Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik

Business Development Associate

Wypowiedzi

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Shale gas in Poland w temacie Shale gas - seminaria, warsztaty
    12.05.2011, 11:29

    W dniach 20 - 22 maja na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, odbędzie się VII Międzynarodowy Kongres MBA. PNIG Kraków jest Złotym Sponsorem tegorocznego Kongresu. To największe i jedyne w Polsce wydarzenie, które skupia menedżerów MBA z różnych branż. Organizowany od 7 lat Kongres MBA ma na celu wymianę doświadczeń w dziedzinie zarządzania, kształtowanie dobrych praktyk biznesowych, oraz budowanie aktywnej platformy komunikacji i współpracy. W tym roku Kongres pod tytułem "Trendy nowej dekady w biznesie", podejmuje problematykę: zarządzania, innowacji w biznesie, ładu korporacyjnego, brand managementu i energetyki. Gospodarzem tegorocznego panelu Energetyka, poświęcony tematyce niekonwencjonalnego gazu jest PNIG Kraków. Wśród zaproszonych ekspertów są: Marek Karabuła, Wiceprezes Zarządu PGNiG SA ds. Górnictwa Naftowego, prof. dr hab. inż. Maciej Kaliski, Dyrektor Departamentu Ropy i Gazu w Ministerstwie Gospodarki, Paweł Chałupka, General Manager Aurelian Oil & Gas Poland Services Sp. z o.o., Paweł Pudłowski, Director of Development and Gov't Affairs Marathon Petroleum Poland Services Sp. z o.o., Leopold Sułkowski, Prezes Zarządu Geofizyka Kraków Sp. z o.o. oraz Maciej Załubka, Prezes Zarządu PNiG Kraków Sp. z o.o. Eksperci będą wypowiadać się na temat przyszłości niekonwencjonalnego gazu; szans i zagrożeń oraz tego co on da nam Polakom oraz polskim firmom. Czyli fakty i mity o niekonwencjonalnym gazie. Panel poprowadzi Bartłomiej Mayer, Redaktor dziennika „Rzeczpospolita".



    Serdecznie zapraszamy!

    Agnieszka Sioła

    Pełnomocnik ds. Komunikacji i CSR

    tf. +48 12 619 74 61
    fx. +48 12 422 18 60

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Co hamuje przedsiębiorcze kobiety?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Kongres Public Relations w temacie Relacja z Mediala, który odbył sie w ramach Kongresu PR:))
    27.04.2009, 23:56

    Relacja z IV Ogólnopolskiego Przeglądu Filmów Korporacyjnych Medial 2009


    Odbył się już po raz czwarty, w ramach rzeszowskiego Kongresu PR, Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych Medial 2009. Jak co roku, oceniane były nadesłane produkcje filmowe, które powstały w ubiegłym roku, w firmach i domach produkcyjnych.
    Na Przegląd Filmów Korporacyjnych MEDIAL przyjeżdżają przeważnie młodzi ludzie, po to by zorientować się w rynkowych trendach oraz nauczyć się jak pracować z producentami filmów, jeśli już oczywiście mają potrzebę nakręcenia filmu corpo i … budżet.
    To właśnie do nich adresowany był mały event z prawdziwym projektorem taśmy filmowej 16 mm w roli głównej! Medial rozpoczął się pokazem filmu „korporacyjnego” z 1971 roku, pt. „Stal” w reż. Jana Łomnickiego. Terkotanie projektora było dla wielu nowym odkryciem. Innym niż szum napędu komputera. A film wywołał duże poruszenie wśród widzów i uznanie dla kunsztu operatorskiego, a także pomysłu reżyserskiego w jaki pokazano Hutę im. Lenina i ciężki zawód hutnika. To dowód na to, że – po pierwsze – ten typ twórczości istnieje „od zawsze”, - po drugie - filmy korporacyjne robią twórcy z najwyższej półki, ale niestety często wstydzą się tego i pracują pod pseudonimami. „Dlaczego tak jest?” – dociekał prowadzący spotkanie Wojciech Wójcik, - „pracujemy nad tym od czterech lat i wyniki zaczynają być obiecujące. Wchodzi nowe pokolenie reżyserów, którzy mają ukończone szkoły filmowe i nie ma dla nich różnicy co kręcą. Robią to po prostu profesjonalnie i pod nazwiskiem”. Tak oto spełnia się jedna z misji jaką od początku tka Medial.
    Przegląd Medial to oczywiście wspólne oglądanie nadsyłanych filmów oraz teoretyczne wykłady. W tym roku gwiazdami i komentatorami Mediala byli:
    Sławomir Zieliński – dziennikarz, dyrektor programowy TV Silesia
    Leszek Wasiuta – producent, reżyser, prezes firmy producenckiej Multimedia Bank
    Grzegorz Bogaczewicz – właściciel Agencji Reklamowej Bogaczewicz,
    Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny Briefa.
    Całość, jak zawsze, prowadził i komentował Wojciech Wójcik, pomysłodawca Przeglądu, prezes firmy producenckiej TIM Medial, reżyser i producent filmów korporacyjnych.

