Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent sprzedaży
akf leasing Polska S.A.
Obsługa recepcyjna biura firmy oraz wsparcie organizacyjno – administracyjne firmy
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Redagowanie zewnętrznych i wewnętrznych dokumentów i pism firmowych
Weryfikowanie dokumentów wpływających do firmy pod względem poprawności i prawidłowości formalnej oraz ich kompletności , rejestrowanie i archiwizowanie
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwego przepływu informacji wewnątrz firmy
Wsparcie w organizacji podróży służbowych
Zaopatrzenie w materiały biurowe
Współpraca z administratorem budynku
Negocjacje z agencjami eventowymi, biurami podróży i hotelami
Organizacja i obsługa spotkań w biurze
Prowadzenie rejestracji kalendarza spotkań i ewidencji rezerwacji sal
Współpraca z działem HR
Tworzenie arkuszu listy obecności
Koordynowanie wniosków urlopowych
Sporządzanie planów urlopowych
Comiesięczne wystawianie faktur czynszowych
Księgowanie wyciągów bankowych
Wystawianie opinii o współpracy
Wystawianie faktur z tabeli prowizji i opłat
Pełnomocnik do spraw związanych z realizacją umów leasingowych
Kwartalne przygotowywanie memoriału
Przygotowywanie umów do płatności :
- sprawdzenie faktury zakupu
- sprawdzenie umowy pod względem zgodności z warunkami finansowania
- zmiana poszczególnych statusów umowy w LEO Leasing
Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie realizacji umów , płatności do dostawców
Współpraca z brokerem ubezpieczeniowym
Kontrola wpływu polis ubezpieczeniowych
Zgłoszenie wniosków do ubezpieczenia
Przygotowywanie dokumentów do wypłaty odszkodowania
Archiwizacja dokumentów umów leasingowych
Przygotowanie danych do Sprawozdania Finansowego Spółki
Wystawianie wezwań do zapłaty
Współpraca z firmą windykacyjną
Kontrola należności i zobowiązań
Kontrola bieżących sald kontrahentów
Weryfikacja zdolności kredytowych
Pełnomocnik do podpisywania umów
Przygotowanie pisemnej informacji dla dostawcy o błędnie wypełnionej umowie
Raportowanie do dostawcy otrzymanych w danym dniu umów
Raport new business ( przygotowywany na każdy ostatni dzień miesiąca)
Wprowadzenie umów do systemu Leo
Telefoniczna weryfikacja danych klienta
Kontakt z dostawcami zewnętrznymi
Telefoniczny kontakt z Przedstawicielem Handlowym
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Redagowanie zewnętrznych i wewnętrznych dokumentów i pism firmowych
Weryfikowanie dokumentów wpływających do firmy pod względem poprawności i prawidłowości formalnej oraz ich kompletności , rejestrowanie i archiwizowanie
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwego przepływu informacji wewnątrz firmy
Wsparcie w organizacji podróży służbowych
Zaopatrzenie w materiały biurowe
Współpraca z administratorem budynku
Negocjacje z agencjami eventowymi, biurami podróży i hotelami
Organizacja i obsługa spotkań w biurze
Prowadzenie rejestracji kalendarza spotkań i ewidencji rezerwacji sal
Współpraca z działem HR
Tworzenie arkuszu listy obecności
Koordynowanie wniosków urlopowych
Sporządzanie planów urlopowych
Comiesięczne wystawianie faktur czynszowych
Księgowanie wyciągów bankowych
Wystawianie opinii o współpracy
Wystawianie faktur z tabeli prowizji i opłat
Pełnomocnik do spraw związanych z realizacją umów leasingowych
Kwartalne przygotowywanie memoriału
Przygotowywanie umów do płatności :
- sprawdzenie faktury zakupu
- sprawdzenie umowy pod względem zgodności z warunkami finansowania
- zmiana poszczególnych statusów umowy w LEO Leasing
Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie realizacji umów , płatności do dostawców
Współpraca z brokerem ubezpieczeniowym
Kontrola wpływu polis ubezpieczeniowych
Zgłoszenie wniosków do ubezpieczenia
Przygotowywanie dokumentów do wypłaty odszkodowania
Archiwizacja dokumentów umów leasingowych
Przygotowanie danych do Sprawozdania Finansowego Spółki
Wystawianie wezwań do zapłaty
Współpraca z firmą windykacyjną
Kontrola należności i zobowiązań
Kontrola bieżących sald kontrahentów
Weryfikacja zdolności kredytowych
Pełnomocnik do podpisywania umów
Przygotowanie pisemnej informacji dla dostawcy o błędnie wypełnionej umowie
Raportowanie do dostawcy otrzymanych w danym dniu umów
Raport new business ( przygotowywany na każdy ostatni dzień miesiąca)
Wprowadzenie umów do systemu Leo
Telefoniczna weryfikacja danych klienta
Kontakt z dostawcami zewnętrznymi
Telefoniczny kontakt z Przedstawicielem Handlowym
specjalista do obsługi umów
Współpraca z Przedstawicielami Regionalnymi i Dyrektorami Oddziałów
Monitorowanie procesu sprzedaży
Weryfikacja transakcji pod względem proceduralnym
Przygotowywanie dokumentów do płatności
Przygotowywanie poprawnej dokumentacji związanej z podpisaniem i realizacją umów leasingu oraz archiwizacja dokumentacji
Obsługa zmian w umowach leasingu
Aktualizacja bazy danych Klientów
Kompletowanie dokumentów Klienta
Rozliczanie prowizji motywacyjnej dla współpracujących partnerów
Monitorowanie procesu sprzedaży
Weryfikacja transakcji pod względem proceduralnym
Przygotowywanie dokumentów do płatności
Przygotowywanie poprawnej dokumentacji związanej z podpisaniem i realizacją umów leasingu oraz archiwizacja dokumentacji
Obsługa zmian w umowach leasingu
Aktualizacja bazy danych Klientów
Kompletowanie dokumentów Klienta
Rozliczanie prowizji motywacyjnej dla współpracujących partnerów
koordynator sprzedaży
Współpraca z Przedstawicielami Regionalnymi i RDS
Kontrola i weryfikacja dokumentacji przesyłanej przez Przedstawicieli Regionalnych pod względem kompletności , jakości oraz poprawności sporządzenia
Kontrola i weryfikacja w systemie Lotus ,Egeria (sprawdzanie poprawności ceny, harmonogramów ,kursów, fakturowania w walucie....)
Pełnomocnik do podpisywania umów leasingowych
Rozpoznawanie potrzeb Klientów, realizacja lub przekazywanie do odpowiednich komórek
Szkolenie nowych pracowników i przygotowywanie materiałów oraz prezentacji
Monitoring etapów procesowania i realizacji transakcji oraz obiegu dokumentów
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
Weryfikacja Dostawców, Pośredników oraz Klientów pod względem ich wiarygodności płatniczej
Sporządzanie raportów dotyczących wyników sprzedaży
Uczestnictwo w projekcie wdrażania oraz ulepszania głównego systemu informatycznego firmy - Egeria
Uczestnictwo w procesie upraszczania procedur,
Uczestnictwo w projekcie „Elektroniczny Obieg Dokumentów”
Kontrola i weryfikacja dokumentacji przesyłanej przez Przedstawicieli Regionalnych pod względem kompletności , jakości oraz poprawności sporządzenia
Kontrola i weryfikacja w systemie Lotus ,Egeria (sprawdzanie poprawności ceny, harmonogramów ,kursów, fakturowania w walucie....)
Pełnomocnik do podpisywania umów leasingowych
Rozpoznawanie potrzeb Klientów, realizacja lub przekazywanie do odpowiednich komórek
Szkolenie nowych pracowników i przygotowywanie materiałów oraz prezentacji
Monitoring etapów procesowania i realizacji transakcji oraz obiegu dokumentów
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
Weryfikacja Dostawców, Pośredników oraz Klientów pod względem ich wiarygodności płatniczej
Sporządzanie raportów dotyczących wyników sprzedaży
Uczestnictwo w projekcie wdrażania oraz ulepszania głównego systemu informatycznego firmy - Egeria
Uczestnictwo w procesie upraszczania procedur,
Uczestnictwo w projekcie „Elektroniczny Obieg Dokumentów”
Szkolenia i kursy
* Kalkstein Corporate Trainning - Profesjonalne Techniki Sprzedaży i Negocjacji;
* Team and Communication – Efektywna komunikacja;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Risk Analytics;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Współpraca z Klientem Strategicznym;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Zawsze Wyprzedzaj Oczekiwania Klienta;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - MS Excel – poziom zaawansowany;
Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy.
* Team and Communication – Efektywna komunikacja;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Risk Analytics;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Współpraca z Klientem Strategicznym;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Zawsze Wyprzedzaj Oczekiwania Klienta;
* Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - MS Excel – poziom zaawansowany;
Centrum szkoleniowe Citibank Handlowy - Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy.
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Litaeratura,kino, muzyka
Inne
Główne osiągnięcia:
Nagroda za zaangażowanie oraz sprawną koordynację transakcji w IV kw.2002 r
Nagroda za zaangażowanie oraz sprawną koordynację transakcji w I kw 2006 r
Nagroda za przejawianie zaangażowania i opracowanie inicjatywy „Elektroniczny obieg dokumentacji”
Nagroda za zaangażowanie oraz sprawną koordynację transakcji w IV kw.2002 r
Nagroda za zaangażowanie oraz sprawną koordynację transakcji w I kw 2006 r
Nagroda za przejawianie zaangażowania i opracowanie inicjatywy „Elektroniczny obieg dokumentacji”