Agnieszka Slugocka
Proficiency with Microsoft Project, Gantt Chart Project, Excel, Power Point and Word, Basic Primavera and SAP QM Software.
Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fundusze Europejskie
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy iPhone
-
dzięki...
-
Witam proszę sprzedajcie mi patent na zrobienie japińskiego omleta... Dziękuje bardzo za pomoc
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fundusze Europejskie
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fundusze Europejskie
-
Witam, aplikowaliśmy do POKL działanie 6.2 w 2008 roku WUP Kraków Małopolskie,
Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w poniższym linku jest wynik naborów - WUP przyznał dof. tylko 5 instytucjom i nie ocenił do dnia dzisiejszego wszystkich wniosków- odwołania nie pomogły, nabór zawieszono po tygodniu naboru.
http://pokl.wup-krakow.pl/tl_files/pokl/y_document...
Nowy nabór na 2009 kończy się 31 marca,
Jeśli ktoś aplikował w innym województwie i otrzymał Kartę oceny projektu z chęcią wymienię się wnioskiem, tym samym doświadczeniem. My do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy owych kart, więc przy nowym naborze nie wiemy jakie błędy zostały popełnione, i dlaczego wogóle nas nie oceniono - taka sytuacja niestety jest nagminna - opieszałość IZ. Pozdrawiam -
Witam, aplikowaliśmy do POKL działanie 6.2 w 2008 roku WUP Kraków Małopolskie,
Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia w poniższym linku jest wynik naborów - WUP przyznał dof. tylko 5 instytucjom i nie ocenił do dnia dzisiejszego wszystkich wniosków- odwołania nie pomogły, nabór zawieszono po tygodniu naboru.
http://www.pokl.wup-krakow.pl/tl_files/pokl/y_document...
Nowy nabór na 2009 kończy się 31 marca,
Jeśli ktoś aplikował w innym województwie i otrzymał Kartę oceny projektu z chęcią wymienię się wnioskiem, tym samym doświadczeniem. My do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy owych kart, więc przy nowym naborze nie wiemy jakie błędy zostały popełnione, i dlaczego wogóle nas nie oceniono - taka sytuacja niestety jest nagminna - opieszałość IZ. Pozdrawiam -
Na KPZ analizuje pani adekwatność celów i ustala np. nowe cele
-
Nie - Kierowniczy Przegląd zarządzania jest "narzędziem" analizy w tym celów szczegółowych," cyt. "Cele szczegółowe formułowane są przez liderów i stawiane przed każdym procesem, więc winny być postawione w I etamie, a KPZ, jest po to, aby zanalizować, uaktualnić i zweryfikować cele."
-
Zgadzam się w 100, a nawet 200 % z powyższymi postami, nie jest sztuką naprodukować zbędnej dokumentacji, sama wiem, że najlepiej funkcjonuje dokumentacja ograniczona do minimum, a zawierająca wszystkie wymagania, miałam na myśli to, że należy dobrze przemyśleć wybór Firmy konsultingowej i cel wdrożenia ISO, pozdrawiam
-
Witam, czy mógłby ktoś podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami odnoście stosowania narzędzia diagnozującego rozwój organizacji - Modelu CAF (Common Assessment Framework), przy jednoczesnym funkcjonowaniu SZJ wg. ISO 9001, czy te metody są ze sobą integralne? Chciałabym wykorzystać CAF jako metodę doskonalenia systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 (pkt 8.5.1 Ciągłe doskonalenie).
dzięki i pozdrawiam.....:)Agnieszka Sularz edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 14:15 -
Do polecenia firmy Dekra....( post -Michał Frontczak) Zgodnie w zakresem działania i akredytacji firmy certyfikujące nie mogą wdrażać, więc to niedpowiednie poleceć Jednostkę cert, do fazy wdrożeniowej. Na rynku jest wiele firm konsultingowych, ale doradzam aby najpierw przemyśleć czego oczekujemy od wdrożenia ISO, bo wiem, że są "FIREMKI", które dla małych p.p. zrobią to nawet za np. 2 tyś (opisują 6 wymaganych normą procesów, robią KJ na 2 strony i tyle)i potem tylko wisi na ścianie Certyfikat , a ISO umiera jeszcze nawet nienarodzone...Agnieszka Sularz edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 14:03
-
Pkt. 5.4.1 Cele dotyczące jakości
„Najwyższe kierownictow powinno zapewnić ustanowienie celów dotyczących jakości dla odpowiednich funkcji i szczebli w organizacji, łącznie z celami z celami potrzebnymi do spełnienia wymagań dotyczących wyrobu. Cele dotyczące jakości powinny być mierzalne i spójne z polityką jakości
Pkt.8.2.3 Monitorowanie i pomiar procesów
„Organizacja powinna stosować odpowiednie metody monitorowania oraz, gdy ma to zastosowanie, metody pomiarów procesów systemu zarządzania jakością…..”Jeżeli zaplanowane wyniki nie są osiągane, to w celu zapewnienia zgodności wyrobu należy dokonać korekcji lub podjąć, tam gdzie ma to zastosowanie, działania korygujące”
Metodyka stawiania celów:
1. Mechanizm stawiania celów rozróżnia:
− cele ogólne (zamierzenia),
− cele szczegółowe (kwantyfikowalne cele dla procesów)
2. Podstawą stawiania celów jest POLITYKA JAKOŚCIA. Polityka jakości określa cele ogólne stanowiące ramy dla celów szczegółowych stawianych dla poszczególnych procesów.
Np.:
− zapewnienie w pełni profesjonalnej obsługi i ustawiczne podnoszenie jakości świadczonych usług,
− badanie stopnia zadowolenia klienta i monitorowanie jego oczekiwań względem naszej firmy
− utrzymanie pozycji lokalnego lidera rynku usług brokerskich
− utrzymanie stabilnej kondycji finansowej firmy
− stabilizacja i rozwój potencjału ludzkiego
Cele szczegółowe formułowane są przez liderów i stawiane przed każdym procesem, więc winny być postawione w I etamie, a KPZ, jest po to, aby zanalizować, uaktualnić i zweryfikować cele.