Umiejętności
Negocjacje kontraktu
Microsoft Office
Negocjacje
zaopatrzenie
Project Management
zakupy
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Ds. Zakupów
- praca w międzynarodowym środowisku,
- realizowanie wniosków zakupowych dla LOTAMS (czołowego dostawcy usług MRO w Polsce) przede wszystkim na: części lotnicze, narzędzia oraz wyposażenie bazy technicznej,
- monitorowanie i zapewnienie terminowej realizacji zamówień i umów zakupu,
- współpraca z zaakceptowanymi dostawcami, nadzorowanie i uaktualnianie danych o dostawcach zgodnie z wewnętrznymi kryteriami polityki zakupowej i jakościowej (specyficzne wymagania branży lotniczej) oraz ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami,
- poszukiwanie konkurencyjnych dostawców będących w stanie zaspokoić wymagania firmy, kwalifikacja i wybór dostawców,
- prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami branży lotniczej,
- koordynacja projektu sprzedaży nadwyżek magazynowych,
- "key user" w procesie wdrażania nowego systemu zarządzania działami technicznymi oraz logistycznymi LOTAMS (dot. systemu AMOS - Swiss Aviation Software).
- realizowanie wniosków zakupowych dla LOTAMS (czołowego dostawcy usług MRO w Polsce) przede wszystkim na: części lotnicze, narzędzia oraz wyposażenie bazy technicznej,
- monitorowanie i zapewnienie terminowej realizacji zamówień i umów zakupu,
- współpraca z zaakceptowanymi dostawcami, nadzorowanie i uaktualnianie danych o dostawcach zgodnie z wewnętrznymi kryteriami polityki zakupowej i jakościowej (specyficzne wymagania branży lotniczej) oraz ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami,
- poszukiwanie konkurencyjnych dostawców będących w stanie zaspokoić wymagania firmy, kwalifikacja i wybór dostawców,
- prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami branży lotniczej,
- koordynacja projektu sprzedaży nadwyżek magazynowych,
- "key user" w procesie wdrażania nowego systemu zarządzania działami technicznymi oraz logistycznymi LOTAMS (dot. systemu AMOS - Swiss Aviation Software).
Assistant Buyer
Paul John Construction Leicester Ltd
- analizowanie rynku celem znalezienia potencjalnych dostawców,
- realizacja zleceń zakupowych,
- prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najbardziej efektywnych warunków handlowych,
- monitorowanie oraz weryfikacja jakości dostarczanych materiałów i usług,
- bieżąca współpraca z dostawcami materiałów i usług obejmująca rozwój i/lub poprawę relacji biznesowych.
- realizacja zleceń zakupowych,
- prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najbardziej efektywnych warunków handlowych,
- monitorowanie oraz weryfikacja jakości dostarczanych materiałów i usług,
- bieżąca współpraca z dostawcami materiałów i usług obejmująca rozwój i/lub poprawę relacji biznesowych.
Szkolenia i kursy
szkolenie: "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE (OD PROCESU PO NEGOCJACJE KONTRAKTU)" czerwiec 2013, organizator firma GOODMAN
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zakupy
Inne
Grupy
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Ogłoszenia Eventowe
Grupa wspierająca biznes, kulturę i sztukę; łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, biznesowe, media… obiekty/ miejsca kulturalne, wypocz
Stowarzyszenie kupców
Grupa powstała w celu organizacji i założenia stowarzyszenia osób zajmujących się zawodowo zakupami