Agnieszka Rzecznik

Everything is possible. The impossible just takes longer.

Umiejętności

B2B Content Marketing CRM Facebook Fan Page Creation FMCG Marketing Merchandising Microsoft Office Public Relations Social Media Marketing Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Szkolenia pracowników Sprzedaż Strategia marketingowa Obsługa klienta Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Obsługa komputera i urządzeń biurowych rozmowy rekrutacyjne negocjacje w sieciach handlowych współpraca z sieciami handlowymi

Języki

angielski
dobry
chorwacki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Public Relations
Ri
- Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej,
- Opracowywanie, zarządzanie i realizacja kalendarza wydawniczego,
- Promocja marki i dystrybucja treści w internecie przy pomocy własnych i zewnętrznych kanałów komunikacji
- Kontakt z mediami, budowanie relacji z partnerami zewnętrzymi i wewnętrznymi,
- Monitoring i analiza obecności marki w sieci oraz rekomendacja rozwiązań maksymalizujących sprzedaż i przewagę konkurencyjną marki.
Logo
Specjalista ds. Handlowych
Aksel GmbH – Automatyka
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami (import - export UE)
- Zarządzanie portfelem stałych Klientów oraz pozyskiwanie nowych,
- Telefoniczne kontakty - przychodzące i wychodzące z kontrahentami i klientami,
- Przygotowywanie ofert cenowo-terminowych,
- Finalizowanie transakcji obrót towarem na terenie kraju oraz import z niemieckiego oddziału,
- Stała współpraca z oddziałem w Berlinie,
- Obsługa utrzymaniowa klientów, reklamacje,
- Nawiązywanie współpracy z kontrahentami zagranicznymi (Włochy, Indie),
- Windykacja należności,
- Wyszukiwanie ofert i zamówień specjalnych
Teekanne Polska
Regional Sales Menager
- Przygotowowywanie zamówień w punktach KA i HoReca
- Współpraca z agencją merchandisingową PMT: zarządzanie zespołem podległych MH, SV, KR (ok.30 osób), udział w procesach rekrutacyjnych bądź samodzielna rekrutacja i szkolenia MH w przydzielonych obiektach,
- Kontraktowanie i wprowadzanie nowości oraz odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w poszczególnych sektorach,
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży,
- Dostarczanie analiz, raportów monitorowania rynku i poszczególnych produktów,
- Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach i analizie rynku,
- Aktywna współpraca z klientami rynku HoReCa, pozyskiwanie nowych, tworzenie sieci odsprzedażowych.
Teekanne Polska
Sales Representative
- Przygotowywanie zamówień w punktach hurt,detal,
-Dostarczanie analiz, raportów i monitorowanie rynku oraz segmentacja rynku,
- Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach i analizie rynku oraz negocjacjach z centralami sieci lokalnych,
- Aktywne budowanie rynku poprzez autorskie akcje promocyjne
- Zarządzanie materiałami POS.
Mapa Spontex Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
-Udział w tworzeniu i realizacji strategi sprzedaży odpowiadającej sytuacji rynkowej na obsługiwanym terenie (WARSZAWA-ŁÓDŹ)
-Badanie i pozyskiwanie nowych klientów
-Przygotowywanie zamówień w punktach KA, hurt, detal
-Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży
-Terminowe dostarczanie raportów wg. standardów firmy
-Dostarczanie analiz, raportów monitorowania rynku i poszczególnych produktów
-Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach, analizie rynku
-Zarządanie materiałami POS
-Stałe monitorowanie działań konkurencji
-Ścisła współpraca z obsługiwanymi klientami:
*analiza i ocena potencjału klienta
*analiza i ocena ryzyka finansowego, stałe badanie możliwości rozwoju klienta
*analiza potrzeb klienta, budowa zaufania i dobrych relacji handlowych
-Monitorowanie płatności klientów, współpraca z Działem Finansowym w zakresie windykacji przeterminowanych zobowiązań klientów
-Kontrola zgodności realizowanych działań z procedurami firmy
-Współpraca z innymi działami w celu poprawiania komunikacji i procedór wewnątrz firmy.
Logo
Supermarket Specialist
dla Colgate-Palmolive
-Realizacja założonego planu sprzedaży w kanale nowoczesnym
-Utrzymanie odpowiedniej ekspozycji produktów zgodnie z wewnętrznymi zasadami i celami firmy
-Zapewnienie ciągłej obecności produktów CP u klientów znajdujących się na obszarze woj. mazowieckiego oraz dbałość o jakość stosunków firmy z jej klientami
-Przekazywanie klientom informacji o nowych produktach, promocjach organizowanych przez firmę
-Odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w danym sektorze
-Organizacja akcji lokalnych i dodatkowych ekspozycji
-Sprawowanie kontroli nad pracą zespołu merchandiserów
-Prowadzenie rekrutacji i koordynowanie działań zespołu merchandiserów
-Prowadzenie polityki kadrowej we współracy z Pracodawcą
-Zarządzanie logistyką materiałów POP
-Prowadzenie działań zgodnych ze strategią 5P Colgate-Palmolive Poland
Garmed Sp. z o.o.
Recepcjonistka
Obsługa bieżąca biura w przeprowadzkowym zamęcie...:), korespondencji, konferencji i szkoleń PH, prace asystencie przy menagerach, wspieranie działu sprzedaży, obsługa zakładowej kasy i rozliczanie zaliczek...:),itp.

