Umiejętności
B2B
Content Marketing
CRM
Facebook Fan Page Creation
FMCG
Marketing
Merchandising
Microsoft Office
Public Relations
Social Media Marketing
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
rozmowy rekrutacyjne
negocjacje w sieciach handlowych
współpraca z sieciami handlowymi
Języki
angielski
dobry
chorwacki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Public Relations
Ri
- Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej,
- Opracowywanie, zarządzanie i realizacja kalendarza wydawniczego,
- Promocja marki i dystrybucja treści w internecie przy pomocy własnych i zewnętrznych kanałów komunikacji
- Kontakt z mediami, budowanie relacji z partnerami zewnętrzymi i wewnętrznymi,
- Monitoring i analiza obecności marki w sieci oraz rekomendacja rozwiązań maksymalizujących sprzedaż i przewagę konkurencyjną marki.
- Opracowywanie, zarządzanie i realizacja kalendarza wydawniczego,
- Promocja marki i dystrybucja treści w internecie przy pomocy własnych i zewnętrznych kanałów komunikacji
- Kontakt z mediami, budowanie relacji z partnerami zewnętrzymi i wewnętrznymi,
- Monitoring i analiza obecności marki w sieci oraz rekomendacja rozwiązań maksymalizujących sprzedaż i przewagę konkurencyjną marki.
Specjalista ds. Handlowych
Aksel GmbH – Automatyka
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami (import - export UE)
- Zarządzanie portfelem stałych Klientów oraz pozyskiwanie nowych,
- Telefoniczne kontakty - przychodzące i wychodzące z kontrahentami i klientami,
- Przygotowywanie ofert cenowo-terminowych,
- Finalizowanie transakcji obrót towarem na terenie kraju oraz import z niemieckiego oddziału,
- Stała współpraca z oddziałem w Berlinie,
- Obsługa utrzymaniowa klientów, reklamacje,
- Nawiązywanie współpracy z kontrahentami zagranicznymi (Włochy, Indie),
- Windykacja należności,
- Wyszukiwanie ofert i zamówień specjalnych
- Zarządzanie portfelem stałych Klientów oraz pozyskiwanie nowych,
- Telefoniczne kontakty - przychodzące i wychodzące z kontrahentami i klientami,
- Przygotowywanie ofert cenowo-terminowych,
- Finalizowanie transakcji obrót towarem na terenie kraju oraz import z niemieckiego oddziału,
- Stała współpraca z oddziałem w Berlinie,
- Obsługa utrzymaniowa klientów, reklamacje,
- Nawiązywanie współpracy z kontrahentami zagranicznymi (Włochy, Indie),
- Windykacja należności,
- Wyszukiwanie ofert i zamówień specjalnych
Regional Sales Menager
- Przygotowowywanie zamówień w punktach KA i HoReca
- Współpraca z agencją merchandisingową PMT: zarządzanie zespołem podległych MH, SV, KR (ok.30 osób), udział w procesach rekrutacyjnych bądź samodzielna rekrutacja i szkolenia MH w przydzielonych obiektach,
- Kontraktowanie i wprowadzanie nowości oraz odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w poszczególnych sektorach,
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży,
- Dostarczanie analiz, raportów monitorowania rynku i poszczególnych produktów,
- Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach i analizie rynku,
- Aktywna współpraca z klientami rynku HoReCa, pozyskiwanie nowych, tworzenie sieci odsprzedażowych.
- Współpraca z agencją merchandisingową PMT: zarządzanie zespołem podległych MH, SV, KR (ok.30 osób), udział w procesach rekrutacyjnych bądź samodzielna rekrutacja i szkolenia MH w przydzielonych obiektach,
- Kontraktowanie i wprowadzanie nowości oraz odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w poszczególnych sektorach,
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży,
- Dostarczanie analiz, raportów monitorowania rynku i poszczególnych produktów,
- Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach i analizie rynku,
- Aktywna współpraca z klientami rynku HoReCa, pozyskiwanie nowych, tworzenie sieci odsprzedażowych.
