Wypowiedzi
-
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://www.ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnegowraz z zaznaczeniem preferowanego terminu. -
Witam Wszystkich,
mam przyjemność zaprosić Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji:
Sklep przyszłości Comarch Retail Innovation Center, organizowanej przez firmę Comarch i firmę iReward24.
Dzięki uczestnictwu w evencie dowiedzą się Państwo:
• jak tworzyć skuteczne programy lojalnościowe i jak budować długotrwałe relacje z klientami,
• jakie są sposoby wykorzystania muzyki, zapachu oraz interaktywności tak, aby klienci chcieli wracać do sklepu wiele razy,
• jak wykorzystać możliwości zastosowania ekranów dotykowych, multimedialnej lady Microsoft Surface oraz nowoczesnych narzędzi pozwalających wyróżnić się w oczach klientów,
• jak odpowiednio zatowarować sklepy i efektywnie zarządzać wielokanałową sprzedażą,
• jak stworzyć niepowtarzalny klimat w sklepie i przyciągnąć jeszcze więcej klientów.
Konferencja odbędzie się 22 września 2010 roku w Galerii Złote Tarasy w Warszawie. Jej głównym celem jest przekazanie najlepszych międzynarodowych praktyk biznesowych, zaprezentowanych w niestandardowej oprawie:
• Prezentacje przeprowadzone zostaną w nietypowej scenerii - w sali kinowej Multikina,
• Multimedialne stoisko Comarch Retail Innovation Center w samym centrum Złotych Tarasów pozwoli przenieść się do Sklepu Przyszłości i przekonać się, jak już dziś w praktyce mogą wyglądać nowoczesne zakupy.
Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.
Link do rejestracji: http://sklepprzyszlosci.pl/?s=rejestracja
Serdecznie zapraszam,
ak