Umiejętności
Komunikacja kryzysowa
Skuteczność
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rekrutacja
Selekcja CV
Samomotywacja
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Zarządzania Środkami Trwałymi
- działania związanie z otwarciem nowych placówek bankowych/centrali;
- udział w zamykaniu placówek bankowych/centrali;
- aranżowanie przestrzeni bankowej;
- aktualizacja aranżacji placówek bankowych (autoCAD)
- opracowywanie faktur związanych z zakupami środków trwałych w dedykowanych systemach bankowych;
- współpraca z kontrahentami i jednostkami w Banku w zakresie rozliczeń;
- tworzenie budżetu dla podległych kont kosztowych;
- prawidłowe kwalifikowanie składników majątku trwałego na podstawie informacji odpowiedzialnych za ich nabywanie i obowiązujących regulacji wewnętrznych;
- przygotowanie raportów i analiz z zakresu gospodarki własnej;
- udział w oznakowywaniu składników majątku;
- obsługa zapotrzebowań na dostawy i serwis środków trwałych;
- podejmowanie działań optymalizujących i usprawniających procesy oraz koszty związane z zarządzaniem środkami trwałymi;
- prowadzenie potrzebnych katalogów, baz danych rejestrów w ramach podległego obszaru;
obsługa zgłoszeń i reklamacji w ramach podległego obszaru.
- udział w zamykaniu placówek bankowych/centrali;
- aranżowanie przestrzeni bankowej;
- aktualizacja aranżacji placówek bankowych (autoCAD)
- opracowywanie faktur związanych z zakupami środków trwałych w dedykowanych systemach bankowych;
- współpraca z kontrahentami i jednostkami w Banku w zakresie rozliczeń;
- tworzenie budżetu dla podległych kont kosztowych;
- prawidłowe kwalifikowanie składników majątku trwałego na podstawie informacji odpowiedzialnych za ich nabywanie i obowiązujących regulacji wewnętrznych;
- przygotowanie raportów i analiz z zakresu gospodarki własnej;
- udział w oznakowywaniu składników majątku;
- obsługa zapotrzebowań na dostawy i serwis środków trwałych;
- podejmowanie działań optymalizujących i usprawniających procesy oraz koszty związane z zarządzaniem środkami trwałymi;
- prowadzenie potrzebnych katalogów, baz danych rejestrów w ramach podległego obszaru;
obsługa zgłoszeń i reklamacji w ramach podległego obszaru.
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Środkami Trwałymi
- opracowywanie faktur związanych z zakupami środków trwałych w dedykowanych systemach bankowych;
- współpraca z kontrahentami i jednostkami w Banku w zakresie rozliczeń;
- tworzenie budżetu dla podległych kont kosztowych;
- prawidłowe kwalifikowanie składników majątku trwałego na podstawie informacji odpowiedzialnych za ich nabywanie i obowiązujących regulacji wewnętrznych;
- przygotowanie raportów i analiz z zakresu gospodarki własnej;
- udział w oznakowywaniu składników majątku;
- obsługa zapotrzebowań na dostawy i serwis środków trwałych;
- podejmowanie działań optymalizujących i usprawniających procesy oraz koszty związane z zarządzaniem środkami trwałymi;
- prowadzenie potrzebnych katalogów, baz danych rejestrów w ramach podległego obszaru;
obsługa zgłoszeń i reklamacji w ramach podległego obszaru.
- współpraca z kontrahentami i jednostkami w Banku w zakresie rozliczeń;
- tworzenie budżetu dla podległych kont kosztowych;
- prawidłowe kwalifikowanie składników majątku trwałego na podstawie informacji odpowiedzialnych za ich nabywanie i obowiązujących regulacji wewnętrznych;
- przygotowanie raportów i analiz z zakresu gospodarki własnej;
- udział w oznakowywaniu składników majątku;
- obsługa zapotrzebowań na dostawy i serwis środków trwałych;
- podejmowanie działań optymalizujących i usprawniających procesy oraz koszty związane z zarządzaniem środkami trwałymi;
- prowadzenie potrzebnych katalogów, baz danych rejestrów w ramach podległego obszaru;
obsługa zgłoszeń i reklamacji w ramach podległego obszaru.
Kierownik Oddziału
JUPI PARK
Obowiązki:
- rekrutacja i selekcja personelu;
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych do nowo powstałych oddziałów firmy na terenie całej Polski;
- budowanie zespołu;
- organizacja pracy personelu;
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
- raportowanie wyników;
- prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta;
- kontakty z kontrahentami, pozyskiwanie nowych Klientów.
- rekrutacja i selekcja personelu;
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych do nowo powstałych oddziałów firmy na terenie całej Polski;
- budowanie zespołu;
- organizacja pracy personelu;
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
- raportowanie wyników;
- prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta;
- kontakty z kontrahentami, pozyskiwanie nowych Klientów.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe