Agnieszka Sawińska

właściciel firmy
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

prace administracyjne terminowość Administracja biura Urządzenia peryferyjne Dobra organizacja pracy Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta tworzenie baz danych Subiekt GT, Umiejętność pracy z zespole Fakturowanie Dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, zasoby Internetu) Sekretariat komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych USOS

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fenton
właściciel
PHU Fenton - wirtualne biuro i obsługa IT
właściciel firmy
- prowadzenie biura wirtualnego
- obsługa sekretariatu
- pozyskiwanie zleceń
- administracja sklepów internetowych
- wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
samodzielny referent
- prowadzenie spraw osobowych i finansowych, socjalno-bytowych, płacowych i ubezpieczeniowych pracowników
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem korespondencji, pism, dokumentów,
wniosków i materiałów informacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów, wniosków, materiałów i dostarczanie do
odpowiednich działów,
- dokonywanie zamówień na określone dostawy i usługi,
- opisywanie rachunków, przelewów, umów, zaliczek, - rozliczeń zaliczek itp. dokumentów finansowych,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych i ich ewidencja,
- wypisywanie umów cywilno-prawnych
- przygotowanie wniosków o finansowanie projektów badawczych,
aparaturowych i konferencyjnych
- sporządzanie baz danych i spisów
- przygotowywanie sprawozdań z działaności naukowo-badawczej zakładów
- zgłaszanie sprzętu do konserwacji, napraw i likwidacji
- powielanie materiałów dydaktycznych dla studentów
- pomoc w ewidencjonowaniu majątku trwałego i inwenturze w współpracy
z działem ewidencji majątku,
- załatwianie spraw bieżących związanych z funkcjonowaniem zakładów
i udzielanie informacji ,
- zbieranie i przekazywanie informacji przeznaczonych do umieszczania na
stronie internetowej
- wspieranie pracowników w obsłudze programu USOSWeb
- wypełnianie kart obciążeń dydaktycznych pracowników i doktorantów
i sprawozdań z wykonanych zajęć
- przepisywanie tekstów
- obsługa programu USOS:
- wprowadzanie danych studentów
- naliczanie i rozliczanie opłat
- rozliczanie cykli dydaktycznych
- wprowadzanie przedmiotów i przypisywanie ich do cyklu
dydaktycznego , roku, studenta
- generowanie raportów tj. kart egzaminacyjnych, protokołów i list
studentów, suplementów, protokołów do egzaminów dyplomowych
- prowadzenie ewidencji studentów
- rozliczanie kart egzaminacyjnych i indeksów
- przygotowywanie kart egzaminacyjnych i protokołów egzaminacyjnych
- bezpośrednia obsługa studentów
- wypisywanie dokumentów studenta
- przygotowywanie raportów do GUS-u
- przygotowywanie od strony techniczno-informatycznej wniosków
ogólnouczelnianych do Programu „Kapitał Ludzki” finansowanego przez
Europejski Fundusz Społeczny.
- przygotowywanie wniosków do zamówień publicznych na środki trwałe
i usługi
- promocja wydziału na targach edukacyjnych i przygotowywanie materiałów
promocyjnych wydziału
- wspieranie od strony administracyjnej konferencji naukowych
- przygotowanie materiałów do badań naukowych
- przygotowanie materiałów do analizy wyników badań naukowych
Logo
administracja
Uniwersyteckie Centrum Koordynacyjno-Programowe Kształcenia Nauczycieli Uniwersytetu im. Adama Micki
Prace administracyjne:
- planowanie zajęć
- sporządzanie list obecności studentów uczestniczących w zajęciach
- przygotowanie protokołów egzaminacyjnych
- sporządzanie umów cywilno-prawnych
- wprowadzanie danych do programu USOS
Logo
administracja
Studia podyplomowe na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM w Poznaniu
Prace administracyjne na:
Podyplomowych Studiach Zarządzania Oświatą
Podyplomowych Studiach Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji
Podyplomowych Studiach Gerontologii

- planowanie zajęć dydaktycznych
- sporządzanie preliminarza
- sporządzanie umów cywilno-prawnych
- składanie zamówień na towary i usługi
- obsługa programu USOS w działach ewidencji i płatności
- bezpośrednia obsługa studentów
- zbieranie i przekazywanie informacji przeznaczonych do umieszczania na
stronie internetowej
- opisywanie i opięczętowywanie rachunków, przelewów, umów, itp.
dokumentów finansowych,
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem korespondencji, pism,
dokumentów, wniosków i materiałów informacyjnych,
Logo
sekretariat - firma rodzinna
Sawicom - Krzysztof Sawiński
Administracja
• prowadzenie małej księgowości w tym księgi przychodów rozchodów,
dokonywanie przelewów, przygotowywanie raportów księgowych,
• ewidencja stanów magazynowych
• przygotowywanie i wysyłka towarów
• wprowadzanie i aktualizacja towarów w programie osCommerce
• pozycjonowanie strony
• e-mailing
• obsługa kasy fiskalnej

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Sekretarka, średnie
Prywatne Policealne Studium w Poznaniu - Szkoła Sekretarek
Logo
Sprzedawca-magazynier, średnie
Liceum Zawodowe w Szamotułach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

- szydełkowanie
- książki
- film

Inne

- bez nałogów
- dwoje dzieci

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Własna działalność gospodarcza
Własna działalność gospodarcza
Informacje, wymiana poglądów na temat własnego biznesu. Co sie opłaca ,czego unikać.