    Ponad godzinę zajęło Sławomirowi Zielińskiemu omówienie roli i znaczenia telewizji aglomeracyjnej. Nie było go na Medalu trzy lata. W tym czasie „przesiadł się” ze stanowiska Dyrektora Programu 1 TVP na fotel Dyrektora Programowego TV Silesia, aglomeracyjnej telewizji komercyjnej. TV Silesia to kolejna duża telewizja stworzona 10 lat po TVN i 15 po Polsacie. Zieliński opowiedział o kuchni tworzenia telewizji, jej odbiorcach, programach i reklamodawcach . Śląskość cieszy się w całej Polsce wielkim szacunkiem i na tej właśnie bazie zbudowano koncepcje programową TVS. Wykład był próbą odpowiedzi na pytanie czy telewizja aglomeracyjna, to szansa na biznes. TVS w ponad rok od powstania rozwija się i ma ciekawą koncepcję programową, która uwzględnia regionalizm i jednocześnie zabiega o widza z innych regionów Polski i świata (nadaje z satelity). Film corpo o TVS był pierwszą wyświetlaną tegoroczną produkcją.
    Następnie pokazano film corpo koncernu LG pt. „Life’s good”. To ciekawa, wysokobudżetowa produkcja, w niemal perfekcyjny, filmowy sposób, pokazująca osiągnięcia Koncernu. Zawsze na Medialu wyświetlane są zagraniczne filmy corpo. Tak dla porównania i ustawienia poprzeczki dla naszych rodzimych produkcji.
    Mamy kryzys finansowy, budżety Klientów kurczą się i nie można, także tu, unikać tematyki kryzysowej. Leszek Wasiuta, producent, naczelny teoretyk filmów corpo, omówił zasady korzystania z narzędzia, jakim jest film corpo, do komunikowania się z otoczeniem zewnętrznym w czasach kryzysu ( nie w sytuacji kryzysowej). „Profesor” – jak nazwali p. Wasiutę uczestnicy spotkania- znakomicie rozwinął wątek o języku kryzysu w filmie korporacyjnym. Teoria 360 stopni na pewno może być pomocna tym wszystkim, którzy zechcą używać filmu corpo do dialogu z otoczeniem. Na zakończenie Grzegorz Bogaczewicz opowiedział o produkcji filmu corpo widzianej z perspektywy studia filmowego. Wiele emocji wzbudził pokazany kosztorys filmu corpo. Ceny były „warszawskie”, a mnogość pozycji kosztorysu wzbudziła szacunek. Tak musi być, by powstał produkt, którego nie wstydzi się ani Klient, ani Producent – argumentował Bogaczewicz. Oczywiście realia rynkowe weryfikują zapędy twórców, ale to temat na inną opowieść – jak mawiał klasyk gatunku. Jak podkreślił W. Wójcik w polskich realiach budżet filmu corpo w granicach 200 000 PLN jest bardzo wysoki i rocznie powstaje tylko kilka takich produkcji. A ponieważ film dezaktualizuje się po ok. 2 latach, więc ruch w interesie nie jest zbyt duży.
    Całość Debaty na bieżąco komentował i podsumowywał redaktor naczelny Briefa Grzegorz Kiszluk.
    Po teorii czas na projekcje. Tak jak w latach poprzednich sala Przeglądu także pękała w szwach. Na tegoroczny Medial wpłynęło kilkadziesiąt produkcji nisko, średnio i wysokobudżetowych ( to kategorie Przeglądu). Poziom nadesłanych prac był bardzo wyrównany, aczkolwiek były takie które od początku stały się faworytami. Przegląd Medial jest całkowicie autorski, a więc nie ma charakteru konkursu. Jak podkreślił Wojciech Wójcik z TIM Medial, dobór filmów do projekcji jest całkowicie subiektywny i ma na celu pokazanie przykładowych produkcji, od największych do najmniejszych, od skromnych budżetowo i artystycznie, do „wypasionych” produkcji.
    Spośród nadesłanych filmów pokazano:
    1. „Trinity Corporate Services” ; reż. Paweł Nazaruk
    2. „Giełda Papierów Wartościowych”; reż. Maciej Pisarek
    3. „Bez CRM nie dalibyśmy rady”; reż. Kazimierz Sochacki
    4. „Meble wszystkich pokoleń”; reż. Jacek Szymański;
    5. „Otwarcie Krakowskiego Przedmieścia”; reż. Wojciech Jeżowski, Dawid Szurmiej
    6. „Inwestycje De Point w Stolicy”
    7. „Wdrożenie aplikacji Microsoft w Urzędzie Miejskim w Bydgoszczy”; reż. Maciej Pisarek
    8. „ING”; reż. Andrzej Wąsik
    9. „Grupa ITI”; reż. Maciej Starczewski
    10. „PGNIG”; reż. Maciej Palej
    11. „Apteki dbam o zdrowie”; reż. Jacek Gawryszczak