Sales Representative
- Przygotowywanie zamówień w punktach hurt,detal,
-Dostarczanie analiz, raportów i monitorowanie rynku oraz segmentacja rynku,
- Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach i analizie rynku oraz negocjacjach z centralami sieci lokalnych,
- Aktywne budowanie rynku poprzez autorskie akcje promocyjne
- Zarządzanie materiałami POS.
-Dostarczanie analiz, raportów i monitorowanie rynku oraz segmentacja rynku,
- Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach i analizie rynku oraz negocjacjach z centralami sieci lokalnych,
- Aktywne budowanie rynku poprzez autorskie akcje promocyjne
- Zarządzanie materiałami POS.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
-Udział w tworzeniu i realizacji strategi sprzedaży odpowiadającej sytuacji rynkowej na obsługiwanym terenie (WARSZAWA-ŁÓDŹ)
-Badanie i pozyskiwanie nowych klientów
-Przygotowywanie zamówień w punktach KA, hurt, detal
-Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży
-Terminowe dostarczanie raportów wg. standardów firmy
-Dostarczanie analiz, raportów monitorowania rynku i poszczególnych produktów
-Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach, analizie rynku
-Zarządanie materiałami POS
-Stałe monitorowanie działań konkurencji
-Ścisła współpraca z obsługiwanymi klientami:
*analiza i ocena potencjału klienta
*analiza i ocena ryzyka finansowego, stałe badanie możliwości rozwoju klienta
*analiza potrzeb klienta, budowa zaufania i dobrych relacji handlowych
-Monitorowanie płatności klientów, współpraca z Działem Finansowym w zakresie windykacji przeterminowanych zobowiązań klientów
-Kontrola zgodności realizowanych działań z procedurami firmy
-Współpraca z innymi działami w celu poprawiania komunikacji i procedór wewnątrz firmy.
-Badanie i pozyskiwanie nowych klientów
-Przygotowywanie zamówień w punktach KA, hurt, detal
-Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży
-Terminowe dostarczanie raportów wg. standardów firmy
-Dostarczanie analiz, raportów monitorowania rynku i poszczególnych produktów
-Współpraca z Działem Sprzedaży przy wprowadzaniu nowych produktów, promocjach, analizie rynku
-Zarządanie materiałami POS
-Stałe monitorowanie działań konkurencji
-Ścisła współpraca z obsługiwanymi klientami:
*analiza i ocena potencjału klienta
*analiza i ocena ryzyka finansowego, stałe badanie możliwości rozwoju klienta
*analiza potrzeb klienta, budowa zaufania i dobrych relacji handlowych
-Monitorowanie płatności klientów, współpraca z Działem Finansowym w zakresie windykacji przeterminowanych zobowiązań klientów
-Kontrola zgodności realizowanych działań z procedurami firmy
-Współpraca z innymi działami w celu poprawiania komunikacji i procedór wewnątrz firmy.
