Umiejętności
Komunikatywność
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
Umiejętności miękkie
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientem
nawiązywanie kontaktów
Prawo jazdy kat B
ambicja
optymizm
Szybka adaptacja w nowym środowisku
Konstruktywne rozwiązywanie problemów
konstruktywne myślenie i działanie
Doświadczenie zawodowe
Trener
Zespół Trenerów Biura Development/ HR
Przygotowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych w obszarach – sprzedażowym, produktowym oraz systemowym dla nowoprzyjętych pracowników jak i dla pracowników innych jednostek organizacyjnych GNB, analiza efektywności prowadzonych szkoleń, bieżąca ewaluacja prowadzonych działań.
Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Nadzór nad tworzeniem projektów i narzędzi oraz wdrażanie ich w procesie sprzedaży, bezpośrednie wsparcie procesu sprzedaży, przygotowywanie analiz oraz raportów sprzedażowych, zarządzanie podległym działem i zespołem pracowników, organizacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników SKOK „ARKA” w zakresie jakości obsługi,
Trener Wewnętrzny
Prowadzenie szkoleń w obszarach- sprzedażowym, produktowym i systemowym, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów w ramach pracy w Regionie Katowice/Częstochowa w zakresie produktów bankowych, aplikacji bankowych, umiejętności sprzedażowych, profesjonalnej obsługi Klienta, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta, prowadzenie obserwacji rozwojowych pracowników tj. Indywidualny Trening Umiejętności oraz Indywidualny Trener Doradcy w oparciu o standardy obowiązujące w Banku, tworzenie prezentacji szkoleniowych.
Szkolenia i kursy
- „Nie/konwencjonalne metody szkoleniowe” – Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
- „Getting Things Done” - David Allen Company
- „Program Start Menadżerowie ING” - Akademia Detalu ING
- „Train the Trainer” - LightHouse Consulting&Training
- "Train the Trainer" - Westhill Consulting
- „ING Best Service II Trudne sytuacje w obsłudze Klienta – LightHOUSE Consulting&Training
- „Getting Things Done” - David Allen Company
- „Program Start Menadżerowie ING” - Akademia Detalu ING
- „Train the Trainer” - LightHouse Consulting&Training
- "Train the Trainer" - Westhill Consulting
- „ING Best Service II Trudne sytuacje w obsłudze Klienta – LightHOUSE Consulting&Training
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
dobry film i książka
podróże
dietetyka, homeopatia
psychologia
jazda na rolkach i rowerze
podróże
dietetyka, homeopatia
psychologia
jazda na rolkach i rowerze