Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
zarządzanie markami Pronto i Kiwi w CE HUB (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja):
- tworzenie krótko- i długookresowych strategii marketingowych rozwoju ww. marek
- prowadzenie projektów wprowadzania na rynek nowych produktów
- przygotowanie wsparcia marketingowego marek (komunikacji ATL i BTL oraz promocji produktowych), jak również wsparcia na poziomie sklepu (przygotowanie materiałów POS, tworzenie programów wsparcia sprzedaży)
- przewodnictwo w prowadzeniu międzynarodowych projektów marketingowych
- stała analiza danych rynkowych na podstawie panelu detalicznego Nielsen
- estymacja wolumenu i prognozowanie przyszłej sprzedaży, kontrola stocku magazynowego
- odpowiedzialność za rozwój nowych opakowań produktów
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- tworzenie krótko- i długookresowych strategii marketingowych rozwoju ww. marek
- prowadzenie projektów wprowadzania na rynek nowych produktów
- przygotowanie wsparcia marketingowego marek (komunikacji ATL i BTL oraz promocji produktowych), jak również wsparcia na poziomie sklepu (przygotowanie materiałów POS, tworzenie programów wsparcia sprzedaży)
- przewodnictwo w prowadzeniu międzynarodowych projektów marketingowych
- stała analiza danych rynkowych na podstawie panelu detalicznego Nielsen
- estymacja wolumenu i prognozowanie przyszłej sprzedaży, kontrola stocku magazynowego
- odpowiedzialność za rozwój nowych opakowań produktów
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Brand Manager
pełna odpowiedzialność za zarządzanie marką Kiwi obejmujące zarówno brand management, jak i trade marketing management
Junior Brand Manager
- zarządzanie markami Kiwi, Clinomyn, Catch i Fissan
- opracowywanie i implementacja strategii marketingowych dla ww. marek we współpracy z Senior Brand Managerem
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- przygotowanie i wdrażanie programów marketingowych oraz komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie i koordynacja promocji produktowych
- koordynowanie międzynarodowych projektów marketingowych
- adaptacja oraz odpowiedzialność za rozwój nowych opakowań produktów
- współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji przedsięwzięć promocyjnych
- współtworzenie materiałów reklamowych wraz z działem Trade Marketingu
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
- analiza danych rynkowych oraz tworzenie raportów na podstawie danych AC Nielsen
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- opracowywanie i implementacja strategii marketingowych dla ww. marek we współpracy z Senior Brand Managerem
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- przygotowanie i wdrażanie programów marketingowych oraz komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie i koordynacja promocji produktowych
- koordynowanie międzynarodowych projektów marketingowych
- adaptacja oraz odpowiedzialność za rozwój nowych opakowań produktów
- współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji przedsięwzięć promocyjnych
- współtworzenie materiałów reklamowych wraz z działem Trade Marketingu
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
- analiza danych rynkowych oraz tworzenie raportów na podstawie danych AC Nielsen
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Assistant Brand Manager
pomoc przy realizacji projektów marketingowych marek Kiwi, Clinomyn, Fissan i Catch
stażystka w Pionie Marketingu
- przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników marki oraz działania konkurencji poprzez stały monitoring danych sprzedażowych i rynkowych oraz działań ofertowych, promocyjnych, reklamowych i mediowych
- współpraca z Senior Brand Managerem w zarządzaniu promocjami i reklamą
- wspieranie zespołu Senior Brand Managera w prowadzonych projektach poprzez realizację zadań zleconych
- współpraca z Senior Brand Managerem w zarządzaniu promocjami i reklamą
- wspieranie zespołu Senior Brand Managera w prowadzonych projektach poprzez realizację zadań zleconych
praktykantka w Dziale Marketingu
Sanofi-Synthelabo
- praca z programem IMS - analiza danych marketingowych oraz sporządzanie wykresów i zestawień na ich podstawie
- utrzymywanie kontaktów z agencjami reklamowymi
- przetwarzanie danych związanych z oceną pracy przedstawicieli handlowych
- ewidencja dokumentacji napływającej do działu
- utrzymywanie kontaktów z agencjami reklamowymi
- przetwarzanie danych związanych z oceną pracy przedstawicieli handlowych
- ewidencja dokumentacji napływającej do działu
praktykantka w Dziale HR
Hotel „Merkury” (Warszawa) należący do sieci Accor Hotels
- wstępna segregacja i selekcja kandydatów aplikujących na stanowiska pracy należących do Grupy Accor w Polsce
- dokonywanie tłumaczeń na język angielski korespondencji biurowej i regulacji z zakresu prawa pracy
- obsługa administracji personalnej prowadzonej w dziale
- dokonywanie tłumaczeń na język angielski korespondencji biurowej i regulacji z zakresu prawa pracy
- obsługa administracji personalnej prowadzonej w dziale
Szkolenia i kursy
- "Retail Audit Methodology and Practice - Facts in ACNielsen reports" – szkolenie AC Nielsen
- "Standardy merchandisingowe" oraz "Negocjacje merchandisingowe" - szkolenia wewnętrzne Sara Lee H&BC Poland (przy współpracy z firmą zewnętrzną Benefactor)
- "Marketing Excellence Program: 1 – Great Communication, 2 – Great Activation" – szkolenie korporacyjne Sara Lee (2 moduły)
- "Standardy merchandisingowe" oraz "Negocjacje merchandisingowe" - szkolenia wewnętrzne Sara Lee H&BC Poland (przy współpracy z firmą zewnętrzną Benefactor)
- "Marketing Excellence Program: 1 – Great Communication, 2 – Great Activation" – szkolenie korporacyjne Sara Lee (2 moduły)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Koty, muzyka rockowa
Inne
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Zdolności analityczne
Elastyczność i umiejętność szybkiego uczenia się
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Dobra organizacja pracy
Zdolności analityczne
Elastyczność i umiejętność szybkiego uczenia się
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Dobra organizacja pracy
Grupy
Biała Podlaska
Znamy odległe kraje, zwiedzamy stolice i miasta świata, a jednak jest takie miejsce z którym jesteśmy szczególnie związani....
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)