Supermarket Specialist
dla Colgate-Palmolive
-Realizacja założonego planu sprzedaży w kanale nowoczesnym
-Utrzymanie odpowiedniej ekspozycji produktów zgodnie z wewnętrznymi zasadami i celami firmy
-Zapewnienie ciągłej obecności produktów CP u klientów znajdujących się na obszarze woj. mazowieckiego oraz dbałość o jakość stosunków firmy z jej klientami
-Przekazywanie klientom informacji o nowych produktach, promocjach organizowanych przez firmę
-Odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w danym sektorze
-Organizacja akcji lokalnych i dodatkowych ekspozycji
-Sprawowanie kontroli nad pracą zespołu merchandiserów
-Prowadzenie rekrutacji i koordynowanie działań zespołu merchandiserów
-Prowadzenie polityki kadrowej we współracy z Pracodawcą
-Zarządzanie logistyką materiałów POP
-Prowadzenie działań zgodnych ze strategią 5P Colgate-Palmolive Poland
-Utrzymanie odpowiedniej ekspozycji produktów zgodnie z wewnętrznymi zasadami i celami firmy
-Zapewnienie ciągłej obecności produktów CP u klientów znajdujących się na obszarze woj. mazowieckiego oraz dbałość o jakość stosunków firmy z jej klientami
-Przekazywanie klientom informacji o nowych produktach, promocjach organizowanych przez firmę
-Odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w danym sektorze
-Organizacja akcji lokalnych i dodatkowych ekspozycji
-Sprawowanie kontroli nad pracą zespołu merchandiserów
-Prowadzenie rekrutacji i koordynowanie działań zespołu merchandiserów
-Prowadzenie polityki kadrowej we współracy z Pracodawcą
-Zarządzanie logistyką materiałów POP
-Prowadzenie działań zgodnych ze strategią 5P Colgate-Palmolive Poland
Szkolenia i kursy
16.02-13.04.2008 "Kadry, Płace, ZUS" - w tym: Prawo pracy, system kadrowo-płacowy "Symfonia", "Płatnik". Świadectwo MEN.
05/2005 "Nauczanie z Pasją" konferencja/warsztat - uczestnik i wolontariusz, z ramienia WSP-ZNP i GWP
12/2004 Targi Pracy - Edukacja i Praca Socjalna - wolontariusz
10/2004 "Wizja Kariery" - warsztat w ramach koła naukowego Katedry Pedagogiki Pracy
2004/2005 Koło Naukowe Katedry Pedagogiki Pracy WSP-ZNP
10/2000- do chwili obecnej(od 09.2006-01.2010 prowadzone przez Colgate-Palmolive)
Cykliczne szkolenia z zakresu sprzedaży i merchandisingu... w tym również samodzielna rekrutacja, szkolenia i wprowadzanie do pracy (wielu ale to wielu:) merchandiserów...
05/2005 "Nauczanie z Pasją" konferencja/warsztat - uczestnik i wolontariusz, z ramienia WSP-ZNP i GWP
12/2004 Targi Pracy - Edukacja i Praca Socjalna - wolontariusz
10/2004 "Wizja Kariery" - warsztat w ramach koła naukowego Katedry Pedagogiki Pracy
2004/2005 Koło Naukowe Katedry Pedagogiki Pracy WSP-ZNP
10/2000- do chwili obecnej(od 09.2006-01.2010 prowadzone przez Colgate-Palmolive)
Cykliczne szkolenia z zakresu sprzedaży i merchandisingu... w tym również samodzielna rekrutacja, szkolenia i wprowadzanie do pracy (wielu ale to wielu:) merchandiserów...
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Literatura (głównie z dziedziny psychologii społecznej, content marketingu, rozwoju osobistego i merchandisingu)
żeglarstwo morskie, kultura i język włoski, objadanie się owocami morza :)
"Jedynym sposobem na znalezienie granicy tego, co możliwe jest wkroczenie w niemożliwe"
... wkraczanie w niemożliwe :D
żeglarstwo morskie, kultura i język włoski, objadanie się owocami morza :)
"Jedynym sposobem na znalezienie granicy tego, co możliwe jest wkroczenie w niemożliwe"
... wkraczanie w niemożliwe :D
Inne
Sokrates dowodził, że każdy człowiek nosi w sobie wiedzę, choć jej sobie nie uświadamia. Jeżeli zatem zechce, należy mu pomóc wydobyć drzemiącą w nim prawdę...:)))
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badanie TDI
BADANIE TDI - BENCHMARKI JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI INWESTOWANIA W KAPITAŁ LUDZKI
Organizatorem Badania TDI jest Polskie Stowarzyszenie Szkoleń i Rozwoju (PSTD)