    Formuła Przeglądu jest otwarta. Zarówno widzowie, jak i paneliści mogą swobodnie omawiać przedstawione projekty. W tym roku oceny były bardzo surowe. Zwracano uwagę na niezwykle irytujące błędy warsztatowe (szczególnie w produkcjach niskobudżtowych), niedociągnięcia w oprawie muzycznej i inne problemy dotyczące języka filmowego. Paneliści patrzyli także na stronę kreacyjną. „Aby zrobić film trzeba mieć opowieść” – powtarzał wielokrotnie L. Wasiuta. Niezwykle spójną kreację miał film „ITI”. To produkt pasujący do wszelkich definicji filmów corpo. Ciekawy, dynamiczny, z pomysłem – ocenili uczestnicy Mediala. Ciekawym przykładem był film o informatyzacji UM w Bydgoszczy. Poprzez udział światowego giganta informatycznego w poprawie zarządzania Urzędem Miejskim stworzono projekt (którego narzędziem jest film corpo z udziałem urzędników Prezydenta Miasta) promujący – w założeniach – miasto Bydgoszcz. Za pieniądze firmy informatyzującej. Film bardzo dobry od strony formalnej, wzbudził wiele kontrowersji, nazwijmy to, pozafilmowych. Niektórzy widzowie chcieli wysłać urzędników występujących w filmie do prokuratora. G. Kiszluk z Briefa zauważył, że to jest nieuprawnione stwierdzenie. Ten film to nowość w polskich realiach i świetny przykład na niebanalną reklamę miasta. Na sali był producent filmu i ostra polemika zakończyła się stwierdzeniem, że film już niedługo będzie miał premierę w USA i tam dowiedzą się więcej o… Bydgoszczy. Cel zostanie osiągnięty.
    Filmy nadesłane na tegoroczny Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych Medial 2009 były podobnym poziomie jak te w latach ubiegłych. Cieszy dopływ świeżych kadr zajmujących się filmami corpo, a co za tym idzie znaczne podwyższenie poziomu artystycznego i merytorycznego nadesłanych filmów. Nasza praca nie idzie na marne. Tak podsumował Przegląd Wojciech Wójcik i zaprosił wszystkich na przyszły rok. Piąty Medial w 2010 roku ma być już Festiwalem – zapowiedział pomysłodawca Mediala. O ile oczywiście znajda się sponsorzy, którzy zechcą zainwestować w ten rodzaj sztuki filmowej. Bo filmy corpo, to taka sama sztuka jak reklama, to już dawno ustalono na Przeglądzie! Tylko nieco mniej nagłośniona.
    Na zakończenie znowu uczestnicy usłyszeli terkot projektora. W 1978 roku powstał film o firmie „Jarlan”, która miała kłopoty z jakością wyrobów. Film miał pomóc w odzyskaniu pozytywnego wizerunku marki. Sala z zaciekawieniem obejrzała produkt z cyklu: jak to dawniej bywało. Takie samo narzędzie jest używane dzisiaj, tylko forma inna.