Szkolenia i kursy

16.02-13.04.2008 "Kadry, Płace, ZUS" - w tym: Prawo pracy, system kadrowo-płacowy "Symfonia", "Płatnik". Świadectwo MEN.
05/2005 "Nauczanie z Pasją" konferencja/warsztat - uczestnik i wolontariusz, z ramienia WSP-ZNP i GWP
12/2004 Targi Pracy - Edukacja i Praca Socjalna - wolontariusz
10/2004 "Wizja Kariery" - warsztat w ramach koła naukowego Katedry Pedagogiki Pracy
2004/2005 Koło Naukowe Katedry Pedagogiki Pracy WSP-ZNP
10/2000- do chwili obecnej(od 09.2006-01.2010 prowadzone przez Colgate-Palmolive)
Cykliczne szkolenia z zakresu sprzedaży i merchandisingu... w tym również samodzielna rekrutacja, szkolenia i wprowadzanie do pracy (wielu ale to wielu:) merchandiserów...

Edukacja

Logo
HRM, studia podyplomowe
SWPS
Logo
Pedagogika Pracy, magisterskie
WSP-ZNP

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie

Zainteresowania

Literatura (głównie z dziedziny psychologii społecznej, content marketingu, rozwoju osobistego i merchandisingu)
żeglarstwo morskie, kultura i język włoski, objadanie się owocami morza :)
"Jedynym sposobem na znalezienie granicy tego, co możliwe jest wkroczenie w niemożliwe"
... wkraczanie w niemożliwe :D

Inne

Sokrates dowodził, że każdy człowiek nosi w sobie wiedzę, choć jej sobie nie uświadamia. Jeżeli zatem zechce, należy mu pomóc wydobyć drzemiącą w nim prawdę...:)))

Grupy

28 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ... Grupa dla osób towarzyskich ... Grupa dla ludzi na poziomie ... Grupa dla osób przebojowych ... Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Akwarystyka
Akwarystyka
Grupa stworzona dla miłośników akwartystyki. Wymiana poglądów, porady i przechwałki.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badanie TDI
Badanie TDI
BADANIE TDI - BENCHMARKI JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI INWESTOWANIA W KAPITAŁ LUDZKI Organizatorem Badania TDI jest Polskie Stowarzyszenie Szkoleń i Rozwoju (PSTD)
BAZA COACHÓW
BAZA COACHÓW
BAZA COACHÓW