Umiejętności
Marketing
prawo jazdy kat. B, pakiet MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint), WordPress
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. eventów i marketingu
- kompleksowa organizacja pokazów kulinarnych, szkoleń, konferencji, bankietów organizowanych podczas targów
- tworzenie programów imprez towarzyszących targom oraz ich promocja
- współpraca z partnerami zewnętrznymi i podwykonawcami, min. hotelami, restauracjami, agencjami hostess, firmami cateringowymi, drukarniami, agencjami reklamowymi,
- prowadzenie harmonogramów i budżetów prowadzonych działań,
- tworzenie umów, negocjowanie warunków kontraktów,
- opracowywanie materiałów reklamowych (zaproszeń, ulotek, plakatów)
- zarządzanie stronami www projektów,
- współpracy ze wszystkimi działami firmy
- tworzenie programów imprez towarzyszących targom oraz ich promocja
- współpraca z partnerami zewnętrznymi i podwykonawcami, min. hotelami, restauracjami, agencjami hostess, firmami cateringowymi, drukarniami, agencjami reklamowymi,
- prowadzenie harmonogramów i budżetów prowadzonych działań,
- tworzenie umów, negocjowanie warunków kontraktów,
- opracowywanie materiałów reklamowych (zaproszeń, ulotek, plakatów)
- zarządzanie stronami www projektów,
- współpracy ze wszystkimi działami firmy
Junior Account Executive
- koordynacja działań organizacyjnych i marketingowych w trakcie ogólnopolskiego roadshow programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo”,
- wsparcie w realizacji bieżących projektów pr, w tym: research informacji, tworzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów, monitoring mediów.
- współpraca z klientem,
- tworzenie harmonogramów i budżetów,
- współpraca z podwykonawcami,
- nadzór nad aktualizacją strony internetowej,
- praca w systemie CMS,
- tworzenie i wysyłka mailingów zewnętrznych,
- wsparcie w realizacji bieżących projektów pr, w tym: research informacji, tworzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów, monitoring mediów.
- współpraca z klientem,
- tworzenie harmonogramów i budżetów,
- współpraca z podwykonawcami,
- nadzór nad aktualizacją strony internetowej,
- praca w systemie CMS,
- tworzenie i wysyłka mailingów zewnętrznych,
Edukacja
Politologia, specjalizacja: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką