KPI w zakresie pozyskania nowych klientów nc+ oraz obsługi klientów NNK, TNK HD i TNK SD (sprzedażowych, jakościowych oraz efektywnościowych).
3) Zarządzanie i realizacja projektów zlecanych przez klienta (kampanie in- jak i outbound’owe).
4) Zarządzanie zespołem sprzedażowym (Liderzy + Konsultanci).
5) Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Lidera i Konsultanta.
6) Tworzenie planów motywacyjnych.
7) Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz coachingów.
2) Realizacja oraz kontrola wskaźników KPI w zakresie pozyskania nowych klientów nc+ oraz obsługi klientów NNK, TNK HD i TNK SD (sprzedażowych, jakościowych oraz efektywnościowych).
3) Zarządzanie i realizacja projektów zlecanych przez klienta (kampanie in- jak i outbound’owe).
4) Zarządzanie zespołem sprzedażowym (Liderzy + Konsultanci).
5) Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Lidera i Konsultanta.
6) Tworzenie planów motywacyjnych.
7) Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz coachingów.
wystawiono
Swoją bogatą wiedzą zawodową i doświadczeniem chętnie dzieliła się również ze mną co przełożyło się korzystnie nie tylko na moje wyniki w pracy ale również na wynik całego zespołu. Bardzo pozytywna i energiczna osoba. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Z każdej sytuacji potrafi znaleźć najlepsze wyjście. Osoba wymagająca ale przekłada się to na wynik ogólny. Często doceniała moją pracę a w krytycznych sytuacjach dodawała mi siły i pozytywnych emocji co przywracało mi siłę do dalszych zmagań. Bardzo dużo nauczyłam się zasilając jej zespół co mogę wykorzystać budując mój obecny TEAM. Agnieszko, dziękuję pomimo zgrzytów jakie czasami miały miejsce. :)
Kierownik Sekcji Sprzedaży Telefonicznej
1) Zorganizowanie wewnątrz Organizacji zespołu sprzedażowego (rekrutacja, szkolenie, zarządzanie zespołem).
2) Zarządzanie procesem pozyskania nowych klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
3) Zarządzanie procesem pozyskania klientów we współpracujących z ITI Neovision call center zewnętrznymi.
4) Zarządzanie procesem lojalizacji abonentów realizowanym podległym zespołem sprzedażowym (40 osób).
5) Zarządzanie pracą podległych Kierowników Grup.
6) Udział w rekrutacjach na stanowisko Kierownika Grupy, Kierownika Zmiany, Konsultanta.
2) Zarządzanie procesem pozyskania nowych klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
3) Zarządzanie procesem pozyskania klientów we współpracujących z ITI Neovision call center zewnętrznymi.
4) Zarządzanie procesem lojalizacji abonentów realizowanym podległym zespołem sprzedażowym (40 osób).
5) Zarządzanie pracą podległych Kierowników Grup.
6) Udział w rekrutacjach na stanowisko Kierownika Grupy, Kierownika Zmiany, Konsultanta.
Szkolenia i kursy
1) Akademia zarządzania:Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Trudne sytuacje w praktyce menedżerskiej, Komunikacja w biznesie, Inteligencja społeczna w zarządzaniu; Skuteczny project manager, Extended disc, Coaching menedżerski w praktyce - ITI Corporation
2) Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych, Negocjacje oraz komunikacja w firmie - STS
3) Projektowanie ankiet - SATISO
2) Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych, Negocjacje oraz komunikacja w firmie - STS
3) Projektowanie ankiet - SATISO
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
psychologia społeczna
polska kinematografia
malarstwo Tamary Łempickiej
odkrywanie turystycznych i historycznych skrbów regionu
polska kinematografia
malarstwo Tamary Łempickiej
odkrywanie turystycznych i historycznych skrbów regionu
Grupy
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.