Umiejętności
Obsługa programów Microsoft
praca pod presją czasu
elastyczność
obsługa programów graficznych
analityczne myślenie
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR
• Kreacja i produkcja materiałów BTL i POS
• Event marketing (Dobre rady na elektroodpady)
• Implementacja treści i zarządzanie WWW firmy (CMS)
• Planowanie i bieżący nadzór nad budżetem marketingowym
• Zarządzanie treścią strony internetowej (Google Analytics, AdWords)
• Event marketing (Dobre rady na elektroodpady)
• Implementacja treści i zarządzanie WWW firmy (CMS)
• Planowanie i bieżący nadzór nad budżetem marketingowym
• Zarządzanie treścią strony internetowej (Google Analytics, AdWords)
Specjalista ds. Marketingu
• Kreacja i produkcja materiałów BTL i POS (Photoshop CS2, Corel)
• Event marketing i Field marketing (samplingi, akcje wizerunkowe)
• Planowanie i bieżący nadzór nad budżetem marketingowym
• Współpraca z działem sprzedaży przy tworzeniu promocji
• Współpraca z agencjami reklamowymi i kreatywnymi
• Implementacja treści i zarządzanie WWW firmy (CMS, HTML)
• Udział w pracach nad rebrandingiem marki.
• Event marketing i Field marketing (samplingi, akcje wizerunkowe)
• Planowanie i bieżący nadzór nad budżetem marketingowym
• Współpraca z działem sprzedaży przy tworzeniu promocji
• Współpraca z agencjami reklamowymi i kreatywnymi
• Implementacja treści i zarządzanie WWW firmy (CMS, HTML)
• Udział w pracach nad rebrandingiem marki.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
* Projektowanie i organizacja imprez promocyjnych w zakresie Field Marketingu.
* Analiza zapotrzebowania na gadżety i materiały promocyjne w firmie.
* Projektowanie wewnętrznych materiałów promocyjno-reklamowych.
* Dystrybucja materiałów promocyjnych do oddziałów.
* Zarządzanie treścią oraz wyglądem korporacyjnej witryny internetowej.
* Analiza zapotrzebowania na gadżety i materiały promocyjne w firmie.
* Projektowanie wewnętrznych materiałów promocyjno-reklamowych.
* Dystrybucja materiałów promocyjnych do oddziałów.
* Zarządzanie treścią oraz wyglądem korporacyjnej witryny internetowej.
Szkolenia i kursy
* Psychologia Konsumenta. ECU Marketing, Warszawa, kwiecień 2008
* Photoshop CS. IT MEDIA, październik 2005
* Trening Negocjacyjny. Wydział Psychologii UW, 2000.
* Zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji (Specjalista ds. rekrutacji) Wydział Psychologii UW, 2000.
* Photoshop CS. IT MEDIA, październik 2005
* Trening Negocjacyjny. Wydział Psychologii UW, 2000.
* Zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji (Specjalista ds. rekrutacji) Wydział Psychologii UW, 2000.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Literatura (beletrystyka, literatura współczesna, fantastyka, kryminały),
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Lunchtime
Nie masz z kim zjeść lunchu w czasie pracy , poznaj tych którzy pracują niedaleko Ciebie.
Nie wiesz gdzie dobrze , tanio i szybko zjeść luch - zapytaj?