Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy RYNEK IT
-
Witam,
dobre narzędzie dla osób odpowiedzialnych za zakupy IT - bezpłatna platforma, zawirająca oferty największych dystrybutorów w Polsce, możliwość zamawiania sprzętu także od dystrbutorów zagranicznych. Dzięki platformie porównanie sprzętu, oraz wybór najkorzystniejszej ceny zajmuje kilka minut.
Klienci mają możliwość:
- składania zamówień i dokonywania zakupu lokalnie lub centralnie,
- podania nieograniczonej liczby adresów dostawy,
- wydawania odrębnyh pozwoleń dla poszczególnych użytkowników,
- kontroli realizacji zamówieni,
- wglądu i wydruku faktury z systemu (jedna faktura, przy zakupach od wielu dystrybutorów),
- złożenia reklamacji online,
- dostosowania systemu do wewnętrznych zasad przeprowadzania zakupu,
- itd.
Proszę o kontakt, chętnie przedstawię szczegóły, oraz dam Państwu dostęp do platformy
Mobile: 48 781 820 715
Pozdrawiam
Agnieszka Słoniewska
MARKIT.PL Sp. z o.o.Agnieszka Słoniewska edytował(a) ten post dnia 03.02.12 o godzinie 09:53 -
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy iReward24 oraz Scientific Services, dziękuję za udział w warsztacie: Programy lojalnościowe - tworzenie, zarządzanie, analiza Efektywności, Mam nadzieję, że była to dla Pani/Pana dobra okazja do wymiany poglądów, doświadczeń i pogłębienia wiedzy z zakresu programów lojalnościowych.
Mamy nadzieję, że prezentowane informacje poszerzyły Państwa wiedzę na temat programów lojalnościowych, oraz horyzonty - materiały prześlemy wszystkim obecnym mailowo.
Dostajemy wiele zapytań odnośnie kolejnych warsztatów. Odpowiadam z przyjemnością: kolejne takie warsztaty odbędą się w Warszawie niebawem - będziemy informować na bieżąco.
Pozdrawiam
Agnieszka Słoniewska -
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy iReward24 oraz Scientific Services, dziękuję za udział w warsztacie: Programy lojalnościowe - tworzenie, zarządzanie, analiza Efektywności, Mam nadzieję, że była to dla Pani/Pana dobra okazja do wymiany poglądów, doświadczeń i pogłębienia wiedzy z zakresu programów lojalnościowych.
Mamy nadzieję, że prezentowane informacje poszerzyły Państwa wiedzę na temat programów lojalnościowych, oraz horyzonty - materiały prześlemy wszystkim obecnym mailowo.
Dostajemy wiele zapytań odnośnie kolejnych warsztatów. Odpowiadam z przyjemnością: kolejne takie warsztaty odbędą się w Warszawie niebawem - będziemy informować na bieżąco.
Pozdrawiam
Agnieszka Słoniewska -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing
-
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy iReward24 oraz Scientific Services, dziękuję za udział w warsztacie: Programy lojalnościowe - tworzenie, zarządzanie, analiza Efektywności, Mam nadzieję, że była to dla Pani/Pana dobra okazja do wymiany poglądów, doświadczeń i pogłębienia wiedzy z zakresu programów lojalnościowych.
Mamy nadzieję, że prezentowane informacje poszerzyły Państwa wiedzę na temat programów lojalnościowych, oraz horyzonty - materiały prześlemy wszystkim obecnym mailowo.
Dostajemy wiele zapytań odnośnie kolejnych warsztatów. Odpowiadam z przyjemnością: kolejne takie warsztaty odbędą się w Warszawie niebawem - będziemy informować na bieżąco.
Pozdrawiam
Agnieszka Słoniewska -
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy iReward24 oraz Scientific Services, dziękuję za udział w warsztacie: Programy lojalnościowe - tworzenie, zarządzanie, analiza Efektywności, Mam nadzieję, że była to dla Pani/Pana dobra okazja do wymiany poglądów, doświadczeń i pogłębienia wiedzy z zakresu programów lojalnościowych.
Mamy nadzieję, że prezentowane informacje poszerzyły Państwa wiedzę na temat programów lojalnościowych, oraz horyzonty - materiały prześlemy wszystkim obecnym mailowo.
Dostajemy wiele zapytań odnośnie kolejnych warsztatów. Odpowiadam z przyjemnością: kolejne takie warsztaty odbędą się w Warszawie niebawem - będziemy informować na bieżąco.
Pozdrawiam
Agnieszka Słoniewska -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PMR rynek handlu detalicznego
-
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABC Wzrostu Sprzedaży
-
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24Agnieszka Słoniewska edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 16:15 -
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24Agnieszka Słoniewska edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 16:01 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy HoReCa
-
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24 -
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci handlowe - współpraca
-
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnegowraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24Agnieszka Słoniewska edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 14:25 -
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24 -
Witam,
W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.
Agenda
POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie
Przerwa kawowa: 20 minut
CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD
CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.
Przerwa kawowa: 30 minut
CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.
Terminy warsztatów:
26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27
30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22
Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.
Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24Agnieszka Słoniewska edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 15:03