Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SENIOR OPERATION MANAGER ( od 04.2014 )
- ścisła współpraca oraz podtrzymywanie kontaktów z Patnerami ( Tesco, Real, Kaufland, Alma, Leclerc, Makro), przygotowywanie umów handlowych, ustalanie warunków finansowych kampanii, akceptowanie kampanii
- zarządzanie 4 osobowym zespołem i opowiedzialność za rozwój Działu Operacyjnego
- planowanie budżetu, optymalizowanie kosztów, kontrola finansowa kosztów związanych z Działem Operacyjnym
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w oparciu o przygotowywanie kalkulacji cenowych kampanii
- współpraca z drukarniami i innymi dostawcami, zlecanie produkcji materiałów reklamowych
• PROCUREMENT & CAMPAING MANAGER ( od 08.2010 )
- zarządzanie pracą 32 koordynatorów terenowych w całej Polsce (podpisywanie umów, rozlicznie ich pracy poszukiwanie nowych, szkolenie)
- pozyskiwnie zgód na montaże nośników reklamowych z sieci handlowych
- aktywne pozyskiwanie nowych lokalizacji pod kampanie reklamowe, ustalanie warunków współpracy, podpisywanie umów,
- przyjmowanie i rozliczanie faktur kosztowych od kontrahentów
- rozwiązywanie bieżących problemów mogących wpłynąć na prawidłowy przebieg kampani
• PROCUREMENT & CAMPAING SPECIALIST( od 07.2008 )
- zarządzanie i odpowiedzialność za segment edukacyjny: szkoły wyższe, średnie, Domy Studenckie oraz segment sportowy: fitness kluby, baseny, wyciągi narciarskie:
- rozliczanie kosztów kampanii z w/w obietami, przygotowywanie umów, zlecenie oraz odpowiedzialność za prawidłową realizację kampanii reklamowych
- sporządzanie dokumentacji zdjęciowej z przeprowadzonych kampanii, raportowanie kampanii do Klientów
- zarządzanie 4 osobowym zespołem i opowiedzialność za rozwój Działu Operacyjnego
- planowanie budżetu, optymalizowanie kosztów, kontrola finansowa kosztów związanych z Działem Operacyjnym
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w oparciu o przygotowywanie kalkulacji cenowych kampanii
- współpraca z drukarniami i innymi dostawcami, zlecanie produkcji materiałów reklamowych
• PROCUREMENT & CAMPAING MANAGER ( od 08.2010 )
- zarządzanie pracą 32 koordynatorów terenowych w całej Polsce (podpisywanie umów, rozlicznie ich pracy poszukiwanie nowych, szkolenie)
- pozyskiwnie zgód na montaże nośników reklamowych z sieci handlowych
- aktywne pozyskiwanie nowych lokalizacji pod kampanie reklamowe, ustalanie warunków współpracy, podpisywanie umów,
- przyjmowanie i rozliczanie faktur kosztowych od kontrahentów
- rozwiązywanie bieżących problemów mogących wpłynąć na prawidłowy przebieg kampani
• PROCUREMENT & CAMPAING SPECIALIST( od 07.2008 )
- zarządzanie i odpowiedzialność za segment edukacyjny: szkoły wyższe, średnie, Domy Studenckie oraz segment sportowy: fitness kluby, baseny, wyciągi narciarskie:
- rozliczanie kosztów kampanii z w/w obietami, przygotowywanie umów, zlecenie oraz odpowiedzialność za prawidłową realizację kampanii reklamowych
- sporządzanie dokumentacji zdjęciowej z przeprowadzonych kampanii, raportowanie kampanii do Klientów
FIELD MANAGER
a2 S.A. ( dawna a2 - advertising and marketing )
- nadzór nad działaniami podległych przedstawicieli terenowych i montażystów w ramach realizowanych kampanii ATL oraz BTL
- rozliczanie wypłat dla pracowników;
- sporządzanie prezentacji z przebytych kampanii dla klientów;
- aktywne poszukiwanie placówek oświatowych w celu nawiązania współpracy oraz negocjacja warunków umów na wynajem miejsc reklamowych;
- przygotowywanie zestawień kosztów kampanii oraz ich rozliczanie.
- rozliczanie wypłat dla pracowników;
- sporządzanie prezentacji z przebytych kampanii dla klientów;
- aktywne poszukiwanie placówek oświatowych w celu nawiązania współpracy oraz negocjacja warunków umów na wynajem miejsc reklamowych;
- przygotowywanie zestawień kosztów kampanii oraz ich rozliczanie.
Szkolenia i kursy
ukończenie kursu " Doradca Europejski ", lipiec 2004
kurs "Excel"
kurs "Excel"
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
fotografia, podróże, fitness, kino
Inne
dobra znajomość pakietu MS Office
prawo jazdy kat. B ( grudzień 2007 )
prawo jazdy kat. B ( grudzień 2007 )