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Przegląd Filmów Korporacyjnych na Kongresie PR
    11.03.2009, 22:50

    Już po raz kolejny bedziemy opowiadać o produkcjach filmowych, które wspierają PR w firmach. Wszystko to bedzie pokazne i opowiedziane w dniu 22 kwietnia 2009 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. To już IV Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2009". Współorganizatorem Przeglądu jest Towarzystwo Inicjatyw Medialnych Medial. Pomysłodawcą projektu jest Wojciech WÓJCIK - prezes TIM Medial. Głównym celem przeglądu będzie prezentacja dorobku agencji producenckich, w postaci przygotowanych dla korporacji, filmów o charakterze promocyjnym, w wymiarze zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Zapraszamy i czekamy na Was i Wasze produkcje. Informacje szczegółowe można uzyskać u organizatorów Kongresu Public Relations, mail: kongres@wsiz.rzeszow.pl

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Marketing, PR w temacie Przegląd Filmów Korporacyjnych na Kongresie PR
    11.03.2009, 22:43

    Już po raz kolejny bedziemy opowiadać o produkcjach filmowych, które wspierają PR w firmach. Wszystko to bedzie pokazne i opowiedziane w dniu 22 kwietnia 2009 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. To już IV Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2009". Współorganizatorem Przeglądu jest Towarzystwo Inicjatyw Medialnych Medial. Pomysłodawcą projektu jest Wojciech WÓJCIK - prezes TIM Medial. Głównym celem przeglądu będzie prezentacja dorobku agencji producenckich, w postaci przygotowanych dla korporacji, filmów o charakterze promocyjnym, w wymiarze zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Zapraszamy i czekamy na Was i Wasze produkcje. Informacje szczegółowe można uzyskać u organizatorów Kongresu Public Relations, mail: kongres@wsiz.rzeszow.pl

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI w temacie Przegląd Filmów Korporacyjnych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRODUCENCI FILMOWI I TELEWIZYJNI

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Kongres Public Relations w temacie Na Kongresie zapraszamy na Medial
    11.03.2009, 22:38

    Już po raz kolejny bedziemy opowiadać o produkcjach filmowych, które wspierają PR w firmach. Wszystko to bedzie pokazne i opowiedziane w dniu 22 kwietnia 2009 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. To już IV Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2009". Współorganizatorem Przeglądu jest Towarzystwo Inicjatyw Medialnych Medial. Pomysłodawcą projektu jest Wojciech WÓJCIK - prezes TIM Medial. Głównym celem przeglądu będzie prezentacja dorobku agencji producenckich, w postaci przygotowanych dla korporacji, filmów o charakterze promocyjnym, w wymiarze zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Zapraszamy i czekamy na Wasze produkcje. Informacje szczegółowe można uzyskać u organizatorów Kongresu Public Relations, mail: kongres@wsiz.rzeszow.pl

  • Agnieszka Wiktoria Sioła-Wójcik
    Wpis na grupie Dziennikarstwo w temacie Manifa 2009
    27.02.2009, 13:46

    A czy ktos wie, czy w Krakowie bedzie organizowana manifa? teraz albo w przyszłości ? przydałoby sie!!!

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do