Agnieszka Stańczak-Masłoń

Trener
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Komunikatywność Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Umiejętności miękkie Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientem nawiązywanie kontaktów Prawo jazdy kat B ambicja optymizm Szybka adaptacja w nowym środowisku Konstruktywne rozwiązywanie problemów konstruktywne myślenie i działanie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener
Zespół Trenerów Biura Development/ HR
Przygotowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych w obszarach – sprzedażowym, produktowym oraz systemowym dla nowoprzyjętych pracowników jak i dla pracowników innych jednostek organizacyjnych GNB, analiza efektywności prowadzonych szkoleń, bieżąca ewaluacja prowadzonych działań.
SKOK Piast
Kierownik Oddziału
SKOK Arka
Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Nadzór nad tworzeniem projektów i narzędzi oraz wdrażanie ich w procesie sprzedaży, bezpośrednie wsparcie procesu sprzedaży, przygotowywanie analiz oraz raportów sprzedażowych, zarządzanie podległym działem i zespołem pracowników, organizacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników SKOK „ARKA” w zakresie jakości obsługi,
ING Bank Śląski SA
Trener Wewnętrzny
Prowadzenie szkoleń w obszarach- sprzedażowym, produktowym i systemowym, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów w ramach pracy w Regionie Katowice/Częstochowa w zakresie produktów bankowych, aplikacji bankowych, umiejętności sprzedażowych, profesjonalnej obsługi Klienta, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta, prowadzenie obserwacji rozwojowych pracowników tj. Indywidualny Trening Umiejętności oraz Indywidualny Trener Doradcy w oparciu o standardy obowiązujące w Banku, tworzenie prezentacji szkoleniowych.
ING Bank Śląski SA
Doradca Klienta Detalicznego
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, wsparcie Klienta związane z dopasowaniem oferty produktowej. Banku do jego potrzeb,pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych.
Plus Bank S.A
Opiekun Klienta
Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów/ usług bankowych klientom zgodnie z założeniami planu biznesowego i ustalonymi zadaniami. Bieżąca obsługa operacji dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Przestrzeganie obowiązujących regulacji i standardów.

Szkolenia i kursy

- „Nie/konwencjonalne metody szkoleniowe” – Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
- „Getting Things Done” - David Allen Company
- „Program Start Menadżerowie ING” - Akademia Detalu ING
- „Train the Trainer” - LightHouse Consulting&Training
- "Train the Trainer" - Westhill Consulting
- „ING Best Service II Trudne sytuacje w obsłudze Klienta – LightHOUSE Consulting&Training

Edukacja

Logo
Zarządzanie Europejskie, magisterskie
Politechnika Częstochowska
Logo
FINANSE I BANKOWOŚĆ, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Księgowość, średnie
Studium Finasów w Chorzowie - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

dobry film i książka
podróże
dietetyka, homeopatia
psychologia
jazda na rolkach i